[Profiel] Profielplaatje | Noire | 100/200 PP

Reactiescore
464
lPSHbZE.png
fIqav4B.png

Gekke stylerip lol
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gekke stylerip lol
Die ''style'' is letterlijk 1 effect in photoshop, Onderling worden die dingen gedeeld. Zo gebruikt diegene waar je op doelt ook dingen die ik al jaren toepas aangezien ik hem een stuk of 8 van mijn eigen files heb gestuurd.

Denk tbh niet dat hier een probleem is hoor :p
 
Reactiescore
464
Die ''style'' is letterlijk 1 effect in photoshop, Onderling worden die dingen gedeeld. Zo gebruikt diegene waar je op doelt ook dingen die ik al jaren toepas aangezien ik hem een stuk of 8 van mijn eigen files heb gestuurd.

Denk tbh niet dat hier een probleem is hoor :p

Als je niet ziet dat dit vrijwel geheel overeen komt met Menno zijn laatste creaties dan mag je wel even langs de oogarts imo.

Maar dit zal door de meerderheid hier gewoon ontkend worden sinds de meeste tot hun pols in elkaars kont vastzitten.

Kom maar door boze vriendjes.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je niet ziet dat dit vrijwel geheel overeen komt met Menno zijn laatste creaties dan mag je wel even langs de oogarts imo.

Maar dit zal door de meerderheid hier gewoon ontkend worden sinds de meeste tot hun pols in elkaars kont vastzitten.

Kom maar door boze vriendjes.
Naja vraagt Menno z'n oprechte mening maar hoor. Lewis en ik helpen hem waar nodig en ik weet ook zeker dat als Menno zegt datie t nie tof vind dat Lewis t zou snappen. Maar ik denk oprecht dat t wel mee valt.

Een Mozaic op opacity 50 zetten een persoonlijke style vinden is gewoon niet helemaal oke volgendsmij.
 
Reactiescore
254
Reactiescore
831
Gekke stylerip lol

Als ik die mozaic filter niet had gebruikt had je daar nooit iets van gezegd. Als ik niet eens dezelfde filter als iemand anders mag proberen dan heeft het helemaal geen nut om hier creatieve vrijheid te uiten.

Ik heb honderden plaatjes gemaakt in mijn eigen stijl en 1 plaatje in de stijl van Menno. Dus denk voortaan effe 2 keer na voordat je zoiets onnozel komt posten, niemand komt hier om dat voor zever te lezen.
 
Reactiescore
5.598
Mooi thema en mooie plaatjes, had niet verwacht dat het niveau nog zo degelijk zou zijn. Heel vet.
 
Reactiescore
28
Komt dit in de buurt van wat je zoekt?
OranjeGeurzeepje-Noire.png

Edit: Zie nu dat ik te laat ben, maar kan altijd de naam nog aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan