Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
201
Imo staat het tot ons volst recht. De nap is afgesproken zodat hij de gs kan gebruiken voor in de rim. Als hij vervolgens dorpen verliest in Pasja, die op die manier cfs plaatsen bij Fix is dat een reden om aan de bel te trekken en actie te ondernemen. Stel bij planet leaved een speler, die beloofd de dorpen aan planet. Vervolgens neemt Fix daar dorpen. Dan benader je die speler toch ook om hem sneller te internen?

Toevoeging, dorpen die Pasja pakt van JL worden niet recapped en die wat Fix pakt wel :)

Het enige wat jullie volste recht was, is het naleven van de nap.

Maar proficiat, jullie hebben toch zeker 6 dorpen kunnen pakken, van de 20 :redface:
 

Deleted User - 487967552

Guest
Huidige wereld heb ik alleen Gruttier doen laten opgeven en dit enkel door te fronten met hem.
Dat hij nu BB's aan het uitbouwen is, zal wel betekenen dat hij geen zondag centjes meer krijgt.

Ik lees dit toch wel met enige verbazing. Wij hebben er nooit een geheim van gemaakt dat het account nauwelijks bezet was. Eelco en ik hadden het beide erg druk en in het weekend was het niet ongewoon dat er van 8-5 niet gelogd werd omdat er niemand was. Ondanks dat heb je niks kunnen klaarspelen tegen Grutte. Voordat F5 viel hebben wij binnen de stam al aangegeven te stoppen omdat we er geen tijd meer voor hadden. Als ik terug kom van werk, ga ik niet mijn avond aan dit spel besteden. Met dit weer kan je immers beter op het terras zitten. Ruim een maand voordat wij aangaven te zullen stoppen en de dorpen weg te geven, was het tussen Eelco en ik al duidelijk dat we er geen tijd en motivatie meer voor hadden.

Huidige wereld heb ik alleen Gruttier doen laten opgeven en dit enkel door te fronten met hem.

Ik denk niet dat je dat überhaupt front kon noemen, er lagen misschien 3 a 4 dorpen bij elkaar. Er gingen nauwelijks aanvallen over en weer. Dat wij gestopt zijn heeft werkelijk niks met jouw account te maken, ik snap daarom ook niet waarom je dat toch meermaals aanhaalt.

Dat hij nu BB's aan het uitbouwen is, zal wel betekenen dat hij geen zondag centjes meer krijgt.

Op wereld 74 heb ik 20 à 30 euro uitgegeven aan pp vanaf 26 punten. Ik begrijp wederom niet waar je dit beeld van krijgt. Misschien wordt het voor jou eens tijd om óók op zondag 'centjes' te gaan verdienen en wat minder tijd te besteden aan een spel ;-)
 
Reactiescore
2.062
Ik lees dit toch wel met enige verbazing. Wij hebben er nooit een geheim van gemaakt dat het account nauwelijks bezet was. Eelco en ik hadden het beide erg druk en in het weekend was het niet ongewoon dat er van 8-5 niet gelogd werd omdat er niemand was. Ondanks dat heb je niks kunnen klaarspelen tegen Grutte. Voordat F5 viel hebben wij binnen de stam al aangegeven te stoppen omdat we er geen tijd meer voor hadden. Als ik terug kom van werk, ga ik niet mijn avond aan dit spel besteden. Met dit weer kan je immers beter op het terras zitten. Ruim een maand voordat wij aangaven te zullen stoppen en de dorpen weg te geven, was het tussen Eelco en ik al duidelijk dat we er geen tijd en motivatie meer voor hadden.

Huidige wereld heb ik alleen Gruttier doen laten opgeven en dit enkel door te fronten met hem.

Ik denk niet dat je dat überhaupt front kon noemen, er lagen misschien 3 a 4 dorpen bij elkaar. Er gingen nauwelijks aanvallen over en weer. Dat wij gestopt zijn heeft werkelijk niks met jouw account te maken, ik snap daarom ook niet waarom je dat toch meermaals aanhaalt.

Dat hij nu BB's aan het uitbouwen is, zal wel betekenen dat hij geen zondag centjes meer krijgt.

Op wereld 74 heb ik 20 à 30 euro uitgegeven aan pp vanaf 26 punten. Ik begrijp wederom niet waar je dit beeld van krijgt. Misschien wordt het voor jou eens tijd om óók op zondag 'centjes' te gaan verdienen en wat minder tijd te besteden aan een spel ;-)

Je moet ook eerlijk zijn, als je een wereld start met je eigen account is dit jou verantwoording. Wanneer je account valt, ookal is het door motivatie of actievitijds problemen, is dit jouw verantwoording als hoofdspeler.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Je moet ook eerlijk zijn, als je een wereld start met je eigen account is dit jou verantwoording. Wanneer je account valt, ookal is het door motivatie of actievitijds problemen, is dit jouw verantwoording als hoofdspeler.

Ik geef ook nergens aan dat het niet mijn verantwoording zou zijn. Wij hadden er geen zin meer in en ook de tijd niet meer voor, dus stopten we. Zo simpel is het.
 
Reactiescore
1.380
Het is maar een spel. Als je er uiteindelijk toch minder tijd en zin in hebt, moet je gewoon stoppen. Maakt het uit of het je verantwoording is ?

Hier ben ik het niet met je eens.
Zeker niet als je in een stam gaat. Als je in een stam gaat dan ga je er ook vanuit dat je tot het einde speelt en kan je niet dan ga je niet in een stam.
Doe je het toch dan moet je ook voor vervanging zorgen dat het account gewoon bemant blijft.

Anders benadeel je een hele stam.
 
Reactiescore
1.383
Tijdje terug gevraagd naar de gang van zaken rondom de CF van Narcistic Illy. Zie zojuist deze wederom barb CF vanuit Fix voorbij komen, ben benieuwd? Moeten we toch niet willen met z'n allen? 435|496

1599135798589.png
 
Reactiescore
805
1599137878838.png
Werken met juiste info aub. :*

Brrrt is bekend als samenwerking met GT, omdat ze dat nu ineens ontkennen geven wij deze af als fairplay. :)
 
Bovenaan