PUGNA2W

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb het idee dat je mijn post totaal niet gelezen hebt of bewust een compleet andere conclusie eruit trekt..

Je vraagt om serieuze reacties op je mooie post (ja ik vind het een mooie post), ik geef aan dat je het mensen niet kwalijk kunt nemen dat er niet serieus gereageerd wordt of dat er minder mensen van andere stammen reageren na het AF beleid dat EWS de afgelopen weken gehanteerd heeft.
Ik snap dat mensen geen zin hebben om in te gaan op de simpele oneliners als 'EWS top, Shock flop, zeker. Maar ik vind niet dat mensen moeten komen zeuren over zulke posts of simpel gebash op Justin als Justin zelf alleen reageert op de eenvoudige dingen en serieuze posts links laat liggen. Dan lok je alleen nog maar meer onserieuze posts en domme oneliners uit. Ik vraag me dus af hoe jij het AF nu voor je ziet als niemand ooit een deftige reactie op een serieuze post hoeft te verwachten. Waarom zou iemand van EWS dan nog een serieuze post maken? Vind het wel heel gemakkelijk om het gespam van de afgelopen weken te gebruiken als reden om niet in te hoeven gaan op problemen die worden aangekaart.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb het idee dat je mijn post totaal niet gelezen hebt of bewust een compleet andere conclusie eruit trekt..

Je vraagt om serieuze reacties op je mooie post (ja ik vind het een mooie post), ik geef aan dat je het mensen niet kwalijk kunt nemen dat er niet serieus gereageerd wordt of dat er minder mensen van andere stammen reageren na het AF beleid dat EWS de afgelopen weken gehanteerd heeft.

Dat zegt Fred toch ook? Moet heel EWS nu van het forum af omdat een bepaald aantal gebruikers onze propaganda niet aanstaat? Daarbijkomend de gemaakte propaganda op Shock is ook volledig terecht in gedachte nemend dat Shock ook gewoon veel slaafjes heeft en niet vies is van een stab (zie UM stab).
 
Reactiescore
1.647
Waarom zou ik nog reageren op posts waar ik allang een antwoord op heb gegeven? Blijf herhalen? Neem antwoorden voor lief en blijf anders in herhaling vallen, boeit me zeer weinig xD Ik heb op alles al antwoord gegeven en wat je ermee doet heb ik toch 0 invloed op. Want hoe zaken al bewezen verdraaid zijn van de werkelijkheid en waar letterlijk 0 woorden zijn teruggenomen door de personen die ze geuit hebben laat zien hoe weinig mijn woorden toch uitmaken. Ben enige die echt actief is op AF maar niks te bepalen heb binnen Pugna maar is makkelijk schieten. So deal with it <3
 
Reactiescore
260
Waar vind ik de antwoorden op de post van @Chameleon dan? Lees nergens iets over die dorpen. Als je de houding hebt dat het geen zin heeft om tekst en uitleg te geven op het AF, waarom dan een topic starten? Is iets te makkelijk imo, als je de lastige vragen krijgt een trumpje doen..
 
Reactiescore
1.647
Waar vind ik de antwoorden op de post van @Chameleon dan? Lees nergens iets over die dorpen. Als je de houding hebt dat het geen zin heeft om tekst en uitleg te geven op het AF, waarom dan een topic starten? Is iets te makkelijk imo, als je de lastige vragen krijgt een trumpje doen..

Heb het geprobeerd en als dan nog zoveel onzin hoor ga ik me er ook niet meer druk om maken. Misschien even terugscrollen kan ik je aanraden.
 
Reactiescore
260
In 1 zin reageren op een uitgebreide post en vervolgens niet op een relevante vervolgvraag in gaan laat een beetje te wensen over voor mij. Vervolgens afsluiten met een "ik heb alles beantwoord en jullie willen toch niet luisteren" is gewoon jammer, begin dan gewoon niet aan een AF post.
 
Reactiescore
490
Ben enige die echt actief is op AF maar niks te bepalen heb binnen Pugna maar is makkelijk schieten. So deal with it <3

Hallo enige die echt actief is op AF maar niks te bepalen heb binnen Pugna maar is makkelijk schieten. So deal with it <3, Ik ben Roëll
Bjorn lijkt anders ook zijn P&P opleiding weer opgepakt te hebben. Wat kan die man posten he! Een genot voor de lezer!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
134
Hallo enige die echt actief is op AF maar niks te bepalen heb binnen Pugna maar is makkelijk schieten. So deal with it <3, Ik ben Roëll
Bjorn lijkt anders ook zijn P&P opleiding weer opgepakt te hebben. Wat kan die man posten he! Een genot voor de lezer!
Ben je Ruben??? de verloren zoon? :O
Of is dit Roel???
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.444
Dat zegt Fred toch ook? Moet heel EWS nu van het forum af omdat een bepaald aantal gebruikers onze propaganda niet aanstaat? Daarbijkomend de gemaakte propaganda op Shock is ook volledig terecht in gedachte nemend dat Shock ook gewoon veel slaafjes heeft en niet vies is van een stab (zie UM stab).

EWS hoeft absoluut niet van het forum te blijven, maar ik geef aan dat ik het persoonlijk niet vreemd vind dat er weinig inhoudelijke reacties komen op de post van Chameleon gezien hoe het er op het AF aan toegaat deze wereld. Op serieuze posts van andere partijen is tot nu toe ook weinig tot niet serieus gereageerd en wordt ondergesneeuwd door geschreeuw vanuit EWS. Je kunt dan moeilijk verwachten van andere partijen dat zij wel serieus reageren als er vanuit EWS een serieuze post komt. Ik heb het vorige week nog met je over exact dit onderwerp gehad Rik in de stamdiscord.
 
Bovenaan