propaganda topic voor Frozen duck

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Speicaal voor het gejank van jan dat er geen propaganda meer wordt gemaakt, hier heb je je eigen propaganda topic waar jij je ei kwijt kan....

houd je nu wel je mond dicht over propaganda in andere topics?.......
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het hier een politiek & propaganda forum is, hoort in elk topic (uitgezonderd het praattopic) propaganda. Dus stil maar weer Jorntje.

Overigens ben ik volgens mij wel de 2de forumposter (na Idunno says) naar wie een topic vernoemd is :cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Je ziet toch zelf dat dat amper meer gedaan wordt, dus ik maakte speciaal voor jou gezeik een topic zodat je hier lekker je p&p bullshit kan houden en de rest van de topics je mond kan houden over dat P&p gejank van jou
 

DeletedUser

Guest
Wat een woorden Jorntje. Al die negatieve connotaties. Jij durft wel hoor :eek:
Dit is gewoon zo zielig dat het toch grappig wordt :D Goed, je hebt nu je 2 posts of fame gehad, dus nu mag je weer terug kruipen in je honk.
 

DeletedUser

Guest
Wat een woorden Jorntje. Al die negatieve connotaties. Jij durft wel hoor :eek:
Dit is gewoon zo zielig dat het toch grappig wordt :D Goed, je hebt nu je 2 posts of fame gehad, dus nu mag je weer terug kruipen in je honk.

Nou je maakt belachelijke propaganda als je het zo kan noemen tenminste... De enige die hier terug in zn hok mag ( verdwijnen van tw) ben jij want je presteert Niets op het AF en al helemaal nooit IG dus kssst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan