Profielplaatje / Stamplaatje

Reactiescore
43
user_image.php
gebruik ik op W31 maar aangezien dit forum ietjes actiever is :D
 

DeletedUser

Guest
actief, dit forum? lol
trouwens vete pic, vooral dat hoofd, niet zo duidelijk wat het is -> extra dimensie mooi (kan meerdere dingen zijn naar de manier waarop je er naar kijkt) miss net iets te licht
 

DeletedUser66768

Guest
Is er iemand die goed kan ontwerpen?
Ben op zoek naar nieuw profiel picture, maar ben echt zo slecht in ontwerpen van die dingen
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand die goed kan ontwerpen?
Ben op zoek naar nieuw profiel picture, maar ben echt zo slecht in ontwerpen van die dingen

ben jij liami1 ingame? er kwam paar daagjes geleden speler uit de rim (1k) vragen om samen met hem een stam op te rechten (.chess) hij beweerde dikke pro te zijn en schreef ook altijd in cursief :eek:
werd er gek van :p en aangezien er neit veel dat doen waag ik het gokje maar even
 

DeletedUser66768

Guest
ben jij liami1 ingame? er kwam paar daagjes geleden speler uit de rim (1k) vragen om samen met hem een stam op te rechten (.chess) hij beweerde dikke pro te zijn en schreef ook altijd in cursief :eek:
werd er gek van :p en aangezien er neit veel dat doen waag ik het gokje maar even

WUUUUT!!!! mijn cursief gestolen...
Man je schat me echt zo veel lager in, ben ook echt geen pro meer, maar zo slecht als deze kerel ook echt niet


Grafische forun - Plaatje aanvragen - lijstje maken

Dank je napoleon, oude stamgenoot van W31 of niet?
 

DeletedUser

Guest
ik ken je niet, dus dacht gokje wagen :p
ik ken jouw accounts niet van vorige werelden, hoe moet ik dan weten dat je zo goed bent xD
trouwens idem hoor, vroeger kon ik het, nu weet ik het totaal nog niet xD
 

DeletedUser66768

Guest
ik ken je niet, dus dacht gokje wagen :p
ik ken jouw accounts niet van vorige werelden, hoe moet ik dan weten dat je zo goed bent xD
trouwens idem hoor, vroeger kon ik het, nu weet ik het totaal nog niet xD

Niet gezegd dat ik goed ben, maar iets meer credit als wat deze speler heeft neergezet had ik wel gewaardeerd, wss weet deze speler het AF niet eens te vinden :p
 

DeletedUser66768

Guest
Zekers, was wel altijd gezellig daar, maar je bent gestopt op W31 zo te zien...?
 

DeletedUser66768

Guest
Begrijpelijk, ik speel casual op W31 en heb nog redelijk account op W29 samen waar ik af en toe op speel
 
Bovenaan