Proficiat Speer

  • Topicstarter Deleted User - 487974942
  • Startdatum

Deleted User - 487974942

Guest
Proficiat Speer jullie hebben 25% van de wereld in jullie bezit en hebben daarmee deze wereld winnend afgesloten.

Daarmee is tribalwars op z'n einde gelopen.
Als vice-coma wil ik jullie allemaal graag bedanken voor de vele fantastische jaren maar nu is het ermee gedaan.

Adieu, vaarwel en hopelijk hoef je in leven nooit meer te csnipen.

mvg en vele groetekes
tweede duckje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Gefeliciteerd!
 
Reactiescore
1.094
MastermarkB zit in Sick, dus die stam mag niet winnen nee.
 
Reactiescore
1.075
Heh jij kan goed lezen
 

Deleted User - 487975170

Guest
Goedemiddag,

Is het ook nodig dat Speer samenwerkt met stammen die kata's op ah, smed & HQ gooien?
Ben benieuwd wat iedereen hiervan vindt eigenlijk want hey een massa met omliggende stammen op iemand organiseren is natuurlijk een goede tactiek maar lijkt me niet dat dat kata'en er bij hoort?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Goedemiddag,

Is het ook nodig dat Speer samenwerkt met stammen die kata's op ah, smed & HQ gooien?
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden eigenlijk want hey een massa met omliggende stammen op iemand organiseren is natuurlijk een goede tactiek maar lijkt me niet dat dat kata'en er bij hoort?

Ja is nodig.

Iemand nieuwe stelling?
 
Reactiescore
54
Goedemiddag,

Is het ook nodig dat Speer samenwerkt met stammen die kata's op ah, smed & HQ gooien?
Ben benieuwd wat iedereen hiervan vindt eigenlijk want hey een massa met omliggende stammen op iemand organiseren is natuurlijk een goede tactiek maar lijkt me niet dat dat kata'en er bij hoort?
Welke stammen doen dit als ik vragen mag? :p
 
Bovenaan