Promoot je Account Discussietopic!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Het filmpje is door een andere poster geplaatst, hierdoor was er de twijfel en hebben we tot deze actie besloten.

@Parrotje heeft de post hier(klik) geplaatst. Zoals je ziet is dit niet dezelfde poster, dus kwam er twijfel bij ons op.
 
Reactiescore
300
Inderdaad beide onder andere AF naam, maar zijn wel een en zelfde account namelijk rage parrot.
Lijkt mij dat als er twijfel is dat je dan contact opneemt met desbetreffende speler of af poster om het te achterhalen? Zo laat je het contest zo eerlijk mogelijk verlopen in plaats van een disqualificatie bij twijfel? Lijkt mij.
 
Reactiescore
2.478
Jullie hadden het toch kunnen vragen?

Inderdaad beide onder andere AF naam, maar zijn wel een en zelfde account namelijk rage parrot.
Lijkt mij dat als er twijfel is dat je dan contact opneemt met desbetreffende speler of af poster om het te achterhalen? Zo laat je het contest zo eerlijk mogelijk verlopen in plaats van een disqualificatie bij twijfel? Lijkt mij.

Had gekund hebben we niet gedaan. Buiten dat ik (hard) gelachen heb om het filmpje in de spotprenten en het zeer origineel is. Vind ik het niet passen in een presenteer je account contest, maar goed dit is mijn mening als één van de vier juryleden. Om deze reden heb ik besloten het niet te beoordelen en hierdoor geraakte Duncan en ik met elkaar in gesprek.

En ja, de organisatie had het kunnen vragen. Dit is echter niet gebeurd en dit had anders gemoeten, maar goed de uitslag is gekomen dus terugdraaien is niet mogelijk.

Ik verzoek jullie ook vanaf ons perspectief te kijken, wij steken veel tijd in dit soort contesten, uiteraard doen we dit met veel plezier. Wij stellen bij elke contest inlever eisen. Als we terug kijken naar in inzendingen zien we dat veel niet aan de eisen voldoet, door simpelweg je IG account niet te vermelden. Maar dit even terzijde. (niet alleen van toepassing met deze contest)
Ik zag het filmpje voorbij komen en zocht op wie het geplaatst had, dit was geen match met de inzending. Hadden we/ik iets verder moeten kijken: Misschien. Hadden we het anders moeten benaderen: Ja. Kunnen we er nu iets aan veranderen: Nee. Gaan we in de toekomst beter communiceren: Ja.
 
Reactiescore
300
Shit happends iedereen maakt fouten, ik neem jullie niks kwalijk hoor. vind het al tof dat jullie zo reageren. Parrot wou gewoon graag pp want nu moet die het weer halen van zijn zuur verdiende DUO geld.

Als nog chapeau voor het werk dat jullie doen en de contests die jullie op touw zetten!
 

DeletedUser76765

Guest
Ah maakt ook allemaal niet uit, had toch niet verwacht te winnen aangezien het geen geschreven post was. Vond het alleen een beetje verwarrend.

Leuk idee trouwens, jammer dat bijna niemand mee deed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan