Profielplaatje 100pp

DeletedUser78715

Guest
Ha designers,

Nu ik m'n enkel gebroken heb toch maar weer begonnen met tw, en laat ik het dan gelijk maar goed doen ;)

1. De tekst: Kallos sthenos
2. Kleurencombinatie(s): /
3. Thema: Calisthenics is een sport die ik beoefen en dat is afgeleid van de twee Griekse woorden Kallos sthenos, wat betekend: mooie kracht. Het is een sport waarbij je traint met eigen lichaamsgewicht. Zoek eventueel op Google naar 'Calisthenics' of 'streetworkout'
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline: Tot ik de juiste gevonden heb
6. Prijs/gift: 100 premium punten
7. Favoriet tot nu toe:

Bedankt alvast!

Voorbeelden?
Google zoeken op afbeeldingen en dan theumiz plaatje tribalwars of iets dergelijks. Zijn stijl ben ik altijd fan van geweest!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76786

Guest
9t1sPhP.png


sorry haha, ik heb geprobeerd zo dicht mogelijk bij zijn stijl te raken :rolleyes:

bron:

epUz17m.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78715

Guest
Favourite tot nu toe ik wacht nog op meer inzendingen;)
 

DeletedUser78715

Guest
Stop maar met moeite doen jongens;) ik speel voorlopig zonder plaatje en als ik er een ga gebruiken dan pak ik die van regeneration. Weet je zeker dat je er niets voor moet hebben?
 

DeletedUser76786

Guest
Stop maar met moeite doen jongens;) ik speel voorlopig zonder plaatje en als ik er een ga gebruiken dan pak ik die van regeneration. Weet je zeker dat je er niets voor moet hebben?

Niet iedereen hoeft pp voor de plaatjes die ze maken ;)
En eerlijk gezegd ben ik het veel verleerd en vind ik het zelf niet echt zo een van mijn beste plaatjes :oops:

Maar als je wil zal ik als ik tijd heb eens kijken naar andere, ik moet er toch nog even op oefenen :D
 

DeletedUser78715

Guest
Je mag er altijd een maken natuurlijk, maar ik ben van plan om toch eerst zonder plaatje te spelen, dat ziet er toch wat minder professioneel uit. En zullen ze mij minder snel als een bedreiging zien;)(wat natuurlijk ook helemaal niet zo is)
 

DeletedUser78715

Guest
Nu heb ik misschien een hele brutale vraag maar heb je eventueel ook een avatar voor me. Hoeft geen tekst ik mag gewoon een mooi plaatje zijn ;)
 

DeletedUser78715

Guest
Zou iemand met de stock van de ridder in een beetje de kleur van het andere plaatje met het letterty zoals het plaatje die agressief heeft gekozen in het andere topic.
Met mijn naam erop voor 100pp een Profielplaatje kunnen maken?

Bedankt alvast
 

Bijlagen

  • IMG_2127.JPG
    IMG_2127.JPG
    81,5 KB · Weergaven: 18
  • IMG_2130.PNG
    IMG_2130.PNG
    120,1 KB · Weergaven: 17
Bovenaan