- Reactiescore
- 2.495
Beste spelers,
Het team heeft in januari aangegeven at we boost cases case by case zouden bekijken. Intern was er een standaard richtlijn beschikbaar die we hanteerden. Deze resulteert in de Quarantaine wereld voor heel wat positieve hits (die naar mijn mening ook pushen/boosten zijn).
Aangezien het op quarantaine een big thing aan het worden is en veel spelers bewust met deze methode gestart zijn verhelder ik dit graag en giet ik het meteen in toekomstige spelregels.
De bedoeling is de onderstaande regeling uit te werken voor alle werelden. Uiteindelijk blijven er altijd gevallen door de mazen van het net glippen. Deze blijven dan een case-by-case beoordeling door support.
Vragen en opmerkingen mogen hieronder.
Duckje
Het team heeft in januari aangegeven at we boost cases case by case zouden bekijken. Intern was er een standaard richtlijn beschikbaar die we hanteerden. Deze resulteert in de Quarantaine wereld voor heel wat positieve hits (die naar mijn mening ook pushen/boosten zijn).
Aangezien het op quarantaine een big thing aan het worden is en veel spelers bewust met deze methode gestart zijn verhelder ik dit graag en giet ik het meteen in toekomstige spelregels.
De bedoeling is de onderstaande regeling uit te werken voor alle werelden. Uiteindelijk blijven er altijd gevallen door de mazen van het net glippen. Deze blijven dan een case-by-case beoordeling door support.
Push-en uitgelegd:
In opvolging van §4.4 waarin we stellen "Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")." maken we dit graag een beetje helderder:
- Het is niettoegestaan een account te starten en je dorp(en) af te geven aan je stam/andere spelers binnen 3 maanden na wereldstart.
- Consequentie hiervan is dat het internen & fuseren van anderen binnen de eerste 3 maanden na wereldstart eveneens verboden is.
- De periode van 3 maanden is afhankelijk van wereldsnelheid. Concreet voor Casual zal dit een periode van 23 dagen gelden na start van de account.
Aangezien er situaties zullen blijven voorvallen waar spelers stoppen kan dit nog steeds mits volgende van de volgende procedure:
- De dorpen van een account mogen overgenomen worden van het moment dat deze dorpen barbarendorpen zijn.
- Dit betekent dus dat een speler die stopt zijn account op delete moet zetten van de spelwereld.
- De dorpen mogen pas aangevallen worden van het moment dat de account op delete gaat en geen seconde eerder.
- Een versnelde delete procedure kan bekomen worden door de eigenaar van het account die een ticket indient en een delete aanvraagt. Deze delete zal dan binnen de loop van 24 uur uitgevoerd worden. (Minimaal 12 uur wachten, het tijdstip wordt niet gedeeld en kan licht afwijken)
Vragen en opmerkingen mogen hieronder.
Duckje