[Profiel] Profiel plaatje

Reactiescore
3
Ik zat even door mijn afbeeldingen te scrollen en zag dat ik nog geen 'speed' plaatje had. Aangezien ik het weer eerst op de speed rondes ga proberen heb ik daar natuurlijk een bijpassend plaatje nodig.

1. De tekst: Mr.Thanksgiving
2. Kleurencombinatie(s): /
3. Thema:
Iets met een tactische zet of snelheid. Dit zijn enkel voorbeelden wat bij het speeden past als je iets anders erbij vind passen geef ik je de vrije rol!
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
/
5. Deadline:
zsm
6. Prijs/gift:
100 lijkt me wel redelijk, maar als je het een meesterwerk vind kan de inzit wel omhoog ;)
7. Favoriet tot nu toe:
/

Succes!
 
Reactiescore
1.777
Zoiets? Wou hem eerst in Z-W (zwartwit) zetten maar een schaakbord is natuurlijk al zwart wit lol.

omdat ik vrij nieuw ben is hij de jouwe voor maar 50PP. Ik kan ook de afmetingen nog even aanpassen als dat nodig is. Dat kost je maar 25PP.

laat maar weten grts simeco
plaatje tw v4.jpg
 
Reactiescore
7.918
Kan me voorstellen dat dit in jouw hoofd hilarisch was, maar realiseer je ook even dat die gast hier iets serieus verwacht en straks met redelijke verwachting online komt en alleen jouw trollpost ziet. Bok effe terug naar het vrije forum bitte.
 
Reactiescore
1.777
nou niet bepaald vriendelijk hier.... ik laat Mr. Tanksgiving zelf wel beslissen of hij dit mooi vind voor ik ergens anders naar 'terugbok'
 
Reactiescore
7.918
Je 2e post omtrent het 'stelen' toont je aard wel. Je loopt hier al sinds 2010 rond. Doe aub niet zo dom.
 
Reactiescore
1.777
wat wil je insinueren?
ja ik heb al een oud account maar steek m'n hoofd voor het eerst sinds lang binnen, zeker op dit forum. Als ik had geweten dat hier zo'n zuure pruimen zaten had ik het misschien niet gedaan...

Anyway, ik ga jou en je nare commentaar verder negeren. Mr. Tanksgiving mag me laten weten of ie al dan niet geïnteresseerd is in mn plaatje en klaar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.165
Zoiets? Wou hem eerst in Z-W (zwartwit) zetten maar een schaakbord is natuurlijk al zwart wit lol.

omdat ik vrij nieuw ben is hij de jouwe voor maar 50PP. Ik kan ook de afmetingen nog even aanpassen als dat nodig is. Dat kost je maar 25PP.

laat maar weten grts simeco
Bekijk bijlage 18688

wtf sinds wanneer ben jij weer terug :eek:
 
Reactiescore
1.777
ok alle begrip, enige aanpassingen die ik voor je kan doen om het plaatje nog beter te maken?
 

Deleted User - 487878927

Guest
cmmlyxf4.png
 
Reactiescore
1.777
niet slecht, maar ik vrees ervoor aangezien hij de onze ook al niet mooi vond...
maar good luck!!

als ik je een tip mag geven? je licht van het vuur is nogal fel, ik zou dat iets donkerder maken (bijvoorbeeld door middel van de helderheid van het plaatje te verlagen). Stuur me maar PM als ik je moet uitleggen hoe
 

Deleted User - 487878927

Guest
Was de bedoeling, maar bedankt voor de tip.
Omdat de afbeeldingen zo klein zijn, gooi ik er een duidelijk contrast in dat over de top is. Dit zorgt ervoor dat het plaatje 'popt', terwijl de kwaliteit niet zozeer daalt door de toch al kleine grootte.
 

Deleted User - 487878927

Guest
Ze doen een breach ;)
Is ook een beetje onduidelijk moet ik zeggen
 
Bovenaan