promo discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser49143

Guest
Ik heb het niet alleen over taalfouten.
Je kan makkelijk een hoofdletter/punt gebruiken om je post toch al iets of wat deftig te laten overkomen.
Daarbij, er is een verschil tussen hier en daar een taalfout & in elke zin er 1'tje te pleuren.
Dan kom je echt als een dom iemand over, maar als jij dat wil. Ga je gang.:rolleyes:

lol wat maakt mij dat uit wat mensen van je denken?

je gaat tog ook niet in rl in een hoekje zitten uithuilen omdat je denkt dat andere je een dom iemand vinden?

en agja je hoort iedereen in zijn waarde te laten.
of die nou slegt praat of slegt kan schrijven.
of veel meer.

niemand is perfect dus laat het lkkr bij wat het is.
en stop met deze nutteloze onzin.
 

DeletedUser14725

Guest
lol wat maakt mij dat uit wat mensen van je denken?

je gaat tog ook niet in rl in een hoekje zitten uithuilen omdat je denkt dat andere je een dom iemand vinden?

en agja je hoort iedereen in zijn waarde te laten.
of die nou slegt praat of slegt kan schrijven.
of veel meer.

niemand is perfect dus laat het lkkr bij wat het is.
en stop met deze nutteloze onzin.

Waw wat een schitterende post weer.
Zelfs een kleuter kan beter reageren.
Triest. Zeer triest.
 

DeletedUser49143

Guest
Waw wat een schitterende post weer.
Zelfs een kleuter kan beter reageren.
Triest. Zeer triest.

ghehe en dat zeg jij?

wie gaat hier niet op in?

je hoeft niet dat te zeggen hoor als je niks weet.
je kan ook gwn zeggen dat ik gelijk heb en jij fout zat?

of zit je nog in je puber fase?
 

DeletedUser14725

Guest
Ik heb er geen zin meer om op in te gaan :).
Echt niet.

Als jij het niet wilt inzien is dat jou zaak.
En dan ga je maar voort de kleuter uithangen. Ga er echt niet mijn tijd insteken om er weer om te reageren.
Jij hebt je standpunt, ik heb mijn standpunt.

Dit heeft weer niets met "puber" gedrag of wat dan ook te maken.
Dus, stop maar met zinloze dingen boven.
 

DeletedUser49143

Guest
Ik heb er geen zin meer om op in te gaan :).
Echt niet.

Als jij het niet wilt inzien is dat jou zaak.
En dan ga je maar voort de kleuter uithangen. Ga er echt niet mijn tijd insteken om er weer om te reageren.
Jij hebt je standpunt, ik heb mijn standpunt.

Dit heeft weer niets met "puber" gedrag of wat dan ook te maken.
Dus, stop maar met zinloze dingen boven.

lol jij gaat over kleuter gedrag?
maargoed is niet erg hoor.

ik wil het best inzien maar jij geeft geen goeie tot hele slechte argumenten.

en jij bent zo koppig als een lama.
dat je mij niet gelijk wilt geven.
 

DeletedUser14725

Guest
ik wil het best inzien maar jij geeft geen goeie tot hele slechte argumenten.

T'och heb je toch net een heleboel zeer goede argumenten gegeven waarom deftige taal belangrijk is.
Maar kom, de voedselbank maalt er inderdaad niet om dat je geen zin zonder fouten kan schrijven.
 

DeletedUser27722

Guest
is niet wat jij heb gedaan is wat er met jou gebeurt is dat je zo reageert:eek:

Er is niets gebeurt, maar ik kan al voorspellen wat er met jou gebeurd is bij de geboorte waardoor jij maar zo kunt reageren. ;)

het klopt dat ik al 3x ben gebannt.
maar als mensen op mij gaan reageren.
reageer ik terug zo simpel is dat.
kan wat dat betreft niet negeren.

en over dat stambelang.

pff als je het AF met de stam gaat vergelijken dan klopt er iets niet.
het AF is voor iedereen dus ook voor spelers die niet op w15 thuis horen.
dus wil je zeggen dat die er niet mogen komen omdat hun geen stam en acc hebben op w15?

als de leiding hier uitspraak over zou hebben gezegt op het mlp forum dan had ik dit nooit gdn.
net zoals velen.
maar je noemt nu wel mij alleen van MLP.
maar er zijn heel veel mij voor geweest qua spammen.
dus weet dan niet waar jij mee zit.

er zitten spelers in verschillende stammen met een verschillende leiding en mening.
als jij dan op je kop krijgt dan moet je niet gelijk dat gebruiken voor mij.

en van mij mag je een topic van mij maken.
maar je doet het niet dat weet ik zelf ook.
en ik bedenk oplossingen wil je er geen kwaad mee doen :p

je kan tog beter iets bedenken dan niets?

en heb nooit gezegt dat ik ben verandert.

heb gezegt dat ik niet tot nauwelijks nog spam.
of dat ik het probeer.
zoals je zegt je kan niet veranderen.
maar dan kan je het nog wel proberen.

en wie zegt dat ik aandacht wil?
dat zijn jouw woorden.
niet de mijne.
misschien moet je dan tog beter gaan nadenken als je het werkelijk denkt.

ik hyprocriet?
pff heb nog nooit de baas gespeeld.
in rl niet en hier niet.
als jij dat denkt vind ik dat prima.
maar ga er dan niet de hele tijd over zeuren want als jij dat zegt, zegt het al genoeg.

en over dit topic.
wrm is dat hypocriet?
snap jouw echt niet he.
dus als ik een oplossing wil bedenken omdat jullie het complimenten topic onder spammen is dat hypocriet?
niemand probeert oplossingen te maken.
dus iemand moet de eerste zijn.
en dan word dat als hypocriet gezien?
dan vind ik dat best vaag om zo maar te zeggen :S

en je zegt wel dat je hier niet wilt zijn.
maar tog zit je hier aardig wat te schrijven.


en ik praat niet over rl.

ik zeg dat ik het al zag gebeuren maar dat wil niet zeggen dat ik over je rl praat.
vond het gwn ee grappige zin.
maar als jij daar een andere mening over hebt vind ik dat prima.

iedereen de zelfde mening is ook saai.
dus ik respecteer ieder zo zijn ding.

Serieus schaap, jij moet dringend eens leren typen en minder hypocriet zijn.
Jij jankt over het aantal te grote posts @ complimenten en gaf mensen daar +1's als ze een korte post maken en nu maak jij hier een lange onzinnige post die je wellicht in 5 zinnen kunt samenvatten? :rolleyes:

Wel, dan zijn we toch op 1 punt gelijk: Ik reageer ook als mensen op mij reageren. ;)
Kijk, dat over het AF - TW, heb ik zelf ook al veel gezegd en geprobeerd mensen dit duidelijk te maken, maar dit lukt niet: Mensen zullen blijven je associëren met MLP en als je dan iets onzinnigs zegt is de connectie met MLP niet zo gek.

Ik noem MLP als een voorbeeld, ik praat nu over jou, niet over anderen.
Andere spammers zaten misschien niet in vooraanstaande elite stammen met een sterk imago/reputatie.
Anderen worden net zo hard vergeleken met hun stam als jij, klopt hoor, ik zei net al dat het met mij net hetzelfde gebeurde. ;)

Je hoefde ook geen topic voor mij te maken, dat was ook mijn punt en dat is waarom je hypocriet bent. (Gelieve toch eens dat woord op te zoeken?)
Ik zeg niet dat je MIJN aandacht wilt, ik zeg dat je aandacht wil in het algemeen. :)

Dat jij mij niet snapt, dat ligt niet aan mij, ik leg dit met handen en voeten uit waarom je hypocriet bent, maar misschien snap je het woord in kwestie gewoon niet?

PS: ALs er nog iets is tussen die berg nonsens waar je en antwoord op wilde, gewoon melden. ;) I tried..

haha die alinea's zijn nog geen eens de bedoeling xD
ik schrijf gwn graag met regels ertussen.
is automatisme geworden.

:eek:
 

DeletedUser49143

Guest
T'och heb je toch net een heleboel zeer goede argumenten gegeven waarom deftige taal belangrijk is.
Maar kom, de voedselbank maalt er inderdaad niet om dat je geen zin zonder fouten kan schrijven.

pff heb allang toe gegeven dat ik niet zonder fouten kan typen behalve als het voor school is.
maar komop hoe triest is het als je alleen over die fouten van schrijftaal begint?


Er is niets gebeurt, maar ik kan al voorspellen wat er met jou gebeurd is bij de geboorte waardoor jij maar zo kunt reageren. ;)



Serieus schaap, jij moet dringend eens leren typen en minder hypocriet zijn.
Jij jankt over het aantal te grote posts @ complimenten en gaf mensen daar +1's als ze een korte post maken en nu maak jij hier een lange onzinnige post die je wellicht in 5 zinnen kunt samenvatten? :rolleyes:

Wel, dan zijn we toch op 1 punt gelijk: Ik reageer ook als mensen op mij reageren. ;)
Kijk, dat over het AF - TW, heb ik zelf ook al veel gezegd en geprobeerd mensen dit duidelijk te maken, maar dit lukt niet: Mensen zullen blijven je associëren met MLP en als je dan iets onzinnigs zegt is de connectie met MLP niet zo gek.

Ik noem MLP als een voorbeeld, ik praat nu over jou, niet over anderen.
Andere spammers zaten misschien niet in vooraanstaande elite stammen met een sterk imago/reputatie.
Anderen worden net zo hard vergeleken met hun stam als jij, klopt hoor, ik zei net al dat het met mij net hetzelfde gebeurde. ;)

Je hoefde ook geen topic voor mij te maken, dat was ook mijn punt en dat is waarom je hypocriet bent. (Gelieve toch eens dat woord op te zoeken?)
Ik zeg niet dat je MIJN aandacht wilt, ik zeg dat je aandacht wil in het algemeen. :)

Dat jij mij niet snapt, dat ligt niet aan mij, ik leg dit met handen en voeten uit waarom je hypocriet bent, maar misschien snap je het woord in kwestie gewoon niet?

PS: ALs er nog iets is tussen die berg nonsens waar je en antwoord op wilde, gewoon melden. ;) I tried..



:eek:

agja laten we het erop houden dat nederlands niet mijn beste vak is.

pff en laat mensen dat maar denken.
ik zeg niks tot nauwelijks wat van MLP op het AF dus kunnen ze ook niks ervan denken.

pff en als mensen dan mij gaan vergelijken.

hoe kom ik dan tog telkens in top 1 stammen.

speelde op een gegeven moment in 2 top 1 stammen maar was gestopt vanwege het werk en dat ging niet samen was iets te druk dus drm.

en je zei eerder tog dat het basig was?

maargoed ik probeer altijd zo goed mogelijk dingen te snappen.
dus doe me best voor je :p
 

DeletedUser27722

Guest
pff heb allang toe gegeven dat ik niet zonder fouten kan typen behalve als het voor school is.
maar komop hoe triest is het als je alleen over die fouten van schrijftaal begint?

agja laten we het erop houden dat nederlands niet mijn beste vak is.

pff en laat mensen dat maar denken.
ik zeg niks tot nauwelijks wat van MLP op het AF dus kunnen ze ook niks ervan denken.

pff en als mensen dan mij gaan vergelijken.

hoe kom ik dan tog telkens in top 1 stammen.

speelde op een gegeven moment in 2 top 1 stammen maar was gestopt vanwege het werk en dat ging niet samen was iets te druk dus drm.

en je zei eerder tog dat het basig was?

maargoed ik probeer altijd zo goed mogelijk dingen te snappen.
dus doe me best voor je :p

Dus voor school kan je wel zonder fouten typen?
Er is een verschil tussen jezelf 10x controleren dat je foutenlast gelimiteerd is en gewoon vlekkeloos kunnen spellen zonder dat enige controle nuttig is. ;)
En voor de zoveelste keer, je fouten interesseren mij niet, het is gewoon een opvallend feit dat bij schaapie behoord, ik lig er niet wakker van.

Aan dat beste vak is je leeftijd dus al zeker geen 18 en ben je dus nog een kind, zoals ik al vermoede.
Nee, het gaat niet over MLp, dat zei ik al, het hoeft niet over de stam te gaan. Simpele nutteloze spam, met jouw naam en 'mlp' erbij is meer dan genoeg om een blamage te betekenen aan een imago. Sommige leiders hebben hier geen bezwaren tegen (zoals mlp?) en anderen dan weer wel. (zoals normaal gezien Baba, maar die heeft met hasies nog niet de kans gehad om in te grijpen, lijkt mij.)

Hoe jij daar komt heb ik ook al afgevraagd en wellicht velen met mij. ;)
Wat heeft het feit dat je in top-2 stammen gespeeld hebt te maken met bazig zijn? Juist ja, niets. ;)
Bazig is een verkeerd woord, want je kan niemand de baas zijn, je dacht gewoon gezag te hebben door mensen te verplichten ergens te reageren, is een vorm van bazigheid... Indien het zou lukken.

Ok, doe je best, hopelijk is het genoeg. ;) (But I doubt it)
 

DeletedUser49143

Guest
Dus voor school kan je wel zonder fouten typen?
Er is een verschil tussen jezelf 10x controleren dat je foutenlast gelimiteerd is en gewoon vlekkeloos kunnen spellen zonder dat enige controle nuttig is. ;)
En voor de zoveelste keer, je fouten interesseren mij niet, het is gewoon een opvallend feit dat bij schaapie behoord, ik lig er niet wakker van.

Aan dat beste vak is je leeftijd dus al zeker geen 18 en ben je dus nog een kind, zoals ik al vermoede.
Nee, het gaat niet over MLp, dat zei ik al, het hoeft niet over de stam te gaan. Simpele nutteloze spam, met jouw naam en 'mlp' erbij is meer dan genoeg om een blamage te betekenen aan een imago. Sommige leiders hebben hier geen bezwaren tegen (zoals mlp?) en anderen dan weer wel. (zoals normaal gezien Baba, maar die heeft met hasies nog niet de kans gehad om in te grijpen, lijkt mij.)

Hoe jij daar komt heb ik ook al afgevraagd en wellicht velen met mij. ;)
Wat heeft het feit dat je in top-2 stammen gespeeld hebt te maken met bazig zijn? Juist ja, niets. ;)
Bazig is een verkeerd woord, want je kan niemand de baas zijn, je dacht gewoon gezag te hebben door mensen te verplichten ergens te reageren, is een vorm van bazigheid... Indien het zou lukken.

Ok, doe je best, hopelijk is het genoeg. ;) (But I doubt it)


het heeft tog geen nut meer dus.

promo je hebt helemaal gelijk ;)
ik ga nu lkkr op de bank luieren.

dus succes verder :p
 

DeletedUser14725

Guest
Dat lijkt beter, veel plezier. ;)

Inderdaad, kan hij beter gewoon zwijgen dan dat soort antwoorden uit te kramen.
Ik ga hier nooit lopen verkondigen dat elke tekst hier 100% foutloos hoeft geschreven te zijn, in tegendeel.
Maar, een beetje deftigheid dat kunnen we toch wel verlangen, niet? ;).

En, als je daarbij ongelooflijke onzin gaat uitkramen in je posts tja...
Als ik een post zie zonder hoofdletters, teveel alinea's gaat mijn beeld van de schrijver van de posts automatisch achteruit.
Of ik het nu wil of niet, voor ik aan die post begin heb ik al iets van... het zal weer wat worden...
 

DeletedUser49143

Guest
Inderdaad, kan hij beter gewoon zwijgen dan dat soort antwoorden uit te kramen.
Ik ga hier nooit lopen verkondigen dat elke tekst hier 100% foutloos hoeft geschreven te zijn, in tegendeel.
Maar, een beetje deftigheid dat kunnen we toch wel verlangen, niet? ;).

En, als je daarbij ongelooflijke onzin gaat uitkramen in je posts tja...
Als ik een post zie zonder hoofdletters, teveel alinea's gaat mijn beeld van de schrijver van de posts automatisch achteruit.
Of ik het nu wil of niet, voor ik aan die post begin heb ik al iets van... het zal weer wat worden...


blijf jij maar lkkr denken wat je wilt joh ;)
ga niet meer tegen jouw praten ;)
jij blijft bij je punt wat ik niet erg vind maar om dan nog telkens het laatste woord te willen.

beetje irritant.
 

DeletedUser14725

Guest
blijf jij maar lkkr denken wat je wilt joh ;)
ga niet meer tegen jouw praten ;)
jij blijft bij je punt wat ik niet erg vind maar om dan nog telkens het laatste woord te willen.

beetje irritant.

En wat ben jij aan het doen dan?
Eerlijk.. beschuldig me van iets dat jezelf doet, geniaal !
 

DeletedUser49143

Guest
Inderdaad, kan hij beter gewoon zwijgen dan dat soort antwoorden uit te kramen.
Ik ga hier nooit lopen verkondigen dat elke tekst hier 100% foutloos hoeft geschreven te zijn, in tegendeel.
Maar, een beetje deftigheid dat kunnen we toch wel verlangen, niet? ;).

En, als je daarbij ongelooflijke onzin gaat uitkramen in je posts tja...
Als ik een post zie zonder hoofdletters, teveel alinea's gaat mijn beeld van de schrijver van de posts automatisch achteruit.
Of ik het nu wil of niet, voor ik aan die post begin heb ik al iets van... het zal weer wat worden...

En wat ben jij aan het doen dan?
Eerlijk.. beschuldig me van iets dat jezelf doet, geniaal !

whaha nee ik zij dat ik ging.
en dat jullie gelijk hebben.

maar dan wil jij nog steeds een x je gelijk hebben en gaat maar door en door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan