Prope Periculosius

Reactiescore
7
Hallo allemaal,

Het is heel triest, maar wel noodzakelijk om over een bepaald speler te praten op deze forum. Aangezien deze wereld nog niet zo lang geleden gestart is, het is een serieuze misdaad wat deze speler gedaan heeft. Prope is in W91 met een goede en warme stam begonnen waar iedereen klaar voor hem stond om samen te spelen. Dat was blijkbaar niet voldoende, want hij mengde zich in een oorlog waar hij z'n eigen troepen niet gebruikde, terwijl zijn stamgenoten het wel deden eigenlijk voor hem. Uiteindelijk is deze speler uit de stam gestapt wanneer ons stam op z'n zwakst was, en gelijk zich heeft aangesloten bij de vijand. Natuurlijk, dit is allemaal deel van het spel, maar op de manier dat dit gedaan was, laat zien dat Prope zich niet gedraagt als een TW speler, en iedereen die met hem asocieert zou ik aanvaarden om erover na te gaan denken.

TW wordt steeds minder aantrekkelijk door zulke mensen, die anderen misbruiken en eigenlijk vals zitten spelen. Wat is het nut van een stam, als een bepaald lid binnen 1 dag nadat ie dat stam verlaat, gelijk z'n ex stamgenoten staat aan te vallen? Nadat hij bekend is met de troepen en de spelers, misbruikt ze, en vervolgends op 1 dag (!!!) later valt ie zijn eigen stamgenoten aan. Dit toont aan wat voor gebrek aan spel etiquette heerst bij deze speler.

Natuurlijk is dit niet zijn eerste vieze moment geweest, waardoor hij het spel ervaring voor anderen kapot maakt. In Wereld 87 heeft ie ook zo een stunt gemaakt, waarbij mensen gewoon het spel hebben verlaten. Dit is niet gezond voor de toekomst van het spel, en ook niet voor de medespelers. Persoonlijk stel ik de vraag of als het oke is, dat mensen een stam kunnen verlaten en gelijk hun ex-stamgenoten kunnen aanvallen. Gek genoeg, iemand die in een stam binnen is gekomen mag geen OS versturen voor een bepaald tijd, terwijl het aanvallen juist wel is toegestaan. Hoe is zo een regel dan rechtvaardig? Het verbaast me dat hierover niet nagedacht is.

Sterker nog, etiquette van het spel hoort bij dit spel. Ik raad jullie allemaal aan over in het algemeen, met deze persoon niet samen te gaan spelen. Je dorpen zullen ongetwijfeld op een verschrikkelijke manier verdwijnen.
 
Reactiescore
389
Als het klopt wat jij hier beweert, dan kan je een support aanvraag doen.
Want het kan in strijd zijn met de boostregels wat hij heeft gedaan.
 
Reactiescore
449
Prope is ook gewoon een acc vol noobs, hebben ze op 87 al bewezen. Een account zoals dat wint toch geen werelden, dus dat is de rust die je nog voor jezelf kunt hebben erover. Denk dat je aardig wanhopig moet zijn om met dat kaliber speler in een stam te willen, beetje niveau Magmador/Wurm.
 
Reactiescore
41
Als je na jouw beschrijving van prope door hun gestabbed bent denk ik niet dat je dan nog snel rust vindt in de wereld en misschien zelfs TW want zij zijn zeker niet de enige.

Bedankt dat je me magmador verduidelijkt want ik heb hem/hun in W86 gekent en hierbij heb je men vermoedens bevestigt. Zeer triest acc.
 
Reactiescore
7
Als je na jouw beschrijving van prope door hun gestabbed bent denk ik niet dat je dan nog snel rust vindt in de wereld en misschien zelfs TW want zij zijn zeker niet de enige.

Bedankt dat je me magmador verduidelijkt want ik heb hem/hun in W86 gekent en hierbij heb je men vermoedens bevestigt. Zeer triest acc.
Nou ja, maar zo is TW nou niet meer leuk nee. Het is iedere keer maar hopen dat we zo een backstabber niet krijgen in het begin, en op deze manier valt niet te spelen eerlijk gezegd
 
Reactiescore
903
Prope is sowieso al een lachverwekkend account
 
Reactiescore
7
wie is gestopt op w87 door prope ?
Hallo allemaal,

Het is heel triest, maar wel noodzakelijk om over een bepaald speler te praten op deze forum. Aangezien deze wereld nog niet zo lang geleden gestart is, het is een serieuze misdaad wat deze speler gedaan heeft. Prope is in W91 met een goede en warme stam begonnen waar iedereen klaar voor hem stond om samen te spelen. Dat was blijkbaar niet voldoende, want hij mengde zich in een oorlog waar hij z'n eigen troepen niet gebruikde, terwijl zijn stamgenoten het wel deden eigenlijk voor hem. Uiteindelijk is deze speler uit de stam gestapt wanneer ons stam op z'n zwakst was, en gelijk zich heeft aangesloten bij de vijand. Natuurlijk, dit is allemaal deel van het spel, maar op de manier dat dit gedaan was, laat zien dat Prope zich niet gedraagt als een TW speler, en iedereen die met hem asocieert zou ik aanvaarden om erover na te gaan denken.

TW wordt steeds minder aantrekkelijk door zulke mensen, die anderen misbruiken en eigenlijk vals zitten spelen. Wat is het nut van een stam, als een bepaald lid binnen 1 dag nadat ie dat stam verlaat, gelijk z'n ex stamgenoten staat aan te vallen? Nadat hij bekend is met de troepen en de spelers, misbruikt ze, en vervolgends op 1 dag (!!!) later valt ie zijn eigen stamgenoten aan. Dit toont aan wat voor gebrek aan spel etiquette heerst bij deze speler.

Natuurlijk is dit niet zijn eerste vieze moment geweest, waardoor hij het spel ervaring voor anderen kapot maakt. In Wereld 87 heeft ie ook zo een stunt gemaakt, waarbij mensen gewoon het spel hebben verlaten. Dit is niet gezond voor de toekomst van het spel, en ook niet voor de medespelers. Persoonlijk stel ik de vraag of als het oke is, dat mensen een stam kunnen verlaten en gelijk hun ex-stamgenoten kunnen aanvallen. Gek genoeg, iemand die in een stam binnen is gekomen mag geen OS versturen voor een bepaald tijd, terwijl het aanvallen juist wel is toegestaan. Hoe is zo een regel dan rechtvaardig? Het verbaast me dat hierover niet nagedacht is.

Sterker nog, etiquette van het spel hoort bij dit spel. Ik raad jullie allemaal aan over in het algemeen, met deze persoon niet samen te gaan spelen. Je dorpen zullen ongetwijfeld op een verschrikkelijke manier verdwijnen.
 
Reactiescore
38
Reactiescore
903
Reactiescore
903

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Storytime; The adventures of Prope part 2.0
Wereld 91 start. Het beroemde team SaveTheWhaleMarryAnObese komt tezamen in de chat die ook wel “ouder dan sommige spelers op wereld 91” wordt genoemd. We zijn allemaal wat huiverig, gaan we er voor of hebben we, wederom zoals onze reputatie doet vermoeden, te lui om hem uit te spelen? Who knows. We gaan er gewoon voor.

Al vrij snel komen we in contact met onze buurman; Prope. Deze heren zijn een prima match, we gaan met ze in zee voor een PBG, een samenwerking. Ze komen over naar DoDoDo. Al snel duikt dit topic op, we confronteren ze uiteraard. De uitleg is dat zijn stam als eerste is gaan gooien, er is over gepraat en de uitleg lijkt te kloppen. Hier verdedigen wou Dylan niet. Verder zijn de spelers andere dan die van voorgaande werelden en ik heb Dylan persoonlijl gecheckt bij oud co’s van mij. Alles lijkt ready to go.

Woensdag 22/3;

Eat Sleep Farm Repeat komt met het nieuws dat Prope naar CTRL zou gaan. Wij zoeken toenadering tot onze stamgenoot, met welke de samenwerking tot op heden niet heel close is, we zitten namelijk in een zelfstandige fase en hebben nog niet gezamelijk hoeven offen of deffen. Edellijnen zijn besproken. Daarbij hebben wij op Whale een democratisch clubje en worden knopen soms watlanger uitgesteld dan doorgehakt.

Hier klopt niks van, Prope en wij bespreken toekomst plannen, alles lijkt in kannen en kruiken. En zo word er een plan gemaakt om samen op de noordelijke buren te gaan. Targets besproken, eenheden besproken.

Donderdag 23/3;
Offensief van die noordelijke stam valt op onze maat rickkiller. We deffen mee en de lucht word geklaard. Nog altijd ready om te gaan.

De donderdag op vrijdag nacht;
Omstreeks 04;00. PM Prope met de mededeling dat meneer naar CTRL vertekt. Zijn reden; wij communiceren te weinig.

Die ochtend; eerste incs ctrl, prope en noordelijke stam op ons komen aan.

Het zei zo. Prope kiest niet alleen een uitgedokterde stab maar ook om zijn reputatie eer aan te doen.

En zo is het circeltje rond, wij doen dat ook, we gaan op delete.

Wereld 91, het was leuk zolang het duurde. Whale is tijdelijk uit een winterslaap gekomen sinds een wereld of 20 maar gaan nu weer terug naar de diepte van de zee.

Whalecum to TW,

Team Whale.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
38
Reactiescore
903
Is dit het einde van Prope....
 
Reactiescore
449
Ander team dan 87 net zo retarded, je moet dus echt een special snowflake zijn om op dat acc te mogen spelen!
 
Reactiescore
7
Nou dat ik dit allemaals lees... is het duidelijk naar ons allemaal, wat voor een vieze speler hij is? Deze account moet echter aangepakt worden. Dit is geen TW spelen meer.
 
Bovenaan