Questvolgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67678

Guest
Hey iedereen! :D

Heeft er iemand de volgorde van de quests genoteerd of kan ik ergens de nieuwe quests raadplegen?
Ik zou graag willen weten wat er na het onderzoeken en rekruteren van 10 :licht: komt. :Embarrassment:

Alvast bedankt! ;)
 

DeletedUser

Guest
Zou het niet weten man.

Denk ook niet dat iemand dat allemaal opschrijft.
 
Reactiescore
372
Na 10 lc komt volgens mij 20 lc. Hierop volgt weer een quest waarvoor je de 100 dorpen geplunderd award moet halen, en gewoon een quest waarbij je 20 dorpen moet farmen. Die 100 dorpen geplunderd award heb je normaal gezien al, dus dat is geen probleem. Die 20 dorpen farmen gaat in op het moment dat je de quest krijgt, maar als je 20 lc hebt is dat ook zo gedaan.

Ik raad je wel aan om ze te doen, want volgens mij geeft de ene quest 2k each en de andere 2.5k each. Je houdt er natuurlijk ook nog eens 20 lc aan over.

Bron: mijn geheugen.
 

DeletedUser67678

Guest
Na 10 lc komt volgens mij 20 lc. Hierop volgt weer een quest waarvoor je de 100 dorpen geplunderd award moet halen, en gewoon een quest waarbij je 20 dorpen moet farmen. Die 100 dorpen geplunderd award heb je normaal gezien al, dus dat is geen probleem. Die 20 dorpen farmen gaat in op het moment dat je de quest krijgt, maar als je 20 lc hebt is dat ook zo gedaan.

Ik raad je wel aan om ze te doen, want volgens mij geeft de ene quest 2k each en de andere 2.5k each. Je houdt er natuurlijk ook nog eens 20 lc aan over.

Bron: mijn geheugen.

Heel erg bedankt! ;)
 

DeletedUser68973

Guest
Ik had het idee om ze bij te houden, ben er nooit aan begonnen dus veel had ik er niet aan
 

DeletedUser65921

Guest
Jup, als alles voor gekauwd wordt is er helemaal niks meer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan