1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

propaganda topic voor Frozen duck

Discussie in 'Wereld 21' gestart door jorny21, 12. jun 2014.

Deel Deze Pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorny21

jorny21 Guest

Speicaal voor het gejank van jan dat er geen propaganda meer wordt gemaakt, hier heb je je eigen propaganda topic waar jij je ei kwijt kan....

houd je nu wel je mond dicht over propaganda in andere topics?.......

2. frozenduck2

frozenduck2 Guest

Aangezien het hier een politiek & propaganda forum is, hoort in elk topic (uitgezonderd het praattopic) propaganda. Dus stil maar weer Jorntje.

Overigens ben ik volgens mij wel de 2de forumposter (na Idunno says) naar wie een topic vernoemd is :cool::cool:

3. jorny21

jorny21 Guest

Je ziet toch zelf dat dat amper meer gedaan wordt, dus ik maakte speciaal voor jou gezeik een topic zodat je hier lekker je p&p bullshit kan houden en de rest van de topics je mond kan houden over dat P&p gejank van jou

4. frozenduck2

frozenduck2 Guest

Wat een woorden Jorntje. Al die negatieve connotaties. Jij durft wel hoor :eek:
    Dit is gewoon zo zielig dat het toch grappig wordt :D Goed, je hebt nu je 2 posts of fame gehad, dus nu mag je weer terug kruipen in je honk.

5. jorny21

jorny21 Guest

Nou je maakt belachelijke propaganda als je het zo kan noemen tenminste... De enige die hier terug in zn hok mag ( verdwijnen van tw) ben jij want je presteert Niets op het AF en al helemaal nooit IG dus kssst

6. full-time

full-time

Lid geworden:
    17. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    13
    Holland!!!!!!
    #kapot dornken!!!!!!!!!!!!!!

7. Mr. Reddington

Mr. Reddington

Lid geworden:
    8. aug 2012