Profiel picture R. Reddington 500PP

Reactiescore
37
1. De tekst: R. Reddington
2. Kleurencombinatie(s): Passend bij de stock
3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline: Vandaag 15:00
6. Prijs/gift: 500 PP
7. Favoriet tot nu toe:
zie stock

Ik zie graag een leuk opgefleurde afbeelding met de tekst erin met een cool lettertyp.
Ook graag een leuke combinatie met de manier hoe de man kijkt.

Het is een top of the shelf crimineel die iedereen te slim af is. Een doordachte man die precies weet wat ie doet.

Bij vragen mag je contact opnemen privé!

Alvast dank!
 
Reactiescore
1.015
1. De tekst: R. Reddington
2. Kleurencombinatie(s): Passend bij de stock
3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline: Vandaag 15:00
6. Prijs/gift: 500 PP
7. Favoriet tot nu toe:
zie stock

Ik zie graag een leuk opgefleurde afbeelding met de tekst erin met een cool lettertyp.
Ook graag een leuke combinatie met de manier hoe de man kijkt.

Het is een top of the shelf crimineel die iedereen te slim af is. Een doordachte man die precies weet wat ie doet.

Bij vragen mag je contact opnemen privé!

Alvast dank!

Behalve het feit dat Liz weet van wie de botten in de tas waren, heb je helemaal gelijk. Ik kan helaas zelf niet designen of ik was hiermee meteen aan de slag gegaan. Veel succes, je hebt alvast goede smaak.
 
Reactiescore
37
Vervelend dat het nog steeds onduidelijk is of het nou echt waar is omdat het nog steeds niet helemaal bevestigd is door Red zelf :/

Dank je voor je compliment :D
 
Reactiescore
1.015
Vervelend dat het nog steeds onduidelijk is of het nou echt waar is omdat het nog steeds niet helemaal bevestigd is door Red zelf :/

Dank je voor je compliment :D

De botten zijn van Liz haar moeder ja. Staat op dat blaadje. Grappig dat Tom het eerder wist en raar dat Dembe dat nog niet heeft gezegd, maar die is enorm trouw. Er mag dan een nieuw seizoen komen en een beetje vlug ook :D
 
Reactiescore
37
Yes seizoen 6 is half januari op netflix gekomen :)

Veel plezier met kijken :D
 
Reactiescore
1.015
Yes seizoen 6 is half januari op netflix gekomen :)

Veel plezier met kijken :D

Je bent een held. En ik denk er net aan, die botten waren van de echte Reddington. Even een Brainfart. Dit wordt bingewatchen voor een paar dagen.
Zonder storylines te geven. Worden er sommige vragen beantwoord dan, bv. waarom hij zich voordoet als Red of waarom Katerina niet gevonden mag worden of Liz mag weten dat ze nog leeft?

Indien nee, komt er normaal wel nog een seizoen 7 neem ik aan.
 
Reactiescore
37
Seizoen 7 is al bezig in amerika, ik wacht wel op netflix, en ja antwoorden komen :D
 
Bovenaan