Promoot je Account Discussietopic!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Voor alle vragen, opmerkingen en feedback op de lopende Promoot je Account contest! :)
 

DeletedUser78644

Guest
Ik zal eens een leuk tekstje schrijven :cool:
Gewoon lekker posten in dat ander topic?
 
Reactiescore
2.478
Hallo allemaal,

Ik ben Lo inolvidable. op W60. Zoals de naam zegt ''de onvergetelijke''. Sommige mensen zouden mij liever vergeten maar ook een heleboel mensen zullen mij nooit vergeten. Toch zijn er dingen in het leven die je liever vergeet en niet vergeet en dit wordt een reis door de tijd waarbij je achteraf denk: Was ik dat maar vergeten of hopelijk vergeet ik dat nooit meer.

Wat wil ik nooit meer meemaken en dus het liefst gewoon vergeten?

- De Amstelcup finale tussen Fcutrecht - Ajax. Miss wambertina (walberto) scoort in buitenspel positie. Iedereen ziet het op de scheidsrechter na. Vergeten
- Patricia paay met haar geweldige golden shower. Vergeten
- Feyenoord dat kampioen wordt voor het eerst in 18 jaar. Vergeten
- De stroeve start op W60 Vergeten

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die je het liefst wilt vergeten maar dit zijn toch wel de dingen waarvan ik nu denk, Dat wil ik nu echt vergeten.

Wat wil ik nooit meer vergeten? (Lo inolvidable)

- Het festival seizoen met het heerlijk weer, de sappies en natuurlijk....

*knip*

Inderdaad de perfecte beveiliging en staff die dit soort evenementen allemaal mogelijk maakt!

- Het geweldige F1 seizoen van Max verstappen is natuurlijk ook Lo Inolvidable.

*knip*

Hopelijk rijden ze voortaan in de F1 ook met koplampen. Zou een flinke vooruitgang zijn!

- De geweldige dartscarriere van Phil Taylor. Lo Inolvidable

3B80389200000578-0-image-m-3_1482494457141.jpg


Hij wijst duidelijk het hoogtepunt van zn carrie niet aan maar het scheelt niet veel.

- Zomervakantie is natuurlijk altijd onvergetelijk. Dit jaar naar gran canaria geweest en komend jaar een roadtrip door Noorwegen. Lo Inolvidable.

*knip*

Benieuwd of er komende zomer ook van die lekkere skipistes zijn. Lo Inolvidable

Zoals jullie in dit wereldse verslag hebben kunnen zien heb ik een paar grote diepte punten gekend maar ook een paar hele grote plus punten en in W60 gaan we daar vrolijk op verder borduren! Ik wens iedereen een hele goede wereld toe en ben benieuwd welk verslag het hoogtepunt wordt van deze contest.

Grtzzz Lo inolvidable

Laat Poo deze inzending maar niet zien :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb de deadline iets verschoven, aangezien ik vergat dat het carnaval en dergelijke was, waardoor men waarschijnlijk wel met iets anders bezig was :D
 

DeletedUser76132

Guest
ben er vrij zeker van dat er gewoon beperkte animo is..

misschien de prijzen wat verhogen en niet zo krenterig zijn met die 500 pp sponser van inno? het is immers voor inno gratis digitale content wat ze weg geven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
ben er vrij zeker van dat er gewoon beperkte animo is..

misschien de prijzen wat verhogen en niet zo krenterig zijn met die 500 pp sponser van inno? het is immers voor inno gratis digitale content wat ze weg geven.

500 pp van Inno staat vast, kan ik verder weinig aan doen. Verder heb ik zelf niet meer pp om te sponsoren, anders had ik het wel gedaan.
 

DeletedUser79078

Guest
Duncan wat zie ik nou :eek: je hebt een reactie van me verwijderd :mad:
 

DeletedUser79078

Guest
Dan verwijder jij de reacties toch?

53d2fdff878eb80e09dc01106417a969.png

Dit zei ik^^ beetje vreemd dat die reactie verwijderd wordt en al helemaal vreemd als jij het niet gedaan hebt.
 
Reactiescore
1.019
hij kan verplaatsen :eek:

het is niet de bedoeling daar dingen in te plaatsen die daar niet horen, duidelijk de begin post niet goed gelezen :eek:
 

DeletedUser79078

Guest
Schei toch uit man laat gewoon zo kut reactie lekker staan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan