Profiel- en Stamplaatjes

  • Topicstarter The Sequel of Greatness
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Like a boss :cool:

nuinmsqhb53.png
 

DeletedUser

Guest
Die is onderhand ook wel aan vervanging toe.....

Met Timi, Bleag en C.2.C is de kop van Drive er wel af. Nu de restjes nog opeten.

Dan maar een PF over hoe awesome R! wel niet is?
 

DeletedUser

Guest
Tim zn kop moet er nog af :p dan kan pas n nieuw plaatje voor ons :p
 

DeletedUser

Guest
mwah... tegen de tijd dat ik vastlig ga ik wel wat dorpjes ruilen met frontspelers bij je :) als jullie dan nog leven tenminste ;P
 

DeletedUser

Guest
100 treintjes doe je knap, das 400 edels :/ dan zocht ik een fusiepartner zodat ik lekker nr 1 kon staan :p
 

DeletedUser

Guest
ach fuck off mierenneuker XD in de gangbare tw-taal zijn treintjes gewoon series van 4 edelmannen die achter elkaar gestuurd worden...
 

DeletedUser

Guest
Die is onderhand ook wel aan vervanging toe.....

Met Timi, Bleag en C.2.C is de kop van Drive er wel af. Nu de restjes nog opeten.

Dan maar een PF over hoe awesome R! wel niet is?

Dan denk ik dat -Free- niet meer zou mogen bestaan ...
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie ( vooral gezien het ledenaantal ) al niet veel meer spelers verloren tijdens de oorlog dan ? + diegene die tijdens op delete gingen ...
 

DeletedUser42600

Guest
We hebben er inderdaad wat verloren maar dat betekent niet dat free verloren is
 

DeletedUser

Guest
Wat zitten we nou weer op -Free- te haten :(

en ik zou als DRIVE zijnde maar niet al te negatief doen over -Free- omdat ik bijv. recentelijk toch een aardig verlies bij Heer Jitsu zag aan -Free-, dus ook al winnen jullie van -Free- wil ik graag adviseren om niet al te negatief te doen over -Free- omdat DRIVE dan hun eigen glazen ingooit bij eigen verliezen van een stam die ze zelf afschilderen als extreem slecht...
 
Bovenaan