PT|CM is gevallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14635

Guest
green.png
||~KERN~|| (669|573) K569,434deeese [A.G.]Bonaparte [BP|CM]2010-03-18 11:45:08
green.png
||~KERN~|| (653|610) K66
9,763VerlatenBonaparte [BP|CM]2010-01-16 21:01:06

en
green.png
||~KERN~|| (627|570) K569,139VerlatenBonaparte [.Play]2009-12-19 06:56:45
green.png
||~KERN~|| (633|598) K563,076VerlatenBonaparte [BP|CM]2009-10-31 13:27:29

die 2 periodes was je idd spoorloos
 

DeletedUser

Guest
verklaar je nader, het is niet omdat ik dorpen in je 2de linie heb gepakt dat ik je backstab hé jongetje

Je hebt nooit dorpen van mij gepakt flapdrol :rolleyes:

En PT heeft zoveel gefucked op het account erdi dat het inderdaad simpel was dorpen pakken, zelfs na die nap ..
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
enja probeer me maar weer af te branden ^^, ik groot offensief ? genoeg, kan jij dat weten?? nee want ik vond je een idioot en praatte niet met jou, en mijn grote offensieven kwamen niet op het fora omdat ik het solo deed :) , dus wederom een gefaald trap in de grondje van thor de ... hoe kom je er trouwens bij dat ik m'n acc steeds verlaat? :eek:

In het geval dat je bedoeld dat je solo een 'groot offensief' hebt opgezet; tegen ~MeM~ heb jij nagenoeg niets bereikt en dat is toch wel je grootste front geweest.
 

DeletedUser

Guest
In het geval dat je bedoeld dat je solo een 'groot offensief' hebt opgezet; tegen ~MeM~ heb jij nagenoeg niets bereikt en dat is toch wel je grootste front geweest.

ik heb nooit een offensief tegenover mem opgezet :eek:, mischien dat m'n toenmalig co het wou doen wat ik dus denk :), maar mijn plannen slagen 99% en daar gezien ik nu tegen de duizend edels aan zit...

Edit, lasje bericht ook verkeerd, ik bedoelde dat ik altijd solo aanval, de enigste van mem die ik aanviel was paccer, met geen suc6??? wat noem jij geen suc6 deffen op muur 0 is dus pro? en ik deed het ervoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb nooit een offensief tegenover mem opgezet :eek:, mischien dat m'n toenmalig co het wou doen wat ik dus denk :), maar mijn plannen slagen 99% en daar gezien ik nu tegen de duizend edels aan zit...

Edit, lasje bericht ook verkeerd, ik bedoelde dat ik altijd solo aanval, de enigste van mem die ik aanviel was paccer, met geen suc6??? wat noem jij geen suc6 deffen op muur 0 is dus pro? en ik deed het ervoor ;)

Conclusies trekken is blijkbaar ook een kunst. 'Ik kan wel aanvallen, want hij kan niet verdedigen..' en 'deffen met muur op 0 is dus pro'

Nee, dat jij zonder al te veel succes aanvallen hebt gedaan (dat terzijde even) betekend niet dat Paccer goed kon verdedigen. Paccer kon namelijk niet verdedigen, maar dat neemt niet weg dat jij niet veel dorpen van ~MeM~ hebt afgenomen.
 

DeletedUser

Guest
Conclusies trekken is blijkbaar ook een kunst. 'Ik kan wel aanvallen, want hij kan niet verdedigen..' en 'deffen met muur op 0 is dus pro'

Nee, dat jij zonder al te veel succes aanvallen hebt gedaan (dat terzijde even) betekend niet dat Paccer goed kon verdedigen. Paccer kon namelijk niet verdedigen, maar dat neemt niet weg dat jij niet veel dorpen van ~MeM~ hebt afgenomen.

die clears verveelden zich, en paccer is een noobje die ik zo nu en dan een zooitje clears stuur, prob's? als ik die paar dorpjes zou willen lol, ik pak liever in één keer een half acc ;)
 

DeletedUser14635

Guest
Je hebt nooit dorpen van mij gepakt flapdrol :rolleyes:

En PT heeft zoveel gefucked op het account erdi dat het inderdaad simpel was dorpen pakken, zelfs na die nap ..

van erdi heb ik wel dorpen gepakt, of het jij als persoon was is iets anders

@excluvia , kom met argumenten zoals ik ipv wat dom lopen te roepen ;-)
zinnen zoals " ga je moeder pesten" geven enorm veel blijk van jouw volwassenheid

voetjes opheffen? het niveau passeert excl
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is al van een half jaar geleden, lijkt me niet nodig om deze te bumpen. Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan