Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
1.380
Ik heb geen idee wanneer je dit tegen Jamie hebt toegezegd, maar ik persoonlijk vind het nogal moeilijk om te geloven. Ze staan tot 3 linies stacked bij ons front. Heb zowat alle info van elk dorp uit Pasja. Of jullie fronters zijn daar aan het slapen of er is nog een NAP aanwezig.
geef ons die info ff :cool::p
 
Reactiescore
1.647
Ik heb geen idee wanneer je dit tegen Jamie hebt toegezegd, maar ik persoonlijk vind het nogal moeilijk om te geloven. Ze staan tot 3 linies stacked bij ons front. Heb zowat alle info van elk dorp uit Pasja. Of jullie fronters zijn daar aan het slapen of er is nog een NAP aanwezig.





Misschien lees je wel wat jezelf hebt gezegd ;) Je weet dondersgoed dat jij destijds flink hebt gerecruit. Je gaf ons zelf een idee om het in balans te trekken. Dat er leden weg gaan bij jou is niet onze fout. Jij bent begonnen met dit recruit spelletje en jou kennende ga jij het ook afmaken. Dus je mag lekker klagen over ons beleid, maar ik geef je 1 maandje daarna overtref je ons vast wel.

Is net bericht naartoe gestuurd om vragen bekend is bij Pasja, is ergens fout gegaan waarschijnlijk hier. Niet dat wij reden hadden om al op Pasja te gaan, maar zoiets is al vervelend genoeg. NAP diende puur voor Coffea toen om op te lossen en daarna op te kunnen bouwen.
 
Reactiescore
634
Misschien lees je wel wat jezelf hebt gezegd ;) Je weet dondersgoed dat jij destijds flink hebt gerecruit. Je gaf ons zelf een idee om het in balans te trekken. Dat er leden weg gaan bij jou is niet onze fout. Jij bent begonnen met dit recruit spelletje en jou kennende ga jij het ook afmaken. Dus je mag lekker klagen over ons beleid, maar ik geef je 1 maandje daarna overtref je ons vast wel.

Volgens mij taggen jullie mij in een topic waar ik vrijwel geen van nut inzie om erop te reageren.
Daarnaast is het niet Methode die zit te bedelen om extra/nieuwe accounts erbij te halen, maar zijn jullie dat juist aan het doen.

Check geschiedenis van Methode maar eens goed.
2x maal toe zijn we uit een zeer moeilijke situatie opgestaan.
Hierbij koos ik er niet voor om de meerdere malen verzoeken destijds om F5en te joinen, maar bleef trouw aan de stam :)

In ieder geval wens ik Fix succes met hun nieuwe leden.
Beter zou zijn om de zittende te behouden :)
 
Reactiescore
571
Is net bericht naartoe gestuurd om vragen bekend is bij Pasja, is ergens fout gegaan waarschijnlijk hier. Niet dat wij reden hadden om al op Pasja te gaan, maar zoiets is al vervelend genoeg. NAP diende puur voor Coffea toen om op te lossen en daarna op te kunnen bouwen.

Ik geloof best dat er iets fouts kan zijn gegaan qua communicatie. Ben blij om te horen dat het opgezegd wordt.


Volgens mij taggen jullie mij in een topic waar ik vrijwel geen van nut inzie om erop te reageren.
Daarnaast is het niet Methode die zit te bedelen om extra/nieuwe accounts erbij te halen, maar zijn jullie dat juist aan het doen.

Check geschiedenis van Methode maar eens goed.
2x maal toe zijn we uit een zeer moeilijke situatie opgestaan.
Hierbij koos ik er niet voor om de meerdere malen verzoeken destijds om F5en te joinen, maar bleef trouw aan de stam :)

In ieder geval wens ik Fix succes met hun nieuwe leden.
Beter zou zijn om de zittende te behouden :)

Jullie nieuwe leden was de grootste r2w move op deze wereld. Dan is het toch logisch dat wij jou en rudy taggen om toch een uitleg te krijgen.

Ik geloof best dat method het moeilijk heeft gehad, maar dat maakt het feit dat jullie eerst hebben gerecruit niet minder waar.

Ik wens jullie ook succes. Laten we eerst even alles afwachten voordat we elkaar helemaal de grond in boren. Er zijn nog genoeg opties om toch een leuke wereld te spelen. Daar heeft iedereen baat bij hoop ik.
 
Reactiescore
290
Hierbij koos ik er niet voor om de meerdere malen verzoeken destijds om F5en te joinen, maar bleef trouw aan de stam :)

No offense maar volgens mijn weet is er nooit aan jullie gevraagd voor een join. Alleszinds toch niet op een serieuze manier.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Wss ben jij gewoon erg salty omdat je bij geen van die 3 stammen zit? Wat je zegt is overigens ook totale bulls hit...
1. Je kent me niet dus doe geen aannames ;)
2. Volgens mij is het niet bepaald een eer om in één van deze stammen te zitten of wel?

Grappig dat je probeert te pronken met je 'top'stam, gezien het niveau van deze wereld. Ben inderdaad erg salty dat ik niet in de top 3 speel.

Hoezo is het onzin? Elke stam recruit de vijand. Of er worden co's geworven door de 'top' stammen in de rim wat leidt tot intern, of het rim wordt tot mb/du gemaakt en komen in een mb/zuster stam terecht.

We weten allemaal dat er aan r2w wordt gedaan, alleen wordt er nu geprobeerd dit te verschuilen achter het motto mb/zusterstam.

Is toch triest dat er wordt gezeurd over r2w terwijl iedere stam naast de stam nog 10 a 15 Accounts onder of met de stam meespelen?

Prima dat er aan r2w wordt gedaan, dat gebeurd op elke wereld. Maar erover zeuren...:redface:

Daarbij is onze mb stam 1.7m + 0.6m (afgerond boven) = 2.3m en wij zijn 7.2m (afgerond beneden) is 32% van grote dus bij lange na niet de helft.
De helft was meer een overdreven statement. Maar denk even na en ga na of 1/3 extra aan punten in de 'mb' stam geen r2w is?

Dit zijn ook spelers die jullie blijkbaar nodig hebben om de wereld te winnen. 'Maar omdat planet een topstam is mogen ze niet in planet'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.647
1. Je kent me niet dus doe geen aannames ;)
2. Volgens mij is het niet bepaald een eer om in één van deze stammen te zitten of wel?

Grappig dat je probeert te pronken met je 'top'stam, gezien het niveau van deze wereld. Ben inderdaad erg salty dat ik niet in de top 3 speel.

Hoezo is het onzin? Elke stam recruit de vijand. Of er worden co's geworven door de 'top' stammen in de rim wat leidt tot intern, of het rim wordt tot mb/du gemaakt en komen in een mb/zuster stam terecht.

We weten allemaal dat er aan r2w wordt gedaan, alleen wordt er nu geprobeerd dit te verschuilen achter het motto mb/zusterstam.

Is toch triest dat er wordt gezeurd over r2w terwijl iedere stam naast de stam nog 10 a 15 Accounts onder of met de stam meespelen?

Prima dat er aan r2w wordt gedaan, dat gebeurd op elke wereld. Maar erover zeuren...:redface:


De helft was meer een overdreven statement. Maar denk even na en ga na of 1/3 extra aan punten in de 'mb' stam geen r2w is?

Dit zijn ook spelers die jullie blijkbaar nodig hebben om de wereld te winnen. 'Maar omdat planet een topstam is mogen ze niet in planet'

Misschien eens vaker loggen en leren wat moraal is. Als je MB nog geen 1/3e beslaan heb je de juiste verhoudingen tegen alle lage moraal spelers. Je MB moeten niet groter als 1/3e van je worden anders heeft het geen nut. Niks met R2W te maken, MB om die reden algemeen erkend of kom je van een andere planeet?

Ben ook benieuwd welke vijand we hebben gerekruteerd nu je dit zo zegt, of was dit algemeen?

Benieuwd ook wat volgens jouw definitie R2W is. Voor mij is dat het volgende:
1. Bij gelijkheid tussen meerdere stammen via een fusie tussen stammen een meerderheid afdwingen
2. Vijandige spelers rekruteren en daardoor een vijandige actieve stam elimineren
3. Door middel van veel recruits een overmacht afdwingen (lees als je al de grootste ben zorgen voor zo'n groot mogelijke voorsprong)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Misschien eens vaker loggen en leren wat moraal is. Als je MB nog geen 1/3e beslaan heb je de juiste verhoudingen tegen alle lage moraal spelers. Je MB moeten niet groter als 1/3e van je worden anders heeft het geen nut. Niks met R2W te maken, MB om die reden algemeen erkend of kom je van een andere planeet?

Ben ook benieuwd welke vijand we hebben gerekruteerd nu je dit zo zegt, of was dit algemeen?

Benieuwd ook wat volgens jouw definitie R2W is. Voor mij is dat het volgende:
1. Bij gelijkheid tussen meerdere stammen via een fusie tussen stammen een meerderheid afdwingen
2. Vijandige spelers rekruteren en daardoor een vijandige actieve stam elimineren
3. Door middel van veel recruits een overmacht afdwingen (lees als je al de grootste ben zorgen voor zo'n groot mogelijke voorsprong)
Kom nou niet zo met je grote mond. Ook mb's zijn gewoon een vorm van r2w.

R2w is letterlijk het recruiten van spelers om de wereld te winnen. Je recruit 2.3m aan mbs, welk jullie nodig hebben om de wereld te winnen blijkbaar, alleen stop je deze dan wel niet in je 'top' stam. Maar wel in een zogenaamde mb/zusterstam. Je kan het echt niet mooier maken dan dat.

Het is gewoon schijnheilig te gaan zeuren over r2w terwijl iedere stam dit doet ;)
 
Reactiescore
1.647
Kom nou niet zo met je grote mond. Ook mb's zijn gewoon een vorm van r2w.

R2w is letterlijk het recruiten van spelers om de wereld te winnen. Je recruit 2.3m aan mbs, welk jullie nodig hebben om de wereld te winnen blijkbaar, alleen stop je deze dan wel niet in je 'top' stam. Maar wel in een zogenaamde mb/zusterstam. Je kan het echt niet mooier maken dan dat.

Het is gewoon schijnheilig te gaan zeuren over r2w terwijl iedere stam dit doet ;)

MB bieden zich vooral aan en je moet misschien eens meer spelen ipv hier stoer komen doen zonder zichtbare kennis waar je over praat.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Dan ook recuit je ze of niet? One way or the other. Je gebruikt ze om de wereld te winnen.

Joh ga lekker van je prachtige w73 prestatie genieten. 25.000.000 verslagen eenheden. Ben trots op je en je bent een topper.
 
Reactiescore
300
Kom nou niet zo met je grote mond. Ook mb's zijn gewoon een vorm van r2w.

R2w is letterlijk het recruiten van spelers om de wereld te winnen. Je recruit 2.3m aan mbs, welk jullie nodig hebben om de wereld te winnen blijkbaar, alleen stop je deze dan wel niet in je 'top' stam. Maar wel in een zogenaamde mb/zusterstam. Je kan het echt niet mooier maken dan dat.

Het is gewoon schijnheilig te gaan zeuren over r2w terwijl iedere stam dit doet ;)

De meeste mbs doen al vanaf het begin mee bij ons en kunnen ook gewoon rustig mee groeien, niks mis mee lijkt me toch?
 

Deleted User - 487971803

Guest
De meeste mbs doen al vanaf het begin mee bij ons en kunnen ook gewoon rustig mee groeien, niks mis mee lijkt me toch?
Dan nog behoren deze spelers tot jullie stam toch? Ik vind het niet erg, hoort bij het spel vanwege moraal.

Maar wenen over r2w terwijl jullie naast de stam nog 1/3 aan punten van de stam gebruiken om de wereld te winnen is krom. En dan heb ik het nog nieteens over de mogelijke naps/pbgs die waarschijnlijk later zullen joinen.
 
Reactiescore
372
Turtteltje toch,

Jullie hebben in W71 - W72 - W73 zitten te smeken om spelers erbij te krijgen om zo sterker tegen Methode te staan.
Daarnaast hebben jullie Planet benaderd voor een Fusie om sterker tegen Methode te staan.

Methode heeft inderdaad ervoor gezorgd dat de Noobs van F5en uit elkaar zijn gevallen.
Hierbij mochten 3 leden (oud Methode leden) terug joinen)
Snel namen we afstand van 2, omdat deze totaal geen stamspelers zijn en als laatste was NT eruit gegaan.
De overige F5en accounts kregen ruim tijd om iets te plannen om zo nog een kans te maken.
Er werd vanuit Methode dus bewust niet aangevallen op de verzwakte accounts.
Sommige ex F5en accounts hebben nu daarom ook een andere stam gejoined.

Maar wat doet Fix in dit geheel:

- Andere werelden smeken om spelers, zo sterker tegen Methode te staan
- Planet benaderen voor een Fusie
- De stamhuppers Experst aannemen als nieuwe leden
- Toppunt, Methode leden benaderen om Fix te joinen

1. Je stam heet ‘Method’, weet niet waar je die extra ‘E’ telkens vandaan tovert?
2. Method heeft F5’en niet kapot gespeeld, al meerdere malen aangegeven en bewezen dat dat andere redenen had. Jullie massa’s waren niet echt een succes geweest daarvoor.
3. PoS is niet gekickt, is geleaved om jouw inmorele uitspraken. Wij zijn gekickt omdat we een PBG met Robbo wouden behouden en dat niet kon in het kader van ‘stambelang’. Jij wou dat wij binnen een week clears gingen gooien op oud-stamleden. Sorry, daar doen wij niet aan mee.
 
Reactiescore
201
F!x heeft nooit de intentie gehad om hun rim dood te rekruteren :redface:
Planet heeft met candice wel een flink pak rim en uitbreiding gepakt hoor, als je kijkt naar hoe wijd die zijn cluster aan het uitbreiden is met de intern van tyson en oud Angels.

Het is belachelijk om te stellen dat die rim al in de zak was van f!x, want het enige wat daar al geregeld was, was een edelkaartje :like:
 
Reactiescore
634
Wij zijn gekickt omdat we een PBG met Robbo wouden behouden en dat niet kon in het kader van ‘stambelang’. Jij wou dat wij binnen een week clears gingen gooien op oud-stamleden. Sorry, daar doen wij niet aan mee.

Je blijft bezig en dit is leuk om AF levendig te houden, maar voor de rest enkel onzin.
Toen jij in de stam zat, begon je al gelijk erover dat Method de Uni moest rushen om zo sneller richting wereldwinst te gaan.
Jou reden hiervoor was o.a. dat de andere stammen dit ook zouden doen, in ieder geval zo een wazig verhaal.
Terwijl binnen de stam, was al voordat de Uni's vrij waren gekomen besloten om Uni niet te rushen.
Toch ben jij rond gaan kwaken dat Method Uni zou rushen.

Daarnaast wilde jij met een oud verhaal de afkoelperiode tussen NAW versnellen.
Helaas kwamen we er snel achter dat jou verhaal niet van toepassing was en dat het geen invloed zou hebben om de afkoelperiode sneller te laten afronden dan was afgesproken.

Hierop kwam jij aanzetten dat jij Robbo wel NAW kon laten aanvallen en van hem overnemen.
Robbo was jou PBG en die zouden dit wel voor jou doen.
Tussentijd was er een soort van solli van Robbo binnen gekomen en die was geplaatst geworden op onze forum.
De Solli/join verzoek van Robbo was afgewezen en jij was een van de accounts die tegen hadden gestemd.
Jullie reden was in ieder geval, omdat Robbo geen front account waardig was.

Hierop werd jullie gevraagd om de PBG op te zeggen met een nette opzegperiode.
Want een PBG vuile werk laten opknappen en later aan te vallen, valt niet onder fair spel en dit willen wij niet.
Hierop gaven jullie aan dat er geen behoefte was aan een nieuwe front en de PBG opgezegd zou worden, zodra de tijd er rijp voor was.

Reden van Kick:

Het aankondigen van een oud verhaal om de afkoelperiode sneller te laten afronden, terwijl oud verhaal niet relevant was en helemaal geen betrekking had op Illy > laat staan Method
Het willen rushen van de Uni, terwijl de stam al had besloten om Uni niet te rushen
PBG willen inzetten om vuil werk op te ruimen, met voorbedachte kennis, om hem later aan te willen vallen.
Kick > Illy

Oud Method ging je Zanular afbranden om in F5en te raken. > Terwijl jij de info die Zanular niet door mocht sturen ging gebruiken om F5en in te lichten
Toen F5en was gebroken, gebruikte je Gruttier als smoes om weer in Method te raken.
En nu gebruik je onzin verhaal over uni Rushen om in Fix te raken
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan