[Profiel] profielplaatje

Reactiescore
37
De tekst: Kratje Grolsch

Thema:
Spreekt voor zich, een kratje grolsch moet centraal staan. Daarnaast creativiteit, een stukje humor met een grafisch hoogstandje

PP/gift: 300-500PP, name your price

Deadline: 10 dagen



@donkergat
 

Deleted User - 487878927

Guest
mh9zv4b8.png

goed merk, daar maak ik wel een plaatje voor ;)
 
Reactiescore
37
@donkergat
Die man die kan dat ook als geen ander he
Paar opmerkingen:

'Kratje Grolsch' in het lettertype van Grolsch
Zijkanten iets minder geblurred en misschien iets van een speciaalbiertje met heerlijk lichtinval
Op de achtergrond die nu wat vervaagd iets met een zeestorm/storm
Kan je de 'plop-dop' die je nu verlicht hebt laten bewegen/knipperen met licht?

Ben erg benieuwd!!
Als ik te veel van je vraag moet je het maar laten weten hoor, dan verhogen we de PP wat :)
 

Deleted User - 487878927

Guest
pw1lqqf1.gif


De rest van de opmerkingen zal flinke afbreuk doen aan het plaatje, dus die heb ik erbuiten gelaten. Snap je opmerking met het grolsch font, maar dat is niet mogelijk om hier mooi in te verwerken in combinatie met het woord 'kratje'.
 
Reactiescore
37
pw1lqqf1.gif


De rest van de opmerkingen zal flinke afbreuk doen aan het plaatje, dus die heb ik erbuiten gelaten. Snap je opmerking met het grolsch font, maar dat is niet mogelijk om hier mooi in te verwerken in combinatie met het woord 'kratje'.

Betreft het font; als je kratje weghaalt, krijg je Grolsch dan wel in dat font?
Verder ziet het er echt top uit man!

Als ik zo vrij mag zijn om nog 1 opmerking te plaatsen; kan je een zwetend glas bier, in de goudgele kleur, in een hoek kunnen zetten? En de kleur lijkt wat eentonig, kan je hier nog iets mee spelen? :)
 
Reactiescore
37
Betreft het font; als je kratje weghaalt, krijg je Grolsch dan wel in dat font?
Verder ziet het er echt top uit man!

Als ik zo vrij mag zijn om nog 1 opmerking te plaatsen; kan je een zwetend glas bier, in de goudgele kleur, in een hoek kunnen zetten? En de kleur lijkt wat eentonig, kan je hier nog iets mee spelen? :)

UP
@donkergat
 
Reactiescore
37
Reactiescore
37
Bovenaan