Profielafbeelding .Demolish [3PA.]

DeletedUser

Guest
Je ript evengoed,nu ga je zeggen 'nietwaar want ik heb de bol uitgeknipt'
so what ? je plakte hem op de zelfde achtergrond en dat was dus compleet nutteloos plus veel lelijker,op de koop toe gebruik je e zelfde gradient en brush idee als ik.Daar nog eens bovenop kom ik onder 3 pa uit.Heel lullig hoor.

Kerel, ben jij achterlijk ?
Ik toonde aan hoe dat jij het hebt gedaan !
Het was de bedoeling als een inzending haha
En als je pa wilt , ga dan maar beetje rippen voor andere topics ;)
 

DeletedUser

Guest
democopy.png
 

DeletedUser

Guest
Wat je best kan doen voor je die PA uitrijkt aan 1 of andere faker die gewoon ergens een plaatje ript... is gewoon de .psd file of GIMP file vragen om te zien wat die persoon nou werkelijk heeft gedaan.

Want als ik hier zo alle plaatjes eens bekijk zie je van sommige mensen toch wel heeel uitlopende werkjes. Soms enorm goed en andere keren heel erg slecht. Dit weel hoogst waarschijnlijk zeggen dat die mensen gewoon ergens iets rippen voor PA te verdienen. Best wel lame dus.

Wou het toch even zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Wat je best kan doen voor je die PA uitrijkt aan 1 of andere faker die gewoon ergens een plaatje ript... is gewoon de .psd file of GIMP file vragen om te zien wat die persoon nou werkelijk heeft gedaan.

Want als ik hier zo alle plaatjes eens bekijk zie je van sommige mensen toch wel heeel uitlopende werkjes. Soms enorm goed en andere keren heel erg slecht. Dit weel hoogst waarschijnlijk zeggen dat die mensen gewoon ergens iets rippen voor PA te verdienen. Best wel lame dus.

Wou het toch even zeggen.

klopt,
maar je vergeet dat als wij de PSD file sturen zij ook kunnen rippen van ons
 

DeletedUser

Guest
dia.png

Mooi, maar word hem niet, sorry :(

Voor de anderen; stop met bekvechten, of ik haal de moderators erbij. Of er wel of niet wordt geript blablabla kunnen jullie ook ergens anders uitvechten.'

Ik wacht nog op een afbeelding van Quarva en dan ga ik kiezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Na lang denken, ben ik eruit!

CracktaculaR heeft gewonnen, met deze afbeelding:
011k.png


Gefeliciteerd!
De rest ook allemaal hartelijk bedankt voor jullie inbreng, hierdoor is het naar een hogere kwaliteit gegaan. Nogmaals; bedankt!

@CracktaculaR; Welk account moet de PA. hebben?
En stuur mij even in privé bericht de afbeelding zonder copyright.


Met vriendelijke groet,
.Demolish
 
Bovenaan