Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
1.380
Denk niet dat ze jou laten leven @Jah Lion maar je mag best naïef zijn.
Het verhaal heeft 2 kanten en volgens mij met deze uitleg zit het aan beide kanten fout.

Hier zou je als volwassen mensen uit moeten komen maar volgens mij is het al veel te ver escaleert.

En denk dat de wereld het snel genoeg ziet wie ze erbij halen. Veel zal geen verrassing meer zijn tbh.
 
Reactiescore
1.647
niks? maar of dan geen tegen actie te verwachten van fix is wel een beetje naief, en ik ben bang dat deze wereld op een w71 gaat lijken....

Ben ook benieuwd? Minste leden van top al sinds begin wereld. Zelfs nog 2 spelers in stam die eigenlijk mb waren maar erbij zitten voor OS voor de fronten. Dus praktisch 8 maar mag van 10 uitgaan, maakt me dus erg nieuwsgierig waar wij een recruit beleid er op nahouden?
 
Reactiescore
742
Ben ook benieuwd? Minste leden van top al sinds begin wereld. Zelfs nog 2 spelers in stam die eigenlijk mb waren maar erbij zitten voor OS voor de fronten. Dus praktisch 8 maar mag van 10 uitgaan, maakt me dus erg nieuwsgierig waar wij een recruit beleid er op nahouden?

sinds wanneer is een beleid altijd een negatief beleid?

jullie stonden kwalitatief achter dit hebben jullie daadwerkelijk goed gerecruit(niks miss mee) maar dat noem ik wel een beleid of die nou goed is of niet...

daarnaast heeft Fix ook 2 mb’s in de stam dus fix telt ook 10 leden?
 
Reactiescore
1.647
sinds wanneer is een beleid altijd een negatief beleid?

jullie stonden kwalitatief achter dit hebben jullie daadwerkelijk goed gerecruit(niks miss mee) maar dat noem ik wel een beleid of die nou goed is of niet...

daarnaast heeft Fix ook 2 mb’s in de stam dus fix telt ook 10 leden?

Voor mij wel, maar snap niet waarom onze tegenstanders extra moeten rekruteren als het nu goed (denk dat je hiermee recht bedoeld) is gerekruteerd. Elke nieuwe recruit van Method/F!x/Planet zal weer een domino teweeg brengen bij de andere 2 om weer kwantitatief weer beetje gelijk te komen. Of dit qua leden/punten/gebied is zal elke stam denk ik zijn eigen afweging voor maken.
 
Reactiescore
290
Ik zie ook geen reden waarom F!x zou moeten rekruteren?
Mij lijkt alles mooi in evenwicht.. Maarja, de eerste samenwerkingsverbanden met de nieuwe leden zijn al opgezet zo lijkt.
Het is dus gewoon een kwestie van tijd tot ze joinen en dan ga je ook weer een reactie kunnen verwachten van planet.
Zo wordt het dan uiteindelijk zoals altijd een 1vs1 wereld weer jammer genoeg...
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
742
Zo wordt het dan uiteindelijk zoals altijd een 1vs1 wereld weer jammer genoeg...

een 1v1v1 is ook bijna niet mogelijk de zwakste word namelijk altijd als eerste opgeedelt en zodra 1 stam daar niet aan mee doet valt die al af want die komen dan tegen zoon kwalitatieve achterstand dat het bijna onmogelijk is om goed te maken.

zie w71 indien toaw geen nap had met fier was een van de 2 weggespeeld en had hiho zoon grote voorsprong kwalitatief dat de andere partij geen kans meer had
 
Reactiescore
290
een 1v1v1 is ook bijna niet mogelijk de zwakste word namelijk altijd als eerste opgeedelt en zodra 1 stam daar niet aan mee doet valt die al af want die komen dan tegen zoon kwalitatieve achterstand dat het bijna onmogelijk is om goed te maken.

zie w71 indien toaw geen nap had met fier was een van de 2 weggespeeld en had hiho zoon grote voorsprong kwalitatief dat de andere partij geen kans meer had

Het had perfect gekunnen moest F5'en bestaan gebleven zijn.
 
Reactiescore
634
Het is best lachwekkend als Fix de 4 accounts gaat rekruteren waar ze nu ook mee hebben aangevallen tegen NAW :)
 
Reactiescore
1.647
Het is best lachwekkend als Fix de 4 accounts gaat rekruteren waar ze nu ook mee hebben aangevallen tegen NAW :)

Hoorde dat het er 5 waren. Maar gaan het zien, wie vielen op NAW dan aan? Wel grappig dat waarschijnlijk degene die bij ons geweigerd zijn dan Fix joinen nu.
 
Reactiescore
634
Ze zijn in ieder geval het stamhuppen gewend.
Dit doen ze onder de motto fair spel dan ook nog ;).

Maar feit draait er enkel om, dat zij zich bij de sterkste willen aansluiten om de zwakkere ex stamgenoten te kunnen internen :).
 
Reactiescore
634
Ze zijn inderdaad experts geworden in het huppen en internen :).

Laatst had ik wel een PM gekregen van de leider van Fix.
Staat zoiets in van, laten we W74 fair houden en opweg gaan voor een Nette eindstrijd.
Alleen hun doen laten, wijst juist iets heel anders aan :).
 
Bovenaan