[Profiel] Profielplaatje R. Reddington

Reactiescore
656
Het laatste seizoen dat op Netflix staat was heel goed. Nu wachten op het laatste seizoen :D
 
Reactiescore
972
Het laatste seizoen dat op Netflix staat was heel goed. Nu wachten op het laatste seizoen :D

Als jij denkt dat dat de laatste is, dan kom je bedrogen uit. Van de week het nieuwe seizoen bekeken, en het betreft alweer een open einde, waar je alweer met meer vragen achterblijft dan het einde van het vorige seizoen. Van mij mag er wel een einde aan komen, voor mij is The Blacklist genoeg uitgemolken.
 
Reactiescore
656
Als jij denkt dat dat de laatste is, dan kom je bedrogen uit. Van de week het nieuwe seizoen bekeken, en het betreft alweer een open einde, waar je alweer met meer vragen achterblijft dan het einde van het vorige seizoen. Van mij mag er wel een einde aan komen, voor mij is The Blacklist genoeg uitgemolken.

Ik had het over seizoen 6. Ik woon in Amerika, dus gok dat ik andere Netflix opties heb. Er komt nog een seizoen 7 volgens mij...
 
Reactiescore
37
Nog steeds op zoek naar een leuk profiel plaatje, gesprekstof mag op zich wel ff in je eigen forumpost zodat ik gewoon mn advertentie kan doen,

B.V.D.
 
Reactiescore
96
Op google kan ik altijd al wat mooie plaatjes van Raymond vinden.
Als je double double double cross thema wilt, please use deze qoute:
1581865756036.png
 
Reactiescore
37
Goeie tip rikkie, dank je wel!

Tot dusver alleen nog geen artistieke jongeman gevonden :(
 
Reactiescore
96
Ai, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ben ook niet zo artistiek ;)
Vroeger had je volgens mij heel wat meer mensen die dat leuk vonden dan tegenwoordig.

Had wel nog een mooi gifje (afgezien van de kwaliteit) gevonden die ik je niet wil onthouden, beter dan dit double cross ga je niet krijgen.

blacklist-gif-4.gif
 
Reactiescore
96
Dat klopt :) Al loop ik nog wel iets achter, moet nog 1,5 seizoen ofzo kijken op Netflix. Binnenkort maar weer eens de draad oppakken :)
 
Reactiescore
300
1. De tekst: R. Reddington
2. Kleurencombinatie(s): Passend bij de stock
3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
https://www.spotern.com/en/spot/tv/...mond-reddington-james-spader-in-the-blacklist
5. Deadline: zsm
6. Prijs/gift: 600 PP
7. Favoriet tot nu toe:
zie stock

Graag topcrimineel stijl, double double double cross thema, iedereen te slim af etc.

Ik zie graag jullie fantastische plaatjes :D

@Insomnia Has Yoda. Dimi maak eens ff een mooi plaatje voor hem!
 
Bovenaan