Farmen QuickFarm

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
Warre
Beschrijving
Een klein snellijstscript dat de wereld van farmen verandert!
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Farm Assistent
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/QuickFarm_206366.js');
Bij de eerste activatie toont het script bovenaan je FA een keuze tussen 3 knoppen (A, B, C). Hier kan je kiezen met welke knop je wenst te farmen en eenvoudig er tussen switchen.

De A en B knop geven je de mogelijkheid om te farmen met de door jou ingestelde troepen (= micro farmen) en kan je volgende optie nog ingeven:
  • A = Attacks = maximaal aantal aanvallen per dorp (toevoeging door Janos)
Bij het aanduiden van de C knop kan je nog 2 opties ingeven:
  • F = Fields = maximaal aantal velden tot waar er gefarmt mag worden (0 = oneindig) *
  • P = Pop = minimale hoeveelheid populatie die aanwezig moet zien om te mogen C farmen
* Deze functie is er niet alleen om je farm afstand te beperken maar ook om het mogelijk te maken om dichtbij aan C farmen te doen en daarna een ronde micro farms er uit te gooien naar verder gebieden. Om die reden zal het script (indien F ingesteld is hoger dan 0) automatisch farm berichten verwijderen bij het versturen van een C farm. Dit zodat wanneer je er na micro farmt je enkel dorpen doet die nog geen farm krijgen.

In tegenstelling tot de vorige versie zal dit script NIET automatisch naar het volgende dorp gaan wanneer er onvoldoende troepen zijn, er zal wel een melding op het scherm komen. Wel gaat het script nog automatisch overschakelen naar de volgende pagina als de farms op de vorige pagina op zijn.

Tip #1: Vink in FA "Voeg berichten toe van dorpen die je op dit moment aanvalt." aan als je wilt micro farmen
Tip #2: Maak een sneltoets aan voor dit snellijstscript, vervolgens kan je deze zelfs gewoon ingedrukt houden om te farmen!

Schermafbeelding 2021-05-23 om 22.30.47.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
438
Super handig ding!

Een kleine vraag echter, als ik de sneltoets ingedrukt hou dan krijg ik nog vrij regelmatig, minimaal 5x per 100 bevelen, de "teveel acties per seconde" melding.
Is dit op te lossen of doe ik iets fout?
 
Reactiescore
1.228
Kan gebeuren met te veel scripts die op automatisch uitvoeren staan.
Advies zet ze in 1 snellijst.
nah gebeurde zelfs als ik geen enkel script auto uitvoerde. :p
 
Reactiescore
1.367
Iemand anders ook problemen met het script? Draait gewoon, maar stuurt de troepen niet

1638282232725.png
 
Reactiescore
1.228
TW heeft iets verandert in hun code, ligt niet aan Warre... :p

@Warre op lijn 33 template aanpassen van

Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('form').attr('action').match(/template_id=(\d+)/)[1],
naar
Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('tr').next('tr').find('input:first').val(),

tenzij je het zelf anders wilt doen natuurlijk!
 
Reactiescore
7
TW heeft iets verandert in hun code, ligt niet aan Warre... :p

@Warre op lijn 33 template aanpassen van

Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('form').attr('action').match(/template_id=(\d+)/)[1],
naar
Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('tr').next('tr').find('input:first').val(),

tenzij je het zelf anders wilt doen natuurlijk
!
Daar was ik al vanuit gegaan: dinsdag TW upgradedag ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
TW heeft iets verandert in hun code, ligt niet aan Warre... :p

@Warre op lijn 33 template aanpassen van

Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('form').attr('action').match(/template_id=(\d+)/)[1],
naar
Code:
var template = $('.farm_icon_' + button + '.decoration').closest('tr').next('tr').find('input:first').val(),

tenzij je het zelf anders wilt doen natuurlijk!
Geupdate volgens deze post, thx @Qui Intus Diaboli
 
Bovenaan