promo discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27722

Guest
Hypocriete lul.:confused::confused:

ga jij nu niet een beetje buiten je bijbel ?

mensen zo uitschelden op het net lolzzzzz

doe je goed joh doe dat in real en je word als tandenstoker gebruikt :p
hopeloos figuur

Ik word als tandenstoker gebruikt? Door wie, thah? :rolleyes:
Thah, misschien was die lul erover, maar het viel zo hard op hoe hypocriet hij is en het dan nog dwaas ontkennen, tja.. ^^

DeletedUser42436

Guest
berouw komt altijd te laat
personen zoals jij hebben daar wel vaker last van :D

kan je ook niks aan doen zit in je gene

en wie dat zou doen ? denk ruim 95%
en laat ik nou bij die 5% horen want je bent het niet eens waard op een scheet op te laten :)

DeletedUser27722

Guest
berouw komt altijd te laat
personen zoals jij hebben daar wel vaker last van :D

kan je ook niks aan doen zit in je gene

en wie dat zou doen ? denk ruim 95%
en laat ik nou bij die 5% horen want je bent het niet eens waard op een scheet op te laten :)

Berouw? Ah jongen toch, dit is verre van berouw hoor. ;)
Personen zoals ik? Ah, plots ben ik al een persoon die cathegorisch ingedeeld kan worden?
Ahzo, meneer de psycholoog, wat voor persoon ben ik dan precies?

95% doesn't mess with me. ;)
Ik blijf het amusant vinden hoe een compleet gefaald en kansloos persoon als jijzelf die na al die jaren nog steeds de spellingsregels en dergelijken nog niet meester is, nu gaat zeggen dat ik 'het niet waard ben om een scheet op te laten'. Ah ah. :rolleyes:

DeletedUser42436

Guest
Thah, misschien was die lul erover, maar het viel zo hard op hoe hypocriet hij is en het dan nog dwaas ontkennen, tja.. ^^

hmhm onder wel vlak valt dit dan ?

:p95% doesn't mess with me. :p yup ofc :p
vroeger als ik het vroeger mag noemen werd jij toch wel veel gepest of niet

lees voor dat je typt ...
je bent zo beroemd dat ik op 2 topic antwoord geef op jou gezever ......
dan weet jij onder welke je valt kauwgombal :)

DeletedUser27722

Guest

hmhm onder wel vlak valt dit dan ?

:p95% doesn't mess with me. :p yup ofc :p
vroeger als ik het vroeger mag noemen werd jij toch wel veel gepest of niet

lees voor dat je typt ...
je bent zo beroemd dat ik op 2 topic antwoord geef op jou gezever ......
dan weet jij onder welke je valt kauwgombal :)

Is dit berouw? Misschien was het erover? En dan nog meer?
Ik kan altijd mijn posts aanpassen hé, dwaas, dus als ik echt berouw had, dan paste ik dit gewoon aan. :rolleyes:

Dat viel onder het vlak van een akkoord dat lul erover was, maar niet meer dan dat, er zijn geen gevoelens van berouw bij, anders had ik het wel -zoals eerder gezegd- verwijderd. ;)
Je mag het voor mijn part vroeger noemen, maar nee, we gaan het niet over jou hebben. Mensen zoals mij worden niet gepest, puur omwille van het feit ze sterker,slimmer en rijker zijn en dat maakt ze meer een pester dan de persoon die gepest wordt, niet? Maar, je hoeft je niet ongerust te maken, ik heb mezelf nooit verlaagd tot het pesten van personen, of toch.. niet veel.

Ik heb beiden gelezen en 'kauwgom' (nogmaals, ik heb mezelf niet gerefereerd met kauwgom, maar ja, dan zou ik feitelijk nog meer waard zijn dan jou.. -stront-) kan je niet als een cathegorie beschouwen, tss, is er echt geen mogelijkheid om een beetje meer verstand te gebruiken zodat je antwoorden toch van een wat waardevoller niveau zijn?
Dit is echt geen uitdaging, sorry.

DeletedUser42436

Guest
ik denk voor de grap dat het idd tijd word dat je het aanpast:D
maar aan de andere kant zou zonder zijn voor schaap
denk dat die ook wel even ze woordje voor je klaar heeft liggen

vooral dat rijker hmhm ben ge-intreseerd daar in
dat maakt het ook gevaarlijk

ik ga stoppen en wacht tot de rest van de personen je verder de grond in trappen
(zijn het me vrienden ?)
nee hoor je hoeft geen vrienden te zijn om ergens met elkaar over eens te zijn:D

DeletedUser27722

Guest
ik denk voor de grap dat het idd tijd word dat je het aanpast:D
maar aan de andere kant zou zonder zijn voor schaap
denk dat die ook wel even ze woordje voor je klaar heeft liggen

vooral dat rijker hmhm ben ge-intreseerd daar in
dat maakt het ook gevaarlijk

ik ga stoppen en wacht tot de rest van de personen je verder de grond in trappen
(zijn het me vrienden ?)
nee hoor je hoeft geen vrienden te zijn om ergens met elkaar over eens te zijn:D

Nope, ik heb nooit berouw van mijn woorden, want alles wat ik zeg meen ik, dus ik hoef mijn eerdere uitspattingen nooit aanpassen.
Dat ik het zachter kan zeggen klopt en het zou de betekenis noch de waarheid ervan niet veranderen, maar ik doe dat niet, gezien je een gesproken woord ook niet kunt veranderen en uitwissen.
Schaap zijn woordje is van hetzelfde niveau als het jouwe en daar lig ik niet wakker van, ik heb gewoon gelijk dat hij zo hypocriet is, dat was de essentie van mijn betoog, de lul is maar een verpakking er rond.

Ben je daar geïnteresseerd in? Leuk, ik zie niet in hoe dit gevaarlijk is. ;)
Maar ja, mijn inleving in dwaze redeneringen heeft dan ook zijn grenzen.

Welke rest van de personen? Meet me? Demo? Tss, meet me heeft de capaciteiten niet en Demo de gelegenheid niet of de kennis.
Nee, het schept wel een band, domme mensen gaan vaak om met domme mensen ,soort zoekt soort en je komt jouw soort nu eenmaal vaker tegen de mijne.

DeletedUser49143

Guest
Omdat je hypocriet bent? Ik wil maar zeggen: Je bent zelf een van de ergste spammers die ooit op dit forum verscheen en jij gaat mensen de les spellen?
Komaan zeg, dat MLP je gejank pikt tot daar aan toe, je bent al genoeg gebanned geweest om te beseffen dat je niet bepaald het schoolvoorbeeld bent?

Bazig is mensen opdringen wat te gaan doen, jij wil mij hier nu in een hok steken genaamd 'promo discussies'.
Ik doe nog steeds waar ik zelf zin in heb, en hier heb ik geen zin in. ;)

Kijk: daar heb je de hypocriete lul weer 'Complimenten topic is gemaakt voor complimenten'.
Moet ik je aan de schaapie van een maand geleden voorstellen die ELK topic onderspamde met nonsens? En niet enkel complimenten.
Dat je nu zodanig dwaas bent niet in te zien dat jijzelf 100x erger bent en inhoudlozer spamt dan mij, dat is toch echt wel het toppunt.

Nee, ik ga mijn discussies niet kopieren, net zoals jij niet je mond gaat houden op andere topics. ;)
Nogmaals: Je ziet mij ook geen topic openen 'Schaapies nutteloze spam bullshit'? :eek:

Heel veel? Draai het om, niemand vond het leuk en er zijn nog genoeg mensen die het wel kunnen aprecieren dat er wat vijandige sfeer of teksten op dit forum verschijnen.
Met jouw nutteloze spam kan niemand iets aanvangen en soms heb je er nog een debiel bij waarmee je een kinderlijke discussie/gesprek mee kunt beleven vol 2-zinnen-zever. :)

"en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen :p"
Hypocriete lul.

oke promo vertel hoevaak ben ik gebannt geweest dan?
als jij dat veel bent dan spoor jij niet.

en jij kan niet weten hoe ik in MLP ben dus gwn ff sssst daarover
je moet geen dingen zeggen die je niet weet te beargumenteren.

en wie zegt dat ik je hier in wil steken?
ik zou het alleen maar op prijs stellen als je hier je discussies houd.
heb nooit gezegt dat je persee hier moet spammen zover ik weet.

en promo vind dit wel zwak dat jij nog steeds in het verleden leeft.
volgens mij leven de meeste hier tog in het heden.
zoals ik al eerder zij ik spam nauwelijks nog en als ik spam is dat niet de bedoeling.

en waarom zeg je dan eerst dat je wel een topic met mijn naam wil openen en nu niet meer.
man wees is duidelijk.
je blaat overal en nergens maar de helft van je of drie kwart van je klopt gewoon niet.

en promo waarom scheld je eigenlijk?
zit je iets dwars ofzo?
gooi het in de groep :p

wrm hyprocriete lul op het laatst van die zinnen van mij?
zoals eerder gezegt je teksten kloppen niet en als ik jouw was zou ik terug naar school gaan ;)

Hypocriete lul.:confused::confused:

ga jij nu niet een beetje buiten je bijbel ?

mensen zo uitschelden op het net lolzzzzz

doe je goed joh doe dat in real en je word als tandenstoker gebruikt :p
hopeloos figuur

haha zie het al egt gebeuren xD

DeletedUser27722

Guest
oke promo vertel hoevaak ben ik gebannt geweest dan?
als jij dat veel bent dan spoor jij niet.

en jij kan niet weten hoe ik in MLP ben dus gwn ff sssst daarover
je moet geen dingen zeggen die je niet weet te beargumenteren.

en wie zegt dat ik je hier in wil steken?
ik zou het alleen maar op prijs stellen als je hier je discussies houd.
heb nooit gezegt dat je persee hier moet spammen zover ik weet.

en promo vind dit wel zwak dat jij nog steeds in het verleden leeft.
volgens mij leven de meeste hier tog in het heden.
zoals ik al eerder zij ik spam nauwelijks nog en als ik spam is dat niet de bedoeling.

en waarom zeg je dan eerst dat je wel een topic met mijn naam wil openen en nu niet meer.
man wees is duidelijk.
je blaat overal en nergens maar de helft van je of drie kwart van je klopt gewoon niet.

en promo waarom scheld je eigenlijk?
zit je iets dwars ofzo?
gooi het in de groep :p

wrm hyprocriete lul op het laatst van die zinnen van mij?
zoals eerder gezegt je teksten kloppen niet en als ik jouw was zou ik terug naar school gaan ;)

Jij bent al een stuk of 3x gebanned geweest op korte tijdstippen en vaak achter elkaar.
Niet voor veelvoudig verspreiden van propaganda tegen personen/stammen, maar wel doordat jij nutteloze conversaties begint op verscheidene topics.
En jij vindt dit beter? Het is op zijn minst even erg als wat ik doe. ;)

Nee, inderdaad niet, maar ik kan wel weten dat MLP dit toch niet zo goed vind.
Het is logisch niet? Je beschadigt evenveel het imago van MLP als Hasies/holmes dat van TcF geschaad hebben.
En net zo erg als ik dit vroeger van mijn stammen deed. Men kan jou als persoon onmogelijk loskoppelen van de stam waartoe je behoort.
Hoewel jij voor schaapie spreekt, staat die MLP in je handtekening te blinken en spreek jij dan ook (voor velen) voor MLP en schaad je dus hun imago.
Ik zeg voor de meesten, want ik kan perfect verstaan dat jij voor jezelf spreekt en niet voor MLP en dat jij net zoals velen compleet anders bent in stamverband. (zoals ik ook was toen ik hierop aangesproken werd) Dat bedoel ik maar hoor. ;) Argument genoeg?

Kijk, ik steek jouw niet in je eigen jank topic en dan verwacht ik net hetzelfde van jou. ;)
Je kan mij inderdaad niet hier houden, want jij hebt hier geen macht en niets te zeggen, maar het vragen alleen al is zo hypocriet als iets en dat stoort mij.

Het verleden? Schaap, het is niet omdat je een maand je koest houdt dat je dan veranderd bent.
Ik heb destijds ook maanden de lieve vrolijke goedzak uitgehangen, dat veranderd niet te persoon die je bent.
Trouwens, met vlagen heb je nog steeds hetzelfde spamgedrag, op complimenten topic bijvoorbeeld, waar ik je ook op aansprak en wat ook weer hypocriet is.
Gezegde: "Eens een spammer, altijd een spammer". Nu gewoon een label die je zult blijven dragen voor velen die dit forum op geregelde tijdstippen volgen.

Het was ironisch! Ik had gehoopt dat jij het verstand zou hebben om ook niet in een hok (topic) te willen gedrukt worden, maar blijkbaar wil je nog topic en aandacht hebben?
Ik blaat? Ah, hoe leuk dat jij dat zegt, schaapie. ;)

Ja, jij zit me dwars en het feit dat je niet doorhebt wanneer je hypocriet bent en het nog werkelijk gelooft ook als je ontkent.
Het toppunt voor dwaasheid zeggen ze dan.

Waarom? Je snapt het echt zelf niet hé?
Jij maakt een topic voor mij, wat ik niet wens en waar ik niet in wil komen (lees: ik wil niet alle discussies naar hier copy/pasten) en dan zeg jij 'Je mag dat maken, ik kom er gewoon niet in'.
Het toppunt van hypocrisie, alleen heb jij het niet door en dat is gewoon frustrerend en bijzonder dom van jouw kant. Je doet een ander aan wat je zelf niet wil aangedaan worden.. (Bij wijze van spreken, zo erg is het nu ook weer niet. -'aandoen' dan-)

haha zie het al egt gebeuren xD

Kijk, weer een voorbeeld van hypocrisie..
Op het complimenten topic spel je Demo de les dat hij niet kan weten hoeveel vrienden ik heb en dat hij dan niet over RL moeten beginnen.
En nu geef jij hem gelijk en zie je het al gebeuren? Bwa, beetje zielig.

DeletedUser42436

Guest
nou joh ranger

volgens mij is het al een keer gedaan :)
vandaar dat je het nu veilig probeert op je luie stoel achter de pm van je moeder:)

DeletedUser42436

Guest
is niet wat jij heb gedaan is wat er met jou gebeurt is dat je zo reageert:eek:

DeletedUser14725

Guest
Alé met hasies erbij hebben we weer nieuw drama, leven w15 :p.

DeletedUser49143

Guest
Jij bent al een stuk of 3x gebanned geweest op korte tijdstippen en vaak achter elkaar.
Niet voor veelvoudig verspreiden van propaganda tegen personen/stammen, maar wel doordat jij nutteloze conversaties begint op verscheidene topics.
En jij vindt dit beter? Het is op zijn minst even erg als wat ik doe. ;)

Nee, inderdaad niet, maar ik kan wel weten dat MLP dit toch niet zo goed vind.
Het is logisch niet? Je beschadigt evenveel het imago van MLP als Hasies/holmes dat van TcF geschaad hebben.
En net zo erg als ik dit vroeger van mijn stammen deed. Men kan jou als persoon onmogelijk loskoppelen van de stam waartoe je behoort.
Hoewel jij voor schaapie spreekt, staat die MLP in je handtekening te blinken en spreek jij dan ook (voor velen) voor MLP en schaad je dus hun imago.
Ik zeg voor de meesten, want ik kan perfect verstaan dat jij voor jezelf spreekt en niet voor MLP en dat jij net zoals velen compleet anders bent in stamverband. (zoals ik ook was toen ik hierop aangesproken werd) Dat bedoel ik maar hoor. ;) Argument genoeg?

Kijk, ik steek jouw niet in je eigen jank topic en dan verwacht ik net hetzelfde van jou. ;)
Je kan mij inderdaad niet hier houden, want jij hebt hier geen macht en niets te zeggen, maar het vragen alleen al is zo hypocriet als iets en dat stoort mij.

Het verleden? Schaap, het is niet omdat je een maand je koest houdt dat je dan veranderd bent.
Ik heb destijds ook maanden de lieve vrolijke goedzak uitgehangen, dat veranderd niet te persoon die je bent.
Trouwens, met vlagen heb je nog steeds hetzelfde spamgedrag, op complimenten topic bijvoorbeeld, waar ik je ook op aansprak en wat ook weer hypocriet is.
Gezegde: "Eens een spammer, altijd een spammer". Nu gewoon een label die je zult blijven dragen voor velen die dit forum op geregelde tijdstippen volgen.

Het was ironisch! Ik had gehoopt dat jij het verstand zou hebben om ook niet in een hok (topic) te willen gedrukt worden, maar blijkbaar wil je nog topic en aandacht hebben?
Ik blaat? Ah, hoe leuk dat jij dat zegt, schaapie. ;)

Ja, jij zit me dwars en het feit dat je niet doorhebt wanneer je hypocriet bent en het nog werkelijk gelooft ook als je ontkent.
Het toppunt voor dwaasheid zeggen ze dan.

Waarom? Je snapt het echt zelf niet hé?
Jij maakt een topic voor mij, wat ik niet wens en waar ik niet in wil komen (lees: ik wil niet alle discussies naar hier copy/pasten) en dan zeg jij 'Je mag dat maken, ik kom er gewoon niet in'.
Het toppunt van hypocrisie, alleen heb jij het niet door en dat is gewoon frustrerend en bijzonder dom van jouw kant. Je doet een ander aan wat je zelf niet wil aangedaan worden.. (Bij wijze van spreken, zo erg is het nu ook weer niet. -'aandoen' dan-)

Kijk, weer een voorbeeld van hypocrisie..
Op het complimenten topic spel je Demo de les dat hij niet kan weten hoeveel vrienden ik heb en dat hij dan niet over RL moeten beginnen.
En nu geef jij hem gelijk en zie je het al gebeuren? Bwa, beetje zielig.

het klopt dat ik al 3x ben gebannt.
maar als mensen op mij gaan reageren.
reageer ik terug zo simpel is dat.
kan wat dat betreft niet negeren.

en over dat stambelang.

pff als je het AF met de stam gaat vergelijken dan klopt er iets niet.
het AF is voor iedereen dus ook voor spelers die niet op w15 thuis horen.
dus wil je zeggen dat die er niet mogen komen omdat hun geen stam en acc hebben op w15?

als de leiding hier uitspraak over zou hebben gezegt op het mlp forum dan had ik dit nooit gdn.
net zoals velen.
maar je noemt nu wel mij alleen van MLP.
maar er zijn heel veel mij voor geweest qua spammen.
dus weet dan niet waar jij mee zit.

er zitten spelers in verschillende stammen met een verschillende leiding en mening.
als jij dan op je kop krijgt dan moet je niet gelijk dat gebruiken voor mij.

en van mij mag je een topic van mij maken.
maar je doet het niet dat weet ik zelf ook.
en ik bedenk oplossingen wil je er geen kwaad mee doen :p

je kan tog beter iets bedenken dan niets?

en heb nooit gezegt dat ik ben verandert.

heb gezegt dat ik niet tot nauwelijks nog spam.
of dat ik het probeer.
zoals je zegt je kan niet veranderen.
maar dan kan je het nog wel proberen.

en wie zegt dat ik aandacht wil?
dat zijn jouw woorden.
niet de mijne.
misschien moet je dan tog beter gaan nadenken als je het werkelijk denkt.

ik hyprocriet?
pff heb nog nooit de baas gespeeld.
in rl niet en hier niet.
als jij dat denkt vind ik dat prima.
maar ga er dan niet de hele tijd over zeuren want als jij dat zegt, zegt het al genoeg.

en over dit topic.
wrm is dat hypocriet?
snap jouw echt niet he.
dus als ik een oplossing wil bedenken omdat jullie het complimenten topic onder spammen is dat hypocriet?
niemand probeert oplossingen te maken.
dus iemand moet de eerste zijn.
en dan word dat als hypocriet gezien?
dan vind ik dat best vaag om zo maar te zeggen :S

en je zegt wel dat je hier niet wilt zijn.
maar tog zit je hier aardig wat te schrijven.

en ik praat niet over rl.

ik zeg dat ik het al zag gebeuren maar dat wil niet zeggen dat ik over je rl praat.
vond het gwn ee grappige zin.
maar als jij daar een andere mening over hebt vind ik dat prima.

iedereen de zelfde mening is ook saai.
dus ik respecteer ieder zo zijn ding.

DeletedUser42436

Guest
ownageZor1

blij dat je erbij bent voelde al een stille leegte zonder jou :D

DeletedUser14725

Guest
-1 voor het niet gebruik van Caps lock en veel te lange tekst met alinea's die op niets slaan...
Ga effe deftige/volledig zinnen typen schaap, aub :(.

ownageZor1

blij dat je erbij bent voelde al een stille leegte zonder jou

Voor jou is het, koning OwnageZor !

DeletedUser42436

Guest
jongens

komt er weer een met die bulshit

ook oud nieuws ,,,,, en ga eerst zelf het doen op de correcte manier ....

DeletedUser49143

Guest
-1 voor het niet gebruik van Caps lock en veel te lange tekst met alinea's die op niets slaan...
Ga effe deftige/volledig zinnen typen schaap, aub :(.

Voor jou is het, koning OwnageZor !

haha die alinea's zijn nog geen eens de bedoeling xD
ik schrijf gwn graag met regels ertussen.
is automatisme geworden.

DeletedUser49143

Guest
en ownagor doe maar wat moeite om mijn zinnen te lezen.

houd jouw ook weer is bezig ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan