[Profiel] Profielplaatje gezocht (75 PP)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.540
Hey!

Heb een nieuw profielplaatje nodig, 75 PP wordt betaald zodra ik een vette voorbij zie komen. Morgen kom ik weer online om te kijken of iemand iets moois heeft gemaakt! Natuurlijk betaal ik eerst voordat definitief mijn naam er op komt te staan :D

Cacturne is een pokémon en er is vrij vette concept art over te vinden, dit mag wat bij betreft best geript worden van google en daar dan een geil effectje + tekstje overheen te gooien, hieronder staat mijn oude profiel (zelf gemaakt met paint). Iets in deze richting maar dan HD!

Mvg, Sem.


cactrune.jpg

Sorry:
De tekst: "Cacturne"
Kleuren: groen/paars/geel
Thema: duister, Pokémon
Plaatje: image.jpg
Deadline: zodra het klaar is :)
Prijs: 75 PP
Favoriet: zie bovenstaande
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77014

Guest
Graag je aanvraag op zo'n manier vermelden, dat is een stuk makkelijker voor de designers! ;)

1. De tekst:
2. Kleurencombinatie(s)
3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
6. Prijs/gift:
7. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser68606

Guest
vguerpnptxf3y.png
 
Reactiescore
3.540
Ziet er goed uit! Kan de tekst heel iets groter/scherper en er hoeft geen wereld iets bij te staan (we gebruiken m op 2 werelden dan).
 

DeletedUser68606

Guest
Ziet er goed uit! Kan de tekst heel iets groter/scherper en er hoeft geen wereld iets bij te staan (we gebruiken m op 2 werelden dan).

is de tekst zo wat beter?

ujrr1qef60wfa.png


'Wereld x' dient als copyright, hij gaat eraf na betaling of ik verander hem in jou wereld :)
 
Reactiescore
3.540
Deze is prima :) Zal het PP zo overboeken! Wereld tekst hoeft er dus niet bij :)

Sorry Jean Pierre maar ik vindt dat andere plaatje mooier :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan