Jij bent al een stuk of 3x gebanned geweest op korte tijdstippen en vaak achter elkaar.
Niet voor veelvoudig verspreiden van propaganda tegen personen/stammen, maar wel doordat jij nutteloze conversaties begint op verscheidene topics.
En jij vindt dit beter? Het is op zijn minst even erg als wat ik doe.
Nee, inderdaad niet, maar ik kan wel weten dat MLP dit toch niet zo goed vind.
Het is logisch niet? Je beschadigt evenveel het imago van MLP als Hasies/holmes dat van TcF geschaad hebben.
En net zo erg als ik dit vroeger van mijn stammen deed. Men kan jou als persoon onmogelijk loskoppelen van de stam waartoe je behoort.
Hoewel jij voor schaapie spreekt, staat die MLP in je handtekening te blinken en spreek jij dan ook (voor velen) voor MLP en schaad je dus hun imago.
Ik zeg voor de meesten, want ik kan perfect verstaan dat jij voor jezelf spreekt en niet voor MLP en dat jij net zoals velen compleet anders bent in stamverband. (zoals ik ook was toen ik hierop aangesproken werd) Dat bedoel ik maar hoor.

Argument genoeg?
Kijk, ik steek jouw niet in je eigen jank topic en dan verwacht ik net hetzelfde van jou.

Je kan mij inderdaad niet hier houden, want jij hebt hier geen macht en niets te zeggen, maar het vragen alleen al is zo hypocriet als iets en dat stoort mij.
Het verleden? Schaap, het is niet omdat je een maand je koest houdt dat je dan veranderd bent.
Ik heb destijds ook maanden de lieve vrolijke goedzak uitgehangen, dat veranderd niet te persoon die je bent.
Trouwens, met vlagen heb je nog steeds hetzelfde spamgedrag, op complimenten topic bijvoorbeeld, waar ik je ook op aansprak en wat ook weer hypocriet is.
Gezegde: "Eens een spammer, altijd een spammer". Nu gewoon een label die je zult blijven dragen voor velen die dit forum op geregelde tijdstippen volgen.
Het was ironisch! Ik had gehoopt dat jij het verstand zou hebben om ook niet in een hok (topic) te willen gedrukt worden, maar blijkbaar wil je nog topic en aandacht hebben?
Ik blaat? Ah, hoe leuk dat jij dat zegt, schaapie.
Ja, jij zit me dwars en het feit dat je niet doorhebt wanneer je hypocriet bent en het nog werkelijk gelooft ook als je ontkent.
Het toppunt voor dwaasheid zeggen ze dan.
Waarom? Je snapt het echt zelf niet hé?
Jij maakt een topic voor mij, wat ik niet wens en waar ik niet in wil komen (lees: ik wil niet alle discussies naar hier copy/pasten) en dan zeg jij 'Je mag dat maken, ik kom er gewoon niet in'.
Het toppunt van hypocrisie, alleen heb jij het niet door en dat is gewoon frustrerend en bijzonder dom van jouw kant. Je doet een ander aan wat je zelf niet wil aangedaan worden.. (Bij wijze van spreken, zo erg is het nu ook weer niet. -'aandoen' dan-)
Kijk, weer een voorbeeld van hypocrisie..
Op het complimenten topic spel je Demo de les dat hij niet kan weten hoeveel vrienden ik heb en dat hij dan niet over RL moeten beginnen.
En nu geef jij hem gelijk en zie je het al gebeuren? Bwa, beetje zielig.