DeletedUser42436
Guest
1+ voor schaap vs ownageZor1
Slecht automatisme, laat je overkomen als een **** .
Afleren, nu !
nee srry xD
vind het zelf ook fijn lijkt net of ik een lange tekst heb neergezet
en wat jij vind laad mij koud
laaD mij koud?
Sorry, ik kan niet opladen.
Dat het je koud laat, tja. Dat je op zo een manier typt zegt meer over jou dan over mij. Als je denkt dat dat fijn overkomt, heb je het mis.
Je komt eerder over als een zielige tiener die wat aandacht wilt trekken.
haha lol wrm komt iedereen met die aandacht argument?
beetje raar niet?
misschien moet je is wat anders verzinnen zodat je niet overkomt als iemand die andermans teksten overtypt.
Wat is er dan mis met "ik kan niet opladen"?
en nee wrm zou ik aandacht zoeken?
jullie zijn gwn makkelijk dat jullie dat gaan gebruiken om mij de mond te snoeren.
en wel komisch dat je nu niet meer op de andere zinnen van mij reageert.
achterlijk vod ....
nou deze heb ik nog niet vaak gehoord
onder wat val jij dan ownageZor1?
dat wil je niet want achterlijk vod
is nog een stukje te hoog gegrepen
ik laat je maar in je waarde leven is een groot feest toch ?
dit forum ook
Nogmaals, als meerdere mensen het eens zijn over het feit dat het aandacht zoeken is. Moet je echt eens naar je eigen gaan kijken en je gaan afvragen, waarom denken verschillende mensen dat? Hebben ze niet ergens een punt?
Zelfreflectie is een mooie eigenschap .
Ik reageer op 95% van je posts als ik me niet vergis? .
Haha .
Hoe ga je jezelf dan nog omschrijven? Aangezien je toch wel stukken lager zit dan mij/promo en anderen hier.
Eerlijk... Je bent weer 1 van die mensen waar ik echt van ga denken, Tw is echt kansloos. Tijd om er mee te kappen.
Niveau is eerder te vergelijken met de kleuterklas tegenwoordig. En men haalt steeds meer trieste figuren hier heen .
dan word het tijd dat je stopt
kleine pauze in lassen zorgen voor een goede c.o en joh over 5 maanden terug komen
wie weet leer je dan weer het spel te waarderen
en wie weet kom je dan weer met 2 benen op de vloer terecht in plaats op je roze wolk waar je nu aan hangt
eigenlijk had ik het meer over dat jij en pormo dat zeggen.
dus dat zegt al veel dat het niet zo is en het nergens op slaat.
pluim voor own omdat hij de roze wolk heeft gevonden die ik zo lang zoek
Slaat zeker ergens op .
Dat je niet inziet dat je punt op een degelijke wijze formuleren erg belangrijk is?! Dat zegt pas veel.
De sterkte van een Promo is in een discussie net dat, hij kan zijn punten onderbouwen met een breed taal/woordenschat kennis.
En, laat dat nou net belangrijk zijn. Als je posts hopeloos overkomt (geen hoofdletters, slechte alinea's,...) gaan mensen je op voorhand al een heel stuk lager inschatten, zelfs nog voor je je post beginnen lezen .
Tijd om het vak 'Nederlands' vanonder het stof te halen, niet?
En ik zeg niet dat ik altijd even perfect ben, verre van zelf. Maar ik probeer het toch, in de mate van het mogelijke (Dyslexie) toch een beetje ervoor te zorgen dat er niet al te veel fouten inzitten .
Ben overlaatst nog maar een maand inactief geweest hoor.
Wissel ik een beetje af met de co. Als hij het druk heeft, ik actief en zo andersom.