Profielplaatjes contest

DeletedUser

Guest
-De deelnemer moet op dit ogenblik nog een account op W13 actief bespelen.

Je neemt deel met het plaatje van het account bingokiller, dat speelt niet op W13.
Dus ik denk dat het niet mag ;)

speel nog wel op dertien :D alleen niet meer op die naam , ooit wel op deze naam gespeelt op w13
 

DeletedUser58575

Guest
-De deelnemer moet op dit ogenblik nog een account op W13 actief bespelen.

Je neemt deel met het plaatje van het account bingokiller, dat speelt niet op W13.
Dus ik denk dat het niet mag ;)

Dit mag gewoon, volgens de regels.
 

DeletedUser

Guest
deze is van mij: bingokiller (alleen actief op w19 met die naam)

user_image.php

Werkt zo niet. Je moet hem uploaden op een site en die link hier posten.
 

DeletedUser

Guest
Waar is die kleine dictator heen ? Al lief gekeken in die mod zijn / haar ogen ?
 

DeletedUser

Guest
Hallo daar medelezertjes van het W13 forum,


Gezien de ietwat verbeterde activiteit op het W13 AF van de laatste tijd dacht ik dat het interessant kon zijn om een wedstrijdje te organiseren. Wie hier op W13 heeft nou echt de allermooiste profielafbeelding van heel W13?

Iedereen die op W13 speelt mag meedoen, mits er aan bepaalde regels voldaan wordt:



Ik zal hier in de eerste post de ingezonden pic's blijven toevoegen in spoilertjes, zodat makkelijk en overzichtelijk in de eerste post alle inschrijvingen te bezichtigen zijn. Vervolgens zal ik een mod lief in de oogjes kijken om tegen de sluiting van dit topic een stemtopic aan te maken met een enquete waarin iedereen op zijn/haar favoriete inschrijving kan stemmen.

Ik zou zeggen: maak er wat moois van, veel plezier, en ik hoop dat er maar vele profielplaatjes mogen volgen!




De inschrijvingen:


-Bekeleke

user_image.php


-Dude080492

user_image.php


-Onverwoestbare

user_image.php


-Vitruvian

image.php


-Mattthew

indianmatty2kopie.png


-Makedonija

user_image.php


-Jorojus

Jorojus.jpg


-Xenoxs

user_image.php


-Jipsel

user_image.php


-Bingokiller

121vi1x.gif

- mawin dorp
attachment.php

Is het trouwens goed als pas de 18e de stemrondes komen? Dan kan ik zo'n enquête maken, en dit weekend ben ik er niet (nee dat is geen vrijbrief om te spammen ;) ). Of je moet RuneRifle lief aankijken...

Leuk initiatief btw. En ik wil meer profielplaatjes zien :cool:
 
Bovenaan