[Profiel] Profielplaatje Schedel

  • Topicstarter Deleted User - 24028
  • Startdatum

Deleted User - 24028

Guest
Goede avond,

Wij van account Schedel zijn op zoek naar een profielplaatje om te gebruiken.

1. De tekst: schedel (mag eventueel ook met hoofdletter of volledig in caps afhankelijk van hoe het beter oogt)
2. Kleurencombinatie(s): Eerder donkere kleuren
3. Thema: Iets met een schedel / schedels (skull) of skelet oid
4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: 200-400PP (afhankelijk van of we het gewoon goed vinden of echt perfect)
7. Favoriet tot nu toe:

Alvast bedankt voor de moeite !

Warre - Team Schedel
 
Reactiescore
831
Wou is wat anders proberen, wereld X staat er als copyright en kan verwijderd/aangepast worden bij aankoop :)
QA2BJlf.gif
 

Deleted User - 24028

Guest
Wauw, dit zijn al 4 top inzendingen, vind het reeds enorm moeilijk om te beslissen welke favoriet is :eek:

Die van UBM is wel speciaal, staat me wel aan, en de tekst daarop vind ik echt prachtig. Maar die van Impact is door lichtere kleuren wel duidelijker ingame wanneer die klein weergegeven wordt (even getest :p). Zo weten jullie toch al een beetje welke richting goed is...

We wachten nog even af (topic staat tenslotte nog maar 24 uur open) :)

PS: uit interesse en om eventueel later ook een keuze te kunnen maken: welke stocks hebben jullie gebruikt ? (indien je die wilt delen)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als de andere disgners t goed vinden mag je ze ook voor 75/100 pp per stuk nemen natuurlijk. Heb je ze allemaal voor je gift :p.
 

Deleted User - 24028

Guest
Maar dan moet ik er aan denken om ze af en toe te wisselen en dat vergeet ik zoiso (rofl)

PS: Nu snap ik wat die "Wereld x" op plaatsjes staat te doen. Ben ingame zo wel eens iemand tegen gekomen, en dacht toen wat doet dat daar... Maar dat is dus eigenlijk iemand die het geript heeft :s
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maar dan moet ik er aan denken om ze af en toe te wisselen en dat vergeet ik zoiso (rofl)

PS: Nu snap ik wat die "Wereld x" op plaatsjes staat te doen. Ben ingame zo wel eens iemand tegen gekomen, en dacht toen wat doet dat daar... Maar dat is dus eigenlijk iemand die het geript heeft :s

Mwah heb ook wel aanvragers gehad die het niet boeide en gewoon die gebruikte omdat ze te lui waren die andere in te stellen na t kopen xD.

Maar tis bedoeld omdat mensen hun wereld er soms op willen. Maar t werkt ook als watermerk indd.
 

DeletedUser78303

Guest
Wauw, dit zijn al 4 top inzendingen, vind het reeds enorm moeilijk om te beslissen welke favoriet is :eek:

Die van UBM is wel speciaal, staat me wel aan, en de tekst daarop vind ik echt prachtig. Maar die van Impact is door lichtere kleuren wel duidelijker ingame wanneer die klein weergegeven wordt (even getest :p). Zo weten jullie toch al een beetje welke richting goed is...

We wachten nog even af (topic staat tenslotte nog maar 24 uur open) :)

PS: uit interesse en om eventueel later ook een keuze te kunnen maken: welke stocks hebben jullie gebruikt ? (indien je die wilt delen)
De link naar mijn stock ;)
http://www.wallpaper.ge/view-time_skull-1600x900.html
 

DeletedUser78303

Guest
Helemaal prima kerel

PP kan naar TheBoneCrusher
@warre
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Super, verkocht! Als jullie allemaal even laten weten naar waar de PP kan dan maak ik die over ;)

En als degene die er Wereld x hadden opgezet dit er uit zouden kunnen halen zou top zijn :)
 
Bovenaan