Profielplaatje Blatx 400 PA

Reactiescore
43
Wat is dit eigenlijk voor nutteloze discussie, comments geven mag en als cuppy er echt een probleem mee heeft zal hij dat zal wel toelichten :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het alleen wat onbegripvol als je telkens dezelfde saaie text neemt die je zelf niet eens verzonnen hebt en dan ook nog is de hele effecten partij zo recht streeks gekopieerd op je plaatje:/

dan vind ik je geen designer, want dat kan elke baby :/

verder wordt ik dan ofc niet echt graag met zon persoon vergeleken worden :/

dat is mijn punt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het alleen wat onbegripvol als je telkens dezelfde saaie text neemt die je zelf niet eens verzonnen hebt en dan ook nog is de hele effecten partij zo recht streeks gekopieerd op je plaatje:/

dan vind ik je geen designer, want dat kan elke baby :/

verder wordt ik dan ofc niet echt graag met zon persoon vergeleken worden :/

dat is mijn punt :)

Jij hebt ook niet echt een eigen stijl, hoor ;)
Je doet zoals de meesten hier
 

DeletedUser

Guest
ik kopieer sws niet rechtstreeks en neem echt niet alles van iedereen over :p
 

DeletedUser

Guest
alsnog blijft het kopieren:/

een echte designer doet moeite om zelf iets orgineels te bedenken :/
 

DeletedUser

Guest
maar niemand zowat die een totale style overneemt van een ander :/
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk wel.
Iedereen heeft hier bijna de vroegere stijl van glenn gekopiëerd ;)
 

DeletedUser67010

Guest
eigenlijk wel.
Iedereen heeft hier bijna de vroegere stijl van glenn gekopiëerd ;)

lol, naja, toen ik hier begon met designen heb ik geen hulp van hem gehad, verder ook nooit iets van hem geprobeerd te kopieëren....

lol, opeens sta ik hier nog op CV. ingelogd (me Opera crashte steeds), effe loggen:p
 

DeletedUser

Guest
mijn eerste af accie hier :p

good old times (5 maanden terug)

dan design ik btw pas 4-5 maanden ofzo :p
 
Reactiescore
255
ja maar steeds dezelfde style, die eigenlijk van een anders is gebruiken is wat nub,,,

Als je dat niet begrijpt dan ben je toch wel echt iemand zonder enig algemeen verstand van designen...

Laat iemand in z'n eigenwaarde en reageer niet zo denigrerend op andere als je plaatjes zelf ook van een vrij laag niveau zijn vergeleken met andere hier.

En jij bent iemand zonder enige verstand van de Nederlandse taal en je typt als een kleuter.

Ik vindt het alleen wat onbegripvol als je telkens dezelfde saaie text neemt die je zelf niet eens verzonnen hebt en dan ook nog is de hele effecten partij zo recht streeks gekopieerd op je plaatje:/

dan vind ik je geen designer, want dat kan elke baby :/

verder wordt ik dan ofc niet echt graag met zon persoon vergeleken worden :/

dat is mijn punt :)

Alweer doe je het, je noemt andere baby, maar lees nu eens je eigen posten na? Hoe komt dat op jezelf over? Jij bent hier eerder de klagende, huilende en een uitermate irritante baby.

Een maandje, misschien 2 terug deed jij precies hetzelfde en nu (althans zo komt het op mij over) denk jij hier even 'de man' uit te hangen, doe maar niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67467

Guest
Mannen toch da jullie zich altijd zo van alles gaan aantrekken he. Als graaf nu gewoon zegt oke ik was fout. En Legendary zegt ik was ook fout want ik had niet zo moeten reageren. Dan is da kleir! Discussie afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
ik ben misschien wat te hard erop doorgegaan dat geef ik toe, maar het begon allemaal met dat ik hem juist wou waarschuwen voor wat ik heb gedaan in het beign en dat je beter optijd kunt stoppen met op andere zeiken.

En ik weet dat ik het nogsteeds niet verleerd ben en nu zie je dus wat voor reacties ik op me krijg en dat je dat beter optijd kunt voorkomen.
 
Bovenaan