Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
141
Maar wij zijn wel echt goed :)
 
Reactiescore
1.647
Jah Lion in persoon van Filip al eerder plannen gemaakt tegen oude stam en wilden dat wij ervan profiteerde. Hierdoor eerste kick geweest toen. Dus dit verhaal komt totaal niet uit de lucht vallen en is gewoon een voortzetting van de situatie toen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Verbaast me wel weer niks dat Filip weer discussiepunt is binnen een stam haha.
 
Reactiescore
290
Flip beweert dat er meerdere accounts intresse hadden in een nieuwe stam.
Als dat zo is dan lijkt er toch een probleem met wat diepere wortels dan turtles hier laat uitschijnen.
Ben alvast benieuwd wat er binnen f!x op til staat want er waait alvast wat rond.
 
Reactiescore
571
Flip beweert dat er meerdere accounts intresse hadden in een nieuwe stam.
Als dat zo is dan lijkt er toch een probleem met wat diepere wortels dan turtles hier laat uitschijnen.
Ben alvast benieuwd wat er binnen f!x op til staat want er waait alvast wat rond.

Waar speel jij eigenlijk?
 
Reactiescore
743
Flip beweert dat er meerdere accounts intresse hadden in een nieuwe stam.
Als dat zo is dan lijkt er toch een probleem met wat diepere wortels dan turtles hier laat uitschijnen.
Ben alvast benieuwd wat er binnen f!x op til staat want er waait alvast wat rond.
U mag Filip geloven zo veel je wilt. We weten allemaal, en hebben het in dit topic al meermaals gezien. Filip houd enorm hard van stoken met onwaarheden en veel verzinselen. Hij heeft idd proberen meerdere accs mee te krijgen. Deze zijn helaas voor hem elk op hun beurt tot bij mij gekomen.
Filip was eerder al gekickt van het account, en nu door hem is het account weeral gekickt. Zielig mannetje is het gewoon. Foei foei.
 
Reactiescore
141
Flip beweert dat er meerdere accounts intresse hadden in een nieuwe stam.
Als dat zo is dan lijkt er toch een probleem met wat diepere wortels dan turtles hier laat uitschijnen.
Ben alvast benieuwd wat er binnen f!x op til staat want er waait alvast wat rond.

Weet niet welke accounts zogenaamd ook interesse hadden in een andere stam. Buiten Filip is iedereen happy en wel binnen Fix, want zoals altijd Fixen we alles!
 
Reactiescore
1.383
Hoe zit het hiermee eigenlijk, te lezen op profiel van WolfGuard:

"
Soms denk je mensen te kunnen
vertrouwen. Soms denk je eervolle
spelers tegen te komen. Gaat het
toch altijd weer om egoïstische
belangen. En dat voor dit
%^&**(^%^ spel.
rolling_on_the_floor_laughing


Enorm teleurgesteld in:
panda6forever
HPTF "


?
 

DeletedUser79704

Guest
Hoe zit het hiermee eigenlijk, te lezen op profiel van WolfGuard:

"
Soms denk je mensen te kunnen
vertrouwen. Soms denk je eervolle
spelers tegen te komen. Gaat het
toch altijd weer om egoïstische
belangen. En dat voor dit
%^&**(^%^ spel.
rolling_on_the_floor_laughing


Enorm teleurgesteld in:
panda6forever
HPTF "


?
ik zou wolfguard niet al te serieus nemen, is nogal een vaag persoon die wanneer hij zn zin niet krijgt maar al te graag stabt
 
Reactiescore
25
Het houdt niet op he, panda heeft zij dorpenwolfje gewoon flink gestabt :)

Wel leuk dat uitgerekend jij degene bent die (met behulp van je mb’s) Wolfguard aan heeft gevallen. Vervolgens heeft panda contact gezocht met Wolfguard en zijn de dorpen leeg gezet voor Panda.

Kortom; wederom een mislukte poging van jou om andere zwart te maken.
 
Reactiescore
201
eac38108d1c5526d5f892eed0145ba13.png

Dat wij eerder de week op hem liepen staat hier naar mijn weten volledig los van?
Wij hebben een nap met Fix en MB's, maar als die MB's ons niet kenbaar worden gemaakt dan houd het op he.
bovendien liepen bij ons de clears al +/- 30 uur, lijkt me dat je dan wel tijd genoeg hebt om even aan te geven dat Wolfie een DU van je is he ;)
 
Bovenaan