Profielpic

DeletedUser

Guest
magnific.png


Dit schijnt il magnifico te zijn. x]

En ik heb een vraagje: Als ik die gradient ergens overheen wil doen, doet-ie dat over mijn hele render. Kan het ook dat-ie het dan enkel over de render doet? Zo ja, hoe? :D
 

DeletedUser25226

Guest
Je bedoelt dat alleen je render een kleurtje krijgt en de rest transparant blijft?

Gewoon alle transparante delen in de layer van je render selecter, Select inverse en dan gradient ;)
 

DeletedUser

Guest
magnific.png


Dit schijnt il magnifico te zijn. x]

En ik heb een vraagje: Als ik die gradient ergens overheen wil doen, doet-ie dat over mijn hele render. Kan het ook dat-ie het dan enkel over de render doet? Zo ja, hoe? :D

Gimp of Photoshop.

Photoshop= render natuurlijk op een nieuwe laye rhebben dan ctrl inhouden en op het schermpje langs de layer klikken.
dan select die de render en dan gradient erover.(op een nieuwe laag) en op overlay.
 

DeletedUser25226

Guest
Gimp of Photoshop.

Photoshop= render natuurlijk op een nieuwe laye rhebben dan ctrl inhouden en op het schermpje langs de layer klikken.
dan select die de render en dan gradient erover.(op een nieuwe laag) en op overlay.

Kan ook =)
 

DeletedUser35094

Guest
Die vind ik ook gaaf. Verdomme welke moet ik nou kieze,,,
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dit het zon beetje is?? Ik betaal je morgen ;) OP welke wereld speel je en onder welke naam :confused:

:)

Muzungu.
Maakt niet uit op welke wereld je het doet, het gaat gewoon van jou account naar de mijn, ook al speel ik niet op die wereld...
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt dat alleen je render een kleurtje krijgt en de rest transparant blijft?

Gewoon alle transparante delen in de layer van je render selecter, Select inverse en dan gradient ;)

Ah, ik snap hem. Nu alleen nog die inverse vinden. :p
 

DeletedUser35094

Guest
Ik wacht tot morgen (24/09/2009) tot 19:00
Dan ga ik mijn keuze maken ;)
 

DeletedUser35094

Guest
Muzungu Kun je ook met je plaatje het hele plaatje rood maken want die zwarte randen vind ik niet zo mooi :)
 
Bovenaan