Promoot je eigen account

Reactiescore
2.478
Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum! De afgelopen weken heb ik jullie de vraag gesteld wat voor soort contest iedere wereld wou houden. Op W49 werd al snel duidelijk dat er vraag was voor een conest. Uiteindelijk hebben jullie gesproken en is er een contest uitgekomen.

De titel verklapt het al voor een groot gedeelte; promoot je account. Het doel is dat iedereen een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over zijn account en/of de rol van het account op de wereld. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten. Hierdoor zal er een interessant topic komen met veel verschillende verhalen waarin flinke sneren naar verslagen tegenstanders uitgedeeld kunnen worden en het eigen team/stam/de buren flink opgehemeld kunnen worden. Enkele ideeën voor verhalen zijn bijvoorbeeld een verhaal over een gevoerde oorlog of het verloop van het account vanaf het begin tot het eind.

Prijzenpot

Eerste plaats: 150 pp’s
Tweede plaats: 100 pp’s
Derde plaats: 50 pp’s
(bij 10 serieuze deelnemers komt hier 800 bij)

Informatie contest

- Hoe doe ik mee? Iedereen kan meedoen aan deze contest en heeft gelijken kansen, aangezien het hier gaat op de manier waarop jij je account promoot.

- Waar moet het aan voldoen? Het is wel de bedoeling dat als je meedoet aan deze contest je een serieus stuk inlevert. Er zit geen minimale grote aan, maar er wordt verwacht dat je er serieus aan gewerkt heb. De jury bepaald welke promoties beoordeeld worden en welke niet.

- Hoe lever je, je werk in? Simpel, één bespeler van het account post de post in dit topic. Vermeld altijd je IG account bij je ingeleverde werk.

Overige regels

- Je moet een serieus account op W49 hebben om mee te kunnen doen.
- Je kunt maar één keer meedoen per IG-account.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd. Schelde (met bijv. ziektes) is niet toegestaan en kan diskwalificatie opleveren.
- Er wordt verwacht dat dit topic ordelijk blijft. Natuurlijk is reageren toegestaan, maar discussies over andermans promotie stuk. Zullen worden doorverwezen naar de daartoe al bestaande topics (top/flop stam/speler).
- Bij minder dan 5 deelnemers wordt de contest geschrapt, dus zal er geen juryoordeel/uitslag komen.
- Na 11 februari 2017 om 21:00 is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze contest.

De Jury

Bij deze contest zijn er drie jury leden aanwezig:
1. Kragtwijk
2. Amancho
3. ???? (vrijwilliger?)

De maximaal haalbare score is 100 punten ofwel een 10.

- Inhoud van het verhaal (70punten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

Belangrijk om te vermelden is dat de jury besluit welk stuk wel of juist niet aan de eisen voldoet. qua grote, serieusheid, en taalgebruik.

___
De uitslag wordt rond midden februari verwacht. Ik wens jullie allemaal veel lees/schrijf plezier. Zorg dat het een leuk voor iedereen blijft en wens jullie veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Gereserveerd
 

DeletedUser69112

Guest
Leuke contest...
Ik wil wel vrijwillige jury zijn hoor :engel:
 

DeletedUser61134

Guest
Aldodado, zullen momenteel een 40 actieve spelers op W49 zijn max.
Kan je niet oud W49 accounts ook mee laten doen?
Zelfs verdwenen hebben sommigen een impact gehad :eek:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Aldodado, zullen momenteel een 40 actieve spelers op W49 zijn max.
Kan je niet oud W49 accounts ook mee laten doen?
Zelfs verdwenen hebben sommigen een impact gehad :eek:

Goed idee, elk ex account mag mee doen - het account waar jij speelde
 

DeletedUser61134

Guest
Goed idee, elk ex account mag mee doen - het account waar jij speelde

Huidig account heb ik 12 dagen geleden laatst gelogged, weinig over te zeggen verder.
Mijn echte verhaal zou zijn over de 42k PP farm rimstart op Saté voor ik het account aan Marco gaf ^^
 

DeletedUser

Guest
De moeilijke weg

Geschiedkundig column door H. W. van Azrahn

Het is de grootste nachtmerrie van elke columnist. Op een bootje de Pacifische Oceaan bevaren, een vroege zonsondergang tegemoet. Het overkwam me, daar ik geen idee had waar ik deze column mee vullen zou. De deadline naderde gestaag, en ik zat vast. Zo inspiratieloos had ik me nooit eerder gevoeld. Moe geworden de ganse dag te epibreren achter mijn kantoorbureau, besloot ik er aan het eind van de dag even tussenuit te knijpen.
Weifelend ontsluierde ik mijn raceboot van het boothuis en voer de grote oceaan op. Ik voer ver genoeg door, zodat ik alleen achterbleef in de immense ruimte. Ik voelde me nietig, en vond geluk in de rust die de Stille Oceaan me geven kon. De motor had ik reeds uitgezet in de hoop dat Dayunsi, de Indiaanse God van de zee, mij goed gezind zou blijven. Dagdromend dat hij in een grote golf Bikeh Hozho, de God van de welbespraaktheid, richting mij zou drijven. Een illusie van eeuwen oude mythologie waar ik op dat moment maar al te graag in wilde blijven geloven. En dus tuurde ik over de rand van mijn boot heen, tegen het tamme zonlicht in, in een doelloze hoop naar verlossing.
De stilte werd verstoord door een geweldige Zuid-Afrikaanse roep afkomstig van de zanger Baaba Maal. Gitaren werden aangeslagen, de trommels werden ingezet, Marcus Mumford begon te zingen, het was mijn ringtone. Richard stuurde me een berichtje. Hij had besloten toch een nieuwe wereld op Tribal Wars te gaan spelen. Ik gooide mijn mobiel weer terug op de bank. Tribal Wars had de laatste tijd zo enorm veel van mijn tijd ingenomen. En voor wat? Een stel mauwende katten die het belangrijker vonden de schuldvraag te bediscussiëren dan wat aan het probleem te doen. Vaak ondankbare honden gebleken, wegvliegende vogels, of profiterende wormen. Ik had te veel dingen voor die mensen aan de kant gezet om samen een wereld te winnen. Alle negatieve superlatieven kwamen bij mij terug wanneer ik terug dacht aan die tijd. Nee, die mobiel weggooien was het slimste wat ik kon doen, dat stond vast.
En toch, er knaagde iets. Ik pakte het apparaat weer op, en begon te lezen wat Richard te vertellen had. Richard was een van de weinige uit MEOW waar ik nog tegen op kon kijken. Hij was mijn co-speler geweest en samen met Jannick hadden we een goed en belangrijk account onder beheer gehad. Ik had veel van beide geleerd. De secuurheid van Jannick en het tactisch inzicht van Richard hadden een betere speler van me gemaakt.
Richard vertelde me dat hij op een account ging spelen op W49 in Fide. Het zei me eigenlijk vrijwel niets. Ik wist dat ik het een mooie naam vond en dat ik de leiders Timo en Michiel hoog had zitten. Dat was alles dat ik wist. Richard vertelde me verder dat hij op een account zou gaan spelen waar hij hoofdspeler werd. De andere bespelers waren gestopt. Het was een ideale gelegenheid voor Richard, die graag op zichzelf speelde. Jannick speelde ook dezelfde wereld op een ander account en eveneens Martijn en Wouter. Leden van MEOW die wel daadwerkelijk een aandeel hadden geleverd. Ik werd nu toch enigszins nieuwsgierig. Zeker toen Richard er stellig in geloofde dat dit de stam voor de toekomst was in W49. Want in alle eerlijkheid, ik wilde nu toch eens graag een wereld winnen na twee zeer teleurstellende werelden achter de rug te hebben. Ik wilde in ieder geval een reële kans daarop. Ik vertelde Richard dat als ik zou beginnen, dat ik een front account wilde bespelen. Geen afhankelijkheid meer van anderen vanuit de rim. Ik wilde het zelf doen. Toen Richard bevestigde dat het een front account betrof, was mijn sollicitatie naar Timo verzonden nog voor ik het met Richard besproken had. Dat zou wel goed zitten. We vulden elkaar feilloos aan.
De sollicitatieprocedure was er niet een volgens de boekjes. Het duurde een dag of twee voor we toegelaten werden tot de stam. Meteen was er commotie over de sollicitatie. Volgens Melvin van Savior of the North hadden de sollicitaties te kort op het forum gestaan. Niet iedereen had het nog kunnen lezen. Er konden niet zomaar mensen op zo'n belangrijk account als Azrahn gezet worden. Fide was een elite stam, niet iedereen mocht er zo binnen komen. Ik bood aan om mijn sollicitatie in te trekken, maar Michiel wilde daar niets van weten. We moesten opnieuw solliciteren en het zou goed komen. Dat bleek het geval en na nog eens vier dagen gewacht te hebben konden we aan de slag. We hadden als duo wat te bewijzen, dat was duidelijk.
Het account Azrahn was een uitermate zwak en klein account, doch op dat moment een sleutel account in Fide. Het was gelegen tegen het account Pathos11, dat het begin vormde van de falanxclusters van de stam. Het leed zou niet te overzien zijn voor Fide wanneer een val Azrahn deze zwakke kant van Pathos11 open zou leggen. De andere buurman van het hoekaccount Azrahn zou Annoy-O-Tron worden. Deze zou de stam betreden als het er klaar voor was. Dit account had eveneens een groot en lastig front met het beruchte R.D.R. Een stam waar Turkse spelers in speelden en die alle middeleeuwse stereotypen van 'De Turk' zouden waarmaken. Waar Annoy alleen front had met deze Turken, had Azrahn tevens front met het account SummerVibes. Dat account had zojuist een grote massa afgeslagen van Fide. Dit was tevens het account waar Rebecca zou spelen. Een persoon waar Richard destijds een gruwelijke pesthekel had. Dat account moest van de aardbodem verdwijnen, was zijn motivatie. De druk stond er dus gelijk goed op voor ons. Een grote stimulans voor ons
Deze motivatie werd omgezet naar een nachtelijke blitz op SummberVibes door de accounts Act of Divinity, Pathos11 en Azrahn. Dit zou ons eerste succes worden. De bespelers van SummerVibers waren er niet bijtijds bij om het account te verdedigen. Grote delen van het account waren aangetast door de brute kracht van edelclears en fake-edelclears. Achter diep gestackte fronten werden treinen gesmeten. Niet een manier waarop je als bespeler van een account graag wakker wordt. Bij de aanvallers was er dan ook twijfel in hoeverre de verdedigers wel verdedigden. In eerst instantie gebeurde dit wel, maar de ontstane chaos werd de bespelers al snel te veel. Er wordt af en toe maar verdedigd. De aanvallers waren echter zeer gemotiveerd door te gaan. SummerVibes zou geen ademruimte meer krijgen na deze aanval. Clears en edels liepen succesvol af en aan. Het account was redeloos verloren.
Afgeleid door het succes hadden Richard en ik de situatie echter niet juist ingeschat. Wellicht hadden we gewaarschuwd moeten worden door de stam, maar we stonden op het punt de grootste fout te maken die we konden maken voor ons account. Doordat de strijd met SummverVibes prioriteit had gekregen boven alles, stonden onze stacks uitgestald bij dit front. Het front met R.D.R. was bij lange na niet voldoende gestackt. R.D.R., naar verluid lang rustig gebleven tegen Azrahn, zag de kansen schoon om nu het, nog meer, verzwakte Azrahn aan te vallen. Het begon met een honderdtal edelaanvallen. Zeker een tiental recaps waren er door Richard uitgedaan ter verdediging. Anderen konden geblockt worden, maar de middelen waren zeer beperkt. Het bleek een farce. Met de edelaanvallen waren geen troepen meegekomen. We kwamen er goed van af. Dit was het moment waarop we het onszelf makkelijk hadden moeten maken, door het aanvragen van stamdefense. De vijand had nu door de recaps informatie dat we zwak stonden en zou hard terugkomen. Richard en ik waren op ons eerdere account echter gewend op het randje te spelen. Het rimaccount op een andere wereld zou nooit defense moeten vragen, hoe lang het ook onder vuur zou liggen. Het kwam simpelweg niet in ons op om een defenseaanvraag naar de stam te doen.
Een fout die ons enkele dagen later bijna fataal werd. Ik kreeg een berichtje van Richard, het begon een prima gewoonte te worden. We kregen veel edelaanvallen binnen van R.D.R getimed om negen uur 's ochtends. Het leek nu serieus te worden. Ik was er echter die ochtend in college achter gekomen dat ik veel tijd verspild had. De deadline voor een essay stond op scherp en ik moest daar hard aan gaan werken. Ik legde dit aan Richard voor. Het zou goed komen met het account.
Na een paar lange dagen kwam ik terug op het account. Rond de twintig dorpen waren verloren. Het front was er slecht aan toe. De oorzaak was het slecht onderhouden front van Azrahn, het hoge aantal edels en het niet hebben gerekend op splittreinen. Stuk op stuk domme fouten waren er door ons gemaakt. We waren te nederig geweest, en te naïef. We hadden nu een 'gatenkaascluster.' Dorpen lagen voor het grijpen. Stamdefense werd nu eindelijk aangevraagd.
 

DeletedUser

Guest
Precies vijf dagen erna was het weer raak. De edelmannen kwamen weer in grote getallen binnen. Richard had ondertussen te kennen gegeven zwaar gedemotiveerd te zijn door omstandigheden buiten het spel. Hij had meerdere klappen te voorduren gekregen in korte tijd in zijn privé leven en vond in Tribal Wars geen voldoening meer. Ik vertelde hem dat het in ieder geval goed zou komen met het account. Ik was vastberaden dit tot een goed einde te brengen. Vanuit de stam kwam er veel gemopper. Iets waar ik me met opzet voor afsloot. Gelukkig kwam er ook veel defense. Nu moest ik het doen. Er was geen tijd gedemotiveerd te raken.
Stamdefense had ik laten uitzetten in kleine stacks tot vrij diep in het cluster. Deze manier van verdedigen paste naar mijn inziens het beste tegen de aanvallen van R.D.R. Aanvallen van R.D.R. bestonden uit strak getimede aanvallen rond één tijdstip met erg veel edels op het achterland. Het aantal clears viel daarentegen relatief mee. Diepe stacks waren er dus nodig en geen grote.
De aanvallen waren inderdaad weer gericht op het achterland. Stacks verlichtte de druk op het account, maar de edels bleven komen. Op het hoogtepunt waren dit rond de 230 en 240 edels tegen een account van precies een miljoen punten. Meer dan de helft van de dorpen kon dus in een half uur kwijt worden geraakt. Blocken, snipen en recappen was het antwoord dat we moesten geven, maar recappen was lastig. Smederijen en adelshoeves in het achterland waren belaagd door R.D.R., waardoor het aantal mogelijke recaps vrij klein was. Driftig werd er gesniped. Buurman Maikel van Annoy-O-Tron snipte ijverig mee.
De aanvallen waren nu getimed om elf uur 's avonds. Vanuit de CF's kwamen de laatste shortrange edels de aanval nog versterken. Pas een om half elf 's avonds was ik klaar. De verdediging was gammel, maar meer was er echt niet van te maken. Klokslag elf uur klapten de aanvallen erop. Ze dreunden een kwartier na. Om half twaalf nam Richard het van me over om de nodige regelingen te treffen. Ik was bekaf. Negen dorpen waren er verloren gegaan. Veel te veel, maar het had vele malen erger kunnen zijn.
De volgende fase van de aanval van R.D.R. werd ingeleid na de derde massa. Een minder grote, en eigenlijk te gehaaste, massa. Die massa had geen effect gehad op het account Azrahn. Het kon redelijk makkelijk verdedigd worden. De lang stille CF's begonnen nu dan wel te irriteren. Op alle denkbare momenten van de dag kwamen er treinen uit rollen op het achterland van Azrahn. Weken lang was dit de nieuwe tactiek van R.D.R. Op elk moment moest ik online zijn om deze kleine schermutselingen het hoofd te bieden. Hun echte focus werd echter verlegd naar Annoy. Bij Azrahn was waarschijnlijk niet genoeg meer te halen.
