Profielplaatje | 300 PP

Reactiescore
88
1. Soort plaatje: ProfielPlaatje
2. De tekst: Indecisive Maniac (Besluiteloze maniak)
3. Kleurencombinatie(s) Iets wat aansluit bij het thema.
4. Thema: De keuze tussen goed en kwaad duidelijk weergegeven op het plaatje.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: We hebben geen stock, want we hebben geen inspiratie :p
6. Deadline: Liefst snel, maar we wachten sowieso af tot we echt een mooie vinden met WOW-gevoel.
7. Prijs/gift: 300 PP
8. Favoriet tot nu toe:
V9BsM.png

9. Extra: We hopen echt op een creatief en mooi plaatje van hoge kwaliteit! :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser55869

Guest
FDBoregore.png


De verste is god, de dichtste satan, in een gevecht.
FD gaat eraf na eventuele aankoop en het lettertype (maar ook de rest) is zeker nog aanpasbaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
FDBoregore.png


De verste is god, de dichtste satan, in een gevecht.
FD gaat eraf na eventuele aankoop en het lettertype (maar ook de rest) is zeker nog aanpasbaar!

Mijn excuses voor mijn slechte woorden en misplaatste grapjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55869

Guest
Waarom staat er boregore op dat plaatje? Kan je niet lezen soms? Is wel erg, maar een ooogarts lost dat snel op hoor.

Lees even wat er op het plaatje moet en verzin er geen andere tekst bij.
Tekst hoeft zelfs niet, maar dat is wel het thema dus.

Bedankt alvast dat je snel iets probeerde

Ik denk niet dat de naam elementair is en onveranderbaar :eek:.

Verder is het thema dit: "De keuze tussen goed en kwaad duidelijk weergegeven op het plaatje." en is er een keuze tussen goed en kwaad.

De rest moet maar een plaatje maken, ik besteed alleszins geen moeite meer in zo'n mensen ;)
Verder is 'keuze' geen visueel begrip :rolleyes:
Als je een plaatje wilt naar jouw wensen, leer dan eerst omschrijven wat je wilt ipv. kritiek te spouwen op mensen die zogezegd het thema niet volgen, maar voor mij was dit de minst LQ keuze tussen goed & kwaad.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat de naam elementair is en onveranderbaar :eek:.

Verder is het thema dit: "De keuze tussen goed en kwaad duidelijk weergegeven op het plaatje." en is er een keuze tussen goed en kwaad.

De rest moet maar een plaatje maken, ik besteed alleszins geen moeite meer in zo'n mensen ;)
Verder is 'keuze' geen visueel begrip :rolleyes:
Als je een plaatje wilt naar jouw wensen, leer dan eerst omschrijven wat je wilt ipv. kritiek te spouwen op mensen die zogezegd het thema niet volgen, maar voor mij was dit de minst LQ keuze tussen goed & kwaad.

Ik maakte alleen maar een mopje over boregore, dat je zijn naam gebruikte terwijl dat niet moet of mag.
Voor de rest was het wel cava. En daar gaf ik ook geen commentaar over... Of wel?

Niet mijn bedoeling je op stang te jagen.
Ik heb je dan ook bedankt en dat was niet sarcastisch
 

DeletedUser55869

Guest
Ik snap het niet meer....

Wat ik begrijp:
Jij bent de medespeler/speler van het account waarvoor het plaatje dient en wijst me er met wat humor erop dat de naam verkeerd is.
Verder is het thema verkeerd geïmplementeerd/geïnterpreteerd door mij, is het niet perse tussen goed en kwaad, maar wordt de keuze ertussen benadrukt?

Want uit beide berichten valt niet op te maken of die gedachtegang juist of fout is en dat is de reden dat ik zo reageerde.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet meer....

Wat ik begrijp:
Jij bent de medespeler/speler van het account waarvoor het plaatje dient en wijst me er met wat humor erop dat de naam verkeerd is.
Verder is het thema verkeerd geïmplementeerd/geïnterpreteerd door mij, is het niet perse tussen goed en kwaad, maar wordt de keuze ertussen benadrukt?

Want uit beide berichten valt niet op te maken of die gedachtegang juist of fout is en dat is de reden dat ik zo reageerde.

Medespeler is correct
Thema dat je gebruikte is niet verkeerd, maar hoe je het nu zette in de post dat ik quote is het beter :)
 

DeletedUser53131

Guest
Waarom staat er boregore op dat plaatje? Kan je niet lezen soms? Is wel erg, maar een ooogarts lost dat snel op hoor.

Lees even wat er op het plaatje moet en verzin er geen andere tekst bij.
Tekst hoeft zelfs niet, maar dat is wel het thema dus.

Bedankt alvast dat je snel iets probeerde

Wtf man. Dit is echt onnodige commentaar. Iedereen had zich kunnen vergissen kwa naam waar jij een drama van maakt zeg :/
Als hij naar een oogarts moet moet jij zeker eens naar een psycholoog die jou er op wijst dat je gedrag op niks trekt
 

DeletedUser74596

Guest
Wtf man. Dit is echt onnodige commentaar. Iedereen had zich kunnen vergissen kwa naam waar jij een drama van maakt zeg :/
Als hij naar een oogarts moet moet jij zeker eens naar een psycholoog die jou er op wijst dat je gedrag op niks trekt

Hahav^^
 

DeletedUser81928

Guest
ik doe een rand XD maar op een of andere manier zit die er niet om :S
 

DeletedUser

Guest
ik doe een rand XD maar op een of andere manier zit die er niet om :S

Bij stroke moet je zien dat je het zeker op 'inside' zit. Als je hem op 'outside' laat staan, en je plaatje is reeds de maximale afmeting, dan valt die rand net buiten het bereik van wat PhotoShop zal opslaan.
 
Reactiescore
88
FDBoregore.png


De verste is god, de dichtste satan, in een gevecht.
FD gaat eraf na eventuele aankoop en het lettertype (maar ook de rest) is zeker nog aanpasbaar!

Verkeerde naam, maar nice plaatje wel :)
Thanks voor de moeite!
We wachten sowieso wel nog even af ;)

De goed lijkt eerlijk gezegd wel een beetje op een vogelverschrikker :x


Ow nice!
Men favo tot nu toe.
Mooie stock keuze ook!!

Ik zie wel het verschil tussen beide plaatjes niet :$

md8mmu5j9v4.png


Eerste waar ik terug blij mee ben :D

Mooi Tom, maar niet het thema :eek:
Ik denk ook dat die mooier zou zijn met die geelgoudwitte lichteffect-vegen iets vager, of anders geplaatst. (ken de naam er niet van sorry :$)
Ik weet niet of dat mogelijk is?

De tekst past wel echt perfect in het plaatje vind ik :p



>>> We wachten sowieso nog even af :)
 
Bovenaan