profielplaatje

DeletedUser30740

Guest
Aangezien m'n huidige profielplaatje echt *** is zou ik willen vragen of iemand een mooier plaatje kan maken xD

Het lijstje:

1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ".
-zoals al gezegd : profielplaatjes xD
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
- Tripolus
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over "
- laat ik aan jullie over
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg
- Er mogen bewegende stukken in zitten, graag zelfs. Maar dit hoeft zeker niet . geen monster of ridder en baby stuff ;-)
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij!
-nope
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet?
-als 'k een mooie zie uiteraard ;) wil jullie niet onder druk zetten
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet.
- helaas geen prijs , tenzij het echt een pareltje is ;)
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
- nog geen, kan verandering in komen
 

DeletedUser

Guest
Bewegende plaatjes zijn nogal... lastig, daarbij vaak te groot. En Verders heb je niet echt een duidelijke uitleg over wat je in het plaatje zou willen ><
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat er een render in moet, maar wat voor style ofzo ie wil hebben.
 

DeletedUser

Guest
Heb geen tijd moet andere dingen toe ik zal een maken als ik tijd heb
 

DeletedUser30740

Guest
Ik zeg niet dat er een render in moet, maar wat voor style ofzo ie wil hebben.

er moet niets speciaals in , gewoon m'n naam : tripolus dus . Verder laat ik het aan jullie over ;) free style dus xD
 

DeletedUser32190

Guest
2uqizxc.gif

*kuch*
 
Bovenaan