promo discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser49143

Guest
hier kunnen jullie de discussies tegen hem houden ;)

hoeven jullie andere topic's niet onder te spammen.
 

DeletedUser40402

Guest
Volgens mij ben jij toch een van de laatste personen die mag klagen over spammen van anderen...
 

DeletedUser

Guest
Nice promo door jou hebben we nu een eigen topic om verder te zeuren:D
 

DeletedUser52335

Guest
hier kunnen jullie de discussies tegen hem houden ;)

hoeven jullie andere topic's niet onder te spammen.

verschil tussen spammen en discussieren

waarom erger jij je eigelijk zo opeens grootse spammer van 15:rolleyes:?
 

DeletedUser27722

Guest
hier kunnen jullie de discussies tegen hem houden ;)

hoeven jullie andere topic's niet onder te spammen.

Het complimenten topic behoort sowieso al tot een van de nutteloze topics waar 90% van alle complimenten ironisch bedoelt zijn om een reactie en discussie uit te lokken? :rolleyes:
Nogmaals: Ga de hypocriet niet uithangen, het is nu niet omdat het niveau je overstijgt dat je daarom bazig moet beginnen doen en mij gaat komen zeggen waar ik wel en niet mag gaan posten.

Trouwens gaat dit topic sowieso gesloten worden gezien dit geen doel op zich heeft en dit topic nutteloos is, gezien mijn discussies voorkomen uit gebeurtenissen uit 'topstammen', 'topspelers' of andere topics die gesloten worden. Ik begin geen discussie uit het niets en ik ga niet altijd alles verplaatsen naar een nutteloos eigen topic.

Toch bedankt, schaapie! :)

PS: Moet ik anders een topic voor jou openen genaamd 'schaapie spam', zodat je on-topic kunt zijn en dus geen ban oploopt? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49143

Guest
Volgens mij ben jij toch een van de laatste personen die mag klagen over spammen van anderen...

lol let jij wel op?
ik spam de laatste tijd niet meer of probeer het niet en als dat wel het geval is dan niet opzettelijk.

Waarom? Als de discussie over promo gaat?:p
idd heb dit topic gemaakt zodat jullie het complimenten topic niet onderspammen met die lange teksten :S

verschil tussen spammen en discussieren

waarom erger jij je eigelijk zo opeens grootse spammer van 15:rolleyes:?

ik erger mij omdat iedereen zegt dat ik niet moet spammen.
ben de laatste tijd heel rustig bezig dus spam nauwelijks nog.

dus dan moeten jullie ook rustig zijn :p

Het complimenten topic behoort sowieso al tot een van de nutteloze topics waar 90% van alle complimenten ironisch bedoelt zijn om een reactie en discussie uit te lokken? :rolleyes:
Nogmaals: Ga de hypocriet niet uithangen, het is nu niet omdat het niveau je overstijgt dat je daarom bazig moet beginnen doen en mij gaat komen zeggen waar ik wel en niet mag gaan posten.

Trouwens gaat dit topic sowieso gesloten worden gezien dit geen doel op zich heeft en dit topic nutteloos is, gezien mijn discussies voorkomen uit gebeurtenissen uit 'topstammen', 'topspelers' of andere topics die gesloten worden. Ik begin geen discussie uit het niets en ik ga niet altijd alles verplaatsen naar een nutteloos eigen topic.

Toch bedankt, schaapie! :)

PS: Moet ik anders een topic voor jou openen genaamd 'schaapie spam', zodat je on-topic kunt zijn en dus geen ban oploopt? :)

wrm mij hypocriet noemen?
doe niks verkeerd, ik wijs jullie gewoon ergens op.
en bazig zijn is tog wel iets anders dan nu hoor.

en het complimenten topic is gemaakt voor complimentjes kijk maar naar de naam.
als je dat niet snapt promo dan weet ik niet hoe het later met je gaat woorden.

als je discussies zomaar uit andere topics komen kan je ook kopieren en hier verder gaan.
zodat het topic niet ondergespamd word.

want heel veel vonden het ook irritant als ik spamde dus met jouw waarschijnlijk ook.

en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen :p


Lol schaapie ben jij spammer?:p Promo helemaal niet:rolleyes:

en ja vroeger spamde ik alles vol xD
tijdje terug was dat :D
nu wacht ik geduldig af tot die punten verlopen zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
lol let jij wel op?
ik spam de laatste tijd niet meer of probeer het niet en als dat wel het geval is dan niet opzettelijk.


idd heb dit topic gemaakt zodat jullie het complimenten topic niet onderspammen met die lange teksten :S



ik erger mij omdat iedereen zegt dat ik niet moet spammen.
ben de laatste tijd heel rustig bezig dus spam nauwelijks nog.

dus dan moeten jullie ook rustig zijn :p



wrm mij hypocriet noemen?
doe niks verkeerd, ik wijs jullie gewoon ergens op.
en bazig zijn is tog wel iets anders dan nu hoor.

en het complimenten topic is gemaakt voor complimentjes kijk maar naar de naam.
als je dat niet snapt promo dan weet ik niet hoe het later met je gaat woorden.

als je discussies zomaar uit andere topics komen kan je ook kopieren en hier verder gaan.
zodat het topic niet ondergespamd word.

want heel veel vonden het ook irritant als ik spamde dus met jouw waarschijnlijk ook.

en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen :p




en ja vroeger spamde ik alles vol xD
tijdje terug was dat :D
nu wacht ik geduldig af tot die punten verlopen zijn ;)

Euhm.. Nee je bent niet de enige die het hekelt.. Ik ook:p Haha Juist daarom reageer ik op hem:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zeker want nu komen jou teksten ook beetje in de buurt bij de zijne qua lengte:) Vind hij vast leuk.. Waarin hij waarschijnlijk ook weer zegt dat je geen partij voor hem bent:D Maar jah daar moet je niets op uit doen;)
 

DeletedUser49143

Guest
Zeker want nu komen jou teksten ook beetje in de buurt bij de zijne qua lengte:) Vind hij vast leuk.. Waarin hij waarschijnlijk ook weer zegt dat je geen partij voor hem bent:D Maar jah daar moet je niets op uit doen;)

tja schrijven geen probleem maar lezen is egt irritant :(

en ik spam niet :O

wie ging er gister nou spammen :S
 

DeletedUser

Guest
:D Hehe lezen is leuker want je ziet sommigen moeite doen om zich eronderuit te lullen ookal lukt dat ze niet altijd:)
 

DeletedUser49143

Guest
:D Hehe lezen is leuker want je ziet sommigen moeite doen om zich eronderuit te lullen ookal lukt dat ze niet altijd:)

ghehe agja ik vind het niet erg als ik ben uitgelult :p

maarja ik schrijf gwn wat in me op komt.
 

DeletedUser27722

Guest
wrm mij hypocriet noemen?
doe niks verkeerd, ik wijs jullie gewoon ergens op.
en bazig zijn is tog wel iets anders dan nu hoor.

en het complimenten topic is gemaakt voor complimentjes kijk maar naar de naam.
als je dat niet snapt promo dan weet ik niet hoe het later met je gaat woorden.

als je discussies zomaar uit andere topics komen kan je ook kopieren en hier verder gaan.
zodat het topic niet ondergespamd word.

want heel veel vonden het ook irritant als ik spamde dus met jouw waarschijnlijk ook.

en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen :p

Omdat je hypocriet bent? Ik wil maar zeggen: Je bent zelf een van de ergste spammers die ooit op dit forum verscheen en jij gaat mensen de les spellen?
Komaan zeg, dat MLP je gejank pikt tot daar aan toe, je bent al genoeg gebanned geweest om te beseffen dat je niet bepaald het schoolvoorbeeld bent?

Bazig is mensen opdringen wat te gaan doen, jij wil mij hier nu in een hok steken genaamd 'promo discussies'.
Ik doe nog steeds waar ik zelf zin in heb, en hier heb ik geen zin in. ;)

Kijk: daar heb je de hypocriete lul weer 'Complimenten topic is gemaakt voor complimenten'.
Moet ik je aan de schaapie van een maand geleden voorstellen die ELK topic onderspamde met nonsens? En niet enkel complimenten.
Dat je nu zodanig dwaas bent niet in te zien dat jijzelf 100x erger bent en inhoudlozer spamt dan mij, dat is toch echt wel het toppunt.

Nee, ik ga mijn discussies niet kopieren, net zoals jij niet je mond gaat houden op andere topics. ;)
Nogmaals: Je ziet mij ook geen topic openen 'Schaapies nutteloze spam bullshit'? :eek:

Heel veel? Draai het om, niemand vond het leuk en er zijn nog genoeg mensen die het wel kunnen aprecieren dat er wat vijandige sfeer of teksten op dit forum verschijnen.
Met jouw nutteloze spam kan niemand iets aanvangen en soms heb je er nog een debiel bij waarmee je een kinderlijke discussie/gesprek mee kunt beleven vol 2-zinnen-zever. :)

"en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen :p"
Hypocriete lul.
 

DeletedUser42436

Guest
Hypocriete lul.:confused::confused:

ga jij nu niet een beetje buiten je bijbel ?

mensen zo uitschelden op het net lolzzzzz

doe je goed joh doe dat in real en je word als tandenstoker gebruikt :p
hopeloos figuur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan