Profielplaatje(s) Collationem - 100 pp

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik ben op zoek naar een passend profiel plaatje voor mijn account; Collationem.

Informatie

De naam heeft twee betekenissen in het latijn. Namelijk; Lapzwans & Bijdrage. Gezien ik leidinggevende van mijn stam ben lever ik zeker mijn bijdrage anderzijds ben ik liever lui dan moe, vandaar de naam.

Het huidige plaatje is gebaseerd op de betekenissen. De chineze muur levert(de) een bijdrage maar hoeft niets te doen. Ik ben er niet zo weg van, vandaar dat ik nu een geschikt plaatje hoop te vinden.

Eerder kwamen mensen met suggesties als: een bewaker die op zijn geweer staat te leunen = een lapzwans die zijn bijdrage levert. Nu hoop ik natuurlijk dat jullie creatieve geesten met een veel beter idee komen en een pracht plaatje kunnen maken.

Ik zit in de stam Amen, dus als je een passend plaatje kan maken wat wel redelijk matched met de stam foto zou dat wel leuk zijn.

Eisen

- Gewoon het standaard formaat voor een ingame profielplaatje.
- Kleuren maken niet zo veel uit.
- Ik houd niet van (teveel) glitters o.d.
- Voel je vrij iets totaal anders te maken

Tekst

- Collationem
- Niet extreem opvallend
- A.d.h.v. het gemaakte plaatje lettertype bepalen.

Beloning

Gezien je sinds kort gs kunt verkopen zit ik best ruim qua pp.
Ik wil best meerdere plaatjes kopen, ieder voor 100 pp.
Mocht er een plaatje tussen zitten dat ik heel erg mooi vind, ben ik best bereid meer te doneren.

Ik zie dat ik niet voldoe aan de verplichte eisen aan een aanvraag post, bij deze de aanvulling.
- Geen deadline
- Foto's te gebruiken: geen
- Thema: voel je vrij
- Favoriet tot nu toe: Ik wil er meerdere kopen..



Alvast bedankt,
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65249

Guest
Meest uitgebreide, complete en gedetailleerde openingspost ooit :D

Vanavond maak ik wat voor jou ;)
 

DeletedUser65249

Guest
xn7dgrngc6n.png
 
Reactiescore
254
jr38jbkuq7l.png
 

DeletedUser65249

Guest
Ja natuurlijk, dat lettertype is niet van mij he :D

Trajan Pro
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Allereerst, ieder bedankt voor het maken van een plaatje!


Mooi plaatje, maar ik vind hem niet geheel passen bij mijn account, net wat te veel actie.


Matched wel met mijn stam; Amen, maar misschien net een tikkeltje te leeg/onvolledig.


De kleurencombinatie bevalt me wel, kun je eens iets maken met een geheel ander thema maar wel bij een vrij 'donker' plaatje blijven met enkele highlights.

Men associeert mij wel eens met 'wijs' of 'doordacht' zou iemand daar iets mee kunnen maken?

Ik ben in ieder geval een moeilijke en hoop echt op een plaatje dat ik helemaal top vind, anders neem ik absoluut genoegen met één van de vorige plaatjes die stuk voor stuk zeker niet slecht zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dan maak ik nog wel iets anders ^_^
Je wou iets dat niet opvallend was , vandaar deze keuze.
 

DeletedUser

Guest
Misschien heb je zelf wat stocks, vind je eisen nogal abstract?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat is het grootste probleem en reden dat ik anderen vraag om iets te maken. Zelf ben ik best fantasieloos en kan ik geen thema bedenken.. Ik stel mogelijk wat veel eisen, alhoewel je het niet eens als eisen hoeft te interpreteren. Ik ben best snel tevreden, alleen hoop ik door wat informatie te geven, er een geweldig plaatje gemaakt kan worden.
 

DeletedUser53131

Guest
ik wil echt wel wat maken voor je Roald. maar ik weet echt niet direct met wat voor stock ik moet werken :3
 

DeletedUser81928

Guest
leuk om hier wat mee te doen:?
hottub.jpg
'

Een luie koning maar zeker een baas, als je de lionking hebt gezien dan
 
Bovenaan