De 'binnenlandse schermutselingen' waren niet het enige probleem nu voor Azrahn. Smederijen en adelshoeves werden nog steeds platgegooid en het front was in dramatische staat. De leden van R.D.R. waren lastig aan te pakken, omdat ze geen clusters hadden. Ze lagen dwars door elkaar heen. Een onderschatte stamopbouw wanneer je tegen zeer actieve mensen speelt. Alleen kon Azrahn zo geen grote slag terugslaan. Eén voor één werden dorpen van R.D.R. teruggepakt. Een langzaam proces waarbij er zo nauwkeurig mogelijk werd bijgehouden welke speler van de vijand wanneer online was. Een grote slag werd geslagen toen Pathos11 en Act of Divinity een charge uitvoerden op enkele zeer hinderlijke CF's in het westen. Meerdere CF's werden terug ingenomen. Zo werden na verloop van tijd het gros van de CF's teruggepakt. Azrahn was klaar voor een volgende stap.
Deze volgende stap zou het opruimen van Troepe4 worden. Het account dat achter SummerVibes had gelegen. Mijn brutaliteit weer teruggevonden, stelde ik voor Troepe4 een zelfde behandeling te geven als SummerVibes had gehad. Timo van Act en Tom van Pathos waren het niet alleen met me eens, maar nog diezelfde nacht werd besloten dat het dan zou plaatsvinden. Alle drie de accounts waren er klaar voor.
De drie accounts kozen voor verschillende blitztactieken op Troepe4. In het noorden besloot Act of Divinity dat zij het front zouden bashen. De verwachting van hoge stacks was immers alleszins niet uitgekomen en Timo had veel clears tot zijn berschikking om de klus te klaren. In het midden koos Tom er voor het front van Troepe4 te verkennen en te faken. Enkele clears en treinen waren eruit gestuurd, maar Tom had zich ingehouden. In het zuiden was er sprake van een blitz op het achterland door Azrahn. Alle clears en edels waren uitgelopen. Veel edelclears en fake-edelclears waren weer van de partij. De meesten zouden rond het avondeten aankomen. De loopafstanden waren soms wat groot.
Het was een teleurstelling toen bleek dat de spelers van Troepe4, die inactief leken, nu toch begonnen te verdedigen tegen de nachtblitz. Meerdere edelclears werden gesniped en de winst was lange tijd minimaal. Ironisch is dat enkele treinen van Pathos11 wel succes hadden geboekt, terwijl Tom zich nu juist had ingehouden. Dit was het startsein voor Pathos11 om alle middelen aan te spreken. De aanvallen vlogen nu ook vanuit dit account de deur uit. Rond etenstijd werd het duidelijk dat de bespelers van Troepe4 niet degelijk getagged hadden. Fake-edelclears werden ijverig gesniped, terwijl echte edelclears door konden lopen. Dit gegeven, samen met het vooruitzicht van een serieuze Pathos11 in de strijd en de harde bash in het noorden van Act of Divinity die reeds werd aangevuld door clears van D.I.A., eiste hun tol. Het heeft de bespelers er waarschijnlijk toe doen besluiten van het account te vluchten. Troepe4 werd volledig overlopen. Daarmee was het eerste account van Met Ui weggevaagd door Fide. Velen zouden nog volgen.
 

DeletedUser

Guest
Na deze overwinning werd de strijd tegen R.D.R. langzaam voortgezet op de oude kleinschalige manier. Dorpen proberen pakken op tijden wanneer een Turk inactief was en omgekeerd probeerden ze mij steeds af te troeven. Zo ging het een tijd door, maar ondertussen lobbyde ik samen met Emile van Ruthless Maniac voor een grootschalige massa op R.D.R. Binnen de stam vonden de leden dat het zuiden te weinig progressie maakte. In werkelijkheid was de progressie van het noorden gewoon enorm, waardoor het zuiden relatief gezien inderdaad achterbleef.
Op 21 en 22 november werd de lang verwachtte massa op R.D.R. gepland. Zelf had ik een idee op het forum geplaatst hoe de massa er ongeveer uit zou moeten zien. Fabian van Savior of the North en Emile gingen er mee aan de slag en werkten een eigen plan uit. Een enorme hoeveelheid clears zou ter beschikking gesteld worden. Meerdere focuspunten langs het hele front van de Turken moesten de linies doorbreken. Echter, niet alle accounts hadden hun clears netjes verstuurd, waardoor de tactiek van deze focuspunten in gevaar kwam. Ik besloot met mijn oostelijke clears de 21e 's avonds een blitz uit te voeren op meerdere spelers om de vijand met mobiele defense te laten schuiven. Ik slingerde mijn edelbooster aan. Koykoyu was het hoofdtarget, maar was volledig vol gezet met defensieve troepen. Anderen gaven echter toch vrij gemakkelijk hun dorpen over. Zeven dorpen waren er gepakt, maar met enorme verliezen van mijn clears aan de oostzijde van het cluster. Dit gaf echter niet. De focus op mijn front zou in het midden liggen waar clears van Tokugawa Ieyasu de frontdorpen zouden slachten. Die nacht plaatse ik mijn edels opnieuw, maar nu over de gehele linie van het front. Overal zou gebashed worden voor mijn account. Ik was er klaar voor.
Zo dacht ik er echter niet over toen om negen uur 's ochtends wakker werd. Ik was door de wekker heen geslapen. Om negen uur waren er al dorpen leeg. De bashmonsters van Fide waren gearriveerd. In een treinvaart smeet ik die treinen eruit. De adelshoeves draaiden op volle toeren om dode edels op te kunnen vangen. In het begin waren dit er de nodigen. Niet dat R.D.R. van plan was daadwerkelijk weerstand te bieden, maar door de edelbooster werd er vaak dubbel genobeld. De dorp gingen in zo'n rap tempo leeg dat ik besloot met treinen van drie edels verder te edelen. Het leek wel lopende band werk zo massaal. Ik had hier al ervaring mee vanuit W47 en ik wist hoe ik de vaart erin kon houden. De grootmacht van de dag zou voor Azrahn op 59 dorpen blijven steken.
De dagen daarna werd de vaart er zo goed mogelijk ingehouden met het edelen van de buit. Het was opschieten geblazen, want Met Ui had R.D.R. kenbaar gemaakt niet te doen aan een NAP opzeggingstermijn nu ze konden meeprofiteren van Fides successen. Zo kwam het dat niet alleen vijf accounts van Fide de dorpen van R.D.R. edelden, maar ook twee accounts van Met Ui. R.D.R. als stam zag er geen heil meer in en ging vrijwel meteen op delete. Door de vernietiging van R.D.R. konden de zuidelijke accounts van Fide nu ook eindelijk werken aan hun falanxen. Voor Azrahn was het zaak zo snel mogelijk vooruit te edelen naar Lintouchable. Een lid van Met Ui.
Doordat een andere wereld naast W49 mij erg tegenviel qua spelplezier was mijn motivatie erg laag. Ik wilde tijdelijk stoppen, maar mijn nieuwe co bleek bij lange na niet zo actief als gehoopt. Uiteindelijk kwam de verlossing van Pim die graag Ryan van Lintouchable. weg wilde spelen. In de tijd dat ik moest wachten tot Pim loggen kon werd ik half panisch door het spel. Ik moest weg en was in staat überhaupt niet meer terug te komen. Ondertussen was Met Ui via VV accounts van R.D.R. begonnen om Fide accounts te kata'en. Een smerige streek die we van de rechtmatige spelers al wel gewend waren, maar zeker niet van Met Ui hadden verwacht.
In de tweeënhalve week dat ik weg was bleef dit aanzetten. Tot overmaat van ramp kreeg Azrahn een volledig onverwachte ban. In overleg met Lintouchable. werd er besloten dat er een NAP kon komen wanneer Lin twintig dorpen van Azrahn toegewezen kreeg. Eigenlijk schandalig veel wanneer je bedenkt hoe enorm Lintouchable. al van Azrahn zijn succes op R.D.R. geprofiteerd had. Lintouchable had de edels niet kunnen hebben Azrahn weg te edelen.
Mijn terugkomst betekende verder niet veel meer voor het account Azrahn. Pim en Ronny maakten nu het spel en daar was ik maar wat blij mee. Ik was deze wereld ooit begonnen met een ondersteunende rol voor Richard en kon nu toch eindelijk die ondersteunende rol weer op mij nemen.
Pim zette Lintouchable. enorm onder druk samen met de mannen van Pathos11 en Act of Divinity. Enorme hoeveelheden fakes en clears werden er op Lin losgelaten. Lintouchable. vocht dapper terug, maar bezweek onder de constante druk die op het account werd uitgevoerd. Na twee weken werd er opgegeven. Azrahn en Pathos11 kregen dorpen achter de frontlinie te pakken en wisten Lintouchable. langzaam aan kapot te spelen. Het account koos daarna voor het barbaarschap.
En hoe was het nu met mijn baan als columnist afgelopen? Wel ja, ik was ontslagen. Ik had geen inspiratie meer om een enkel woord op papier te zetten. Veel geld had ik toch niet nodig. Het enige dat ik nog nodig had was een computer en degelijk internet om Tribal Wars te kunnen spelen. Als ik het nu in een keer goed deed kon ik immers eindelijk stoppen. Een blij vooruitzicht.
 

DeletedUser61134

Guest
Dus heel Fide had 0,0 zeggenschap op enige massa's
Het was allemaal Azhran. En dan alleen Anne.

En R.D.R. kampte met een grote ww change actie van een bepaald persoon.
Meeste verliezen kwamen door hacks en het feit dat ze lange tijd niet konden loggen.

Verder leuke post :p Maar zoals bovenstaand is er spam op de topic. Beetje zonde ^^
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.317
Het was een warme zonnige zomerdag in de vroege lente van April toen Steven besloot, in plaats van een fatsoenlijk leven te leiden en nuttig te wezen, om zijn familienaam wijd en zijd te verspreidden op de wereld van Tribalwars. Zijn aloude geslacht was afgezwakt in bekendheid en was veel van zijn oude glorie verloren. De laatste hoop voor de naam was Steven, maar die hoop was al snel opgegeven en de familienaam was gedoemd uit te sterven. Met wat gepruts en gesjor wist hij zijn computer op te starten en een account aan te maken op W49. Dit was de wonderlijke geboorte van Holsappeltje.

Het begin was rustig, beetje bouwen, beetje edelen, proberen een vroege flop-stam te leiden genaamd INF. Tijdens zijn eerste grote massa op Deathblow, die nog slaagde ook, werd onze grote leider, met grote tegenzin, vanuit zijn eigen stam meegesleurd naar de stam V. Een nieuwe flopstam een nieuw begin, en, zoals dat hoort bij flopstammen, nog geen week later was er weer een nieuwe stam genaamd #risk. De wereld is op dit moment 2 maanden oud en het wordt langzaam tijd voor het meer serieuzere werk.

Het opbouwen van zijn erfgoed voor zijn familie was nog niet in een ver gevorderd stadium en zou nog vele werkloze maanden gaan kosten in donkere kamers terwijl zijn familie zich afvroeg of hun zoon nog wel in leven was. De offers die onze jeugd al dan niet moet brengen voor een geslaagde toekomst vol roem en oneindige PP.

Maar het ging door en al snel wist Steven 2 stamloze accounts, Lordher en Opatje te breken, gevolgd door het internen van brutalbeast, een voormalige partner en zware actieveling zonder wie steven het nooit gered zou hebben, helaas was dit noodzakelijk door een massa van mono terwijl brutalbeast zijn solli nog bij mono liep (schande schande), en een intern. Maar toen sloeg plots het noodlot toe, een voorbode van de te volgen toekomst. Er werd een dorp gerecapped, weg was zijn nul, weg was zijn kans op eeuwige roem, op een foutloos account. Na een aantal uren vol depressieve gedachten en lang weifelen koos Steven ervoor om zijn voorvaderen niet nog verder teleur te stellen en dan toch maar door te gaan.

Ondertussen deed de stam #risk zijn naam eer aan. Zij lagen midden tussen het opgesplitste stamcluster van Mono, wat later Irid. Zou gaan heten. Met moeite wist de stam successen te behalen op Cacturne en werd no1rules voor de eerste keer van velen onder druk gezet. Deze wist het te weerstaan en mono sloeg terug en speelde meerdere #risk accounts weg. Holsappeltje begon zich te mengen doormiddel van VV’s en voegde zich uiteindelijk zelf bij de strijd tegen Euphoria en Revenge of the farmers. Dit bleek een zware strijd te worden met winsten en verliezen aan beide kanten. Een strijd die zelfs de stam #risk overleefde en voortwoedde terwijl Holsappeltje zijn uitnodiging voor mono afwees en solo de wereld ging domineren. Het eerste doel was bereikt. In het midden van de wereld werd de naam holsappeltje een fenomeen. Meerdere massa’s met vele recaps toch op 0 dorpen verlies gehouden en een stijgende ODD, met veel dank aan zijn defslaafjes uit Deluxe.

Er gebeurde zelfs een wonder, Holsappeltje werd zelfs een geliefde naam, bij de oprichting van met ui werd ook holsappeltje gevraagd, maar dankzij zijn uien-allergie en hij meer zag in wat vertrouwen werd dit hem niet. Nu werd zijn naam nog bekender, maar in verkeerde zin en holsappeltje moest weg van de wereld. De aanvallen begonnen binnen te stromen van de uiensnijders. Gelukkig werden er nieuwe defslaafjes uit fide werden gevonden en holsappeltje sloeg nog 2 massa’s af. De uienallergie sloeg helaas hard toe en er werden flinke verliezen geleden. De defslaafjes hoesten nog meer def op en uiteindelijk is holsappeltje bij fide gegaan om hun anti-ui-allergenen te ontvangen.

Daarna zat er weer vooruitgang in, en nadat Steven een aantal koene ridders had gerekruteerd om samen met hem zijn familienaam te verdedigen ging het snel. No1rules kreeg zware klappen en is uiteindelijk van de kaart geveegd, terwijl er nog steeds vele aanvallen langskwamen en ook deze met slechts lichte verliezen verdedigd werden.

Ondanks alle moeite in het verleden is steven nog steeds niet in zijn doel geslaagd om wereldwijde roem voor zijn familie en oneindige PP te bemachtigen, het enige oneindige is de hoeveelheid aanvallen en de eeuwig stijgende ODD. Nu heel wereld 49 zijn naam kent en in zijn broek schijt van angst of van het lachen, is stap 1 voltooid en ziet zijn leven er al ietsje minder waardeloos uit dan een jaar geleden. Met zijn nieuwe koene ridders aan zijn zij, nog meer defslaafjes dan ooit tevoren en iets minder haat van de uiensnijders gaat zijn queeste naar familieroem door.

Dus laten we eindigen met een originele leuze, die door een of andere onbekende magnaat schandalig is gestolen, zonder credit te geven:

Make holsappel great again!
 
Bovenaan