PT|CM is gevallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De titel zegt genoeg de ooit zo groote nr 1 pt|cm is gevallen! Uit het restant bestaat onze oude bekende stam BP nog maar er zijn velen naar Nico gegaan , sommige ook gwn vertrokken en andere oorden opgezocht. Zal BP nog blijven bestaan onder die naam/stam ? Of worden ze Nico? Wie weet ...

De val is gelukt door inactiviteit , veel nieuwelingen en niet te vergeten de druk op pt van buiten af. Ze deden het schitterend tegen zo veel stammen maar het is zoals het is. Op w2 zijn ook al vaak grote top stammen gevallen ... Zoals F!ctus & DG! Nu ook PT op wereld 6! Keren ze terug? Word het gwn het echte bp van vroeger? Of is het gewoon gedaan? Wie weet lezen we dit ooit in een leuk tw-artikel! Alvast hoop ik dat!

Stamnaam: Black PhoeniX
Tag: »BP«
Aantal leden: 9
Punten van de 40 beste spelers: 120.530.556
Puntentotaal: 120.530.556
Puntengemiddelde: 13.392.284
Rang: 9
Verslagen tegenstanders: 7.782.212.289 (1.)

het ziet er dus naar uit dat nico nieuwe stam is en pt gwn gevallen is ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zat er natuurlijk dik in ;)

maar ws gaan al die nieuwe stammen verder als bg :eek:
 

DeletedUser31282

Guest
Dus voor ons alleen maar meer topics op te spammen gehehehe
 

DeletedUser

Guest
Je weet er niets maar dan ook niets van af area51, dus maak je geen illusies.

PT|CM is niet gevallen, de actieven zijn gewoon met een oplossing gekomen die ons de beste leek --> zie nico.
 

DeletedUser16456

Guest
Zeer spijtig..

voorheen kon MEM zelf bepalen om de strijd aan te gaan met de nummer 1 stam. nu is dit BOK geworden, die ik het net zo goed gun. maar waarbij het voor MEM voorlopig de komende periode bijzonder moeilijk zal gaan worden daar de strijd mee aan te gaan vanwege de gigantische afstand.

Ik heb de gevoerde strijd met PT|CM altijd bijzonder gewaardeerd in elk geval, en vind het daarom oprecht jammer dat deze "enemy of the state" op deze manier "ten onder" gaat.

ik hoop in elk geval oprecht dat de overgebleven spelers voldoende spelplezier blijven behouden om voorlopig voort te zetten op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Je weet er niets maar dan ook niets van af area51, dus maak je geen illusies.

PT|CM is niet gevallen, de actieven zijn gewoon met een oplossing gekomen die ons de beste leek --> zie nico.



PT = Gevallen
Andere stammen zijn gewoon gekomen ;)

Ik snap je redenatie maar aan de andere kant ook niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste PT|CM,

Ik hoop voor je dat je niet te hard gevallen bent. Ik zag je fietsen en dacht al dat je ging vallen. Helaas kon ik niet meer voorkomen dat je voorwiel weggleed en je daarna hard op je plaat bent gegaan. Het spijt me.

Als een soort van excuus en als beterschapswens stuur ik je deze brief aan een fruitmand.

Ik hoop dat je snel weer uit het ziekenhuis bent na deze val.

Liefs,
Sendert
 

DeletedUser

Guest
Sjeetjemineetje, had Robert toch gelijk :(

Heb ik de val van PT voorspeld? Ehhhhhh kan me er niks van herinneren :eek: Alleen dat [bok] op nr1 zou komen te staan, maar dat is een oude voorspelling van meer als een jaar geleden :D

Een frisse start lijkt me uitstekend trouwens voor de oudgedienden van PT|CM het is gelukt met [bok], en dus moet het jullie ook lukken! Kom op jongens laten we toosten op een leuke strijd! De vijanden gaan namelijk niet weg ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik de val van PT voorspeld? Ehhhhhh kan me er niks van herinneren :eek: Alleen dat [bok] op nr1 zou komen te staan, maar dat is een oude voorspelling van meer als een jaar geleden :D

Een frisse start lijkt me uitstekend trouwens voor de oudgedienden van PT|CM het is gelukt met [bok], en dus moet het jullie ook lukken! Kom op jongens laten we toosten op een leuke strijd! De vijanden gaan namelijk niet weg ;)

prima uitspraak musra1, volkomen mee eens;)
 

DeletedUser47205

Guest
PT zal nooit echt verdwijnen,

Althans de spelers,

Ér zullen zeker nieuwe stammen komen,

Die de kracht van deze stam altijd zullen houden,

Zij zullen opnieuw strijden,

En winnen!! :cool:
 

DeletedUser47205

Guest
Tuurlijk, we voegen onze toe aan de nico clan :p Dan komt alles wel goed ;)
 

DeletedUser47205

Guest
Een van de Co's van sandokan,

Alleen een hans worst heeft de vv aan iemand buiten PT gegeven :(

Maar maakt nu niet veel meer uit :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan