DeletedUser49143
Guest
hier kunnen jullie de discussies tegen hem houden 
hoeven jullie andere topic's niet onder te spammen.
Volgens mij ben jij toch een van de laatste personen die mag klagen over spammen van anderen...
idd heb dit topic gemaakt zodat jullie het complimenten topic niet onderspammen met die lange teksten :SWaarom? Als de discussie over promo gaat?![]()
verschil tussen spammen en discussieren
waarom erger jij je eigelijk zo opeens grootse spammer van 15?
Het complimenten topic behoort sowieso al tot een van de nutteloze topics waar 90% van alle complimenten ironisch bedoelt zijn om een reactie en discussie uit te lokken?
Nogmaals: Ga de hypocriet niet uithangen, het is nu niet omdat het niveau je overstijgt dat je daarom bazig moet beginnen doen en mij gaat komen zeggen waar ik wel en niet mag gaan posten.
Trouwens gaat dit topic sowieso gesloten worden gezien dit geen doel op zich heeft en dit topic nutteloos is, gezien mijn discussies voorkomen uit gebeurtenissen uit 'topstammen', 'topspelers' of andere topics die gesloten worden. Ik begin geen discussie uit het niets en ik ga niet altijd alles verplaatsen naar een nutteloos eigen topic.
Toch bedankt, schaapie!
PS: Moet ik anders een topic voor jou openen genaamd 'schaapie spam', zodat je on-topic kunt zijn en dus geen ban oploopt?![]()
Lol schaapie ben jij spammer?Promo helemaal niet
![]()
lol let jij wel op?
ik spam de laatste tijd niet meer of probeer het niet en als dat wel het geval is dan niet opzettelijk.
idd heb dit topic gemaakt zodat jullie het complimenten topic niet onderspammen met die lange teksten :S
ik erger mij omdat iedereen zegt dat ik niet moet spammen.
ben de laatste tijd heel rustig bezig dus spam nauwelijks nog.
dus dan moeten jullie ook rustig zijn
wrm mij hypocriet noemen?
doe niks verkeerd, ik wijs jullie gewoon ergens op.
en bazig zijn is tog wel iets anders dan nu hoor.
en het complimenten topic is gemaakt voor complimentjes kijk maar naar de naam.
als je dat niet snapt promo dan weet ik niet hoe het later met je gaat woorden.
als je discussies zomaar uit andere topics komen kan je ook kopieren en hier verder gaan.
zodat het topic niet ondergespamd word.
want heel veel vonden het ook irritant als ik spamde dus met jouw waarschijnlijk ook.
en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen
en ja vroeger spamde ik alles vol xD
tijdje terug was dat
nu wacht ik geduldig af tot die punten verlopen zijn![]()
Euhm.. Nee je bent niet de enige die het hekelt.. Ik ookHaha Juist daarom reageer ik op hem
![]()
Zeker want nu komen jou teksten ook beetje in de buurt bij de zijne qua lengteVind hij vast leuk.. Waarin hij waarschijnlijk ook weer zegt dat je geen partij voor hem bent
Maar jah daar moet je niets op uit doen
![]()
Hehe lezen is leuker want je ziet sommigen moeite doen om zich eronderuit te lullen ookal lukt dat ze niet altijd
![]()
ghehe agja ik vind het niet erg als ik ben uitgelult
maarja ik schrijf gwn wat in me op komt.
Tegen pool van promo in dat opzicht?Qua het niet erg vinden dat..xD
wrm mij hypocriet noemen?
doe niks verkeerd, ik wijs jullie gewoon ergens op.
en bazig zijn is tog wel iets anders dan nu hoor.
en het complimenten topic is gemaakt voor complimentjes kijk maar naar de naam.
als je dat niet snapt promo dan weet ik niet hoe het later met je gaat woorden.
als je discussies zomaar uit andere topics komen kan je ook kopieren en hier verder gaan.
zodat het topic niet ondergespamd word.
want heel veel vonden het ook irritant als ik spamde dus met jouw waarschijnlijk ook.
en uiterraard mag je een topic van mij maken.
maar dat betekend niet dat ik er wat ga zeggen![]()