profiel plaatje gloei lamp. BELONING 1 PA.

DeletedUser

Guest
1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". profielplaatje
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Mijn naam uiteraard (gloei lamp)
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Kleuren die bij het onderwerp licht passen. Het liefst met iets fels erin.
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg Een beetje fantasie achtig maar het moet wel bij licht passen.
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! Een mooie duidelijke achtergrond met het liefst een lamp erin. Het plaatje moet ook goede uitstraling hebben
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? Als ik een mooi plaatje zie
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 1 PA punt als hij heel mooi is 2
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht /

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag,
alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
slim twee topics openen.
je hebt gelijk een plaatsje in min lijstje van minst favo forumposters
 

DeletedUser

Guest
als je dat andere topic had gelezen had je gezien dat ik zei dat die weg kon. Ik had eerst nog geen beloning voor het plaatje maar nu wel vandaar dus dat ik een nieuw topic heb aangemaakt.
Voortaan eerst beter lezen dus.
 

DeletedUser

Guest
Je kon ook gewoon je tekst aanpassen en even melden dat je 1 PA ervoor zou ieden
 

DeletedUser

Guest
nou sorry mensen kan gebeuren. verwijder die andere maar

ON TOPIC:
Ik zou iets willen in deze richting. maar niet exact hetzelfde
2hs5htd1.png
 
Bovenaan