Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
201
welke oplossing verwachten zij dan misschien? ik heb daar namelijk geen enkel voorstel van mogen ontvangen.

Dat ik niet meewerk aan een oplossing is om de simpele reden dat ik niet het idee heb dat er een redelijk voorstel van oplossing zal komen vanuit F!X

Bovendien blijft het gewoon een vaststaand feit dat ik mijn belofte wel nagekomen ben, waarin zei dat niet hebben gedaan.
Of kan jij even aantonen waar ik mijn afspraak niet ben nagekomen?
 
Reactiescore
743
welke oplossing verwachten zij dan misschien? ik heb daar namelijk geen enkel voorstel van mogen ontvangen.

Dat ik niet meewerk aan een oplossing is om de simpele reden dat ik niet het idee heb dat er een redelijk voorstel van oplossing zal komen vanuit F!X

Bovendien blijft het gewoon een vaststaand feit dat ik mijn belofte wel nagekomen ben, waarin zei dat niet hebben gedaan.
Of kan jij even aantonen waar ik mijn afspraak niet ben nagekomen?
Er staat in de pm die ik stuurde een voorstel. Zal het even citeren:
Om dit nogmaals te voorkomen en je NAP bij panda in de rim te behouden, willen wij vandaag beginnen met je dorpen te internen in clusters Hrieps en Chaos.

Ofwel dit, ofwel vervalt de nap vandaag om 19:45.


Vervolgens reageer je:
Ik stel voor dat je gewoon je afspraken nakomt, net zoals wij dat doen, en dat je wacht tot volgende week vrijdag 8u met edels te sturen (dat is namelijk de moment waarop onze nap afloopt volgens jouw afspraak)

Hieruit heb ik dus gehandeld en de NAP per direct stop gezet om verdere schade aan mijn stamgenoten hun cluster te voorkomen.

Overigens, ik ben wel benieuwd naar wat volgens jou de reden is dat ik überhaupt een NAP gegeven heb (waar ik al serieuze spijt van heb)
 
Reactiescore
201
je kan jezelf de vraag stellen... waarom zou ik dorpen vervroegd aan pasja vrijwillig gaan afstaan, wanneer ik de GS die die dorpen opleveren +/- 5.5k per uur, nog gedurende om en bij een dikke week (dit maakt 2.7 miljoen GS per dorp) gewoon belachelijk goed kan gebruiken om dorpen in de rim te herbouwen en mijn edellimiet nog te vergroten?

Je insinueert dat ik jullie moedwillig dwarsboom, stabt me vervolgens, en bouwt nadien je hele verdediging op zonder enig bewijs ervan te kunnen aantonen dat ik jullie in eerste instantie heb gedwarsboomd.

Dit is het beleid hoe jij een stam leidt, je haalt iets in je hooft, neemt dit dan maar zonder enige GRONDIGE research voor waar en maakt dan een enorm impulsieve en domme beslissing.
 
Reactiescore
743
Filip Filip Filip, je vuil spel blijft me verbazen. Is het leuk om met Pasja recaps op Chaos af te stemmen? 2x ong 1 minuut na de trein van Chaos loopt er 1 edelman van Pasja op het genomen dorp van Chaos.

Dit helpt je niet om geloofwaardig over te komen.
Rapporten in bijlage. Wat ben je een zwak persoon zeg.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200809-004940.jpg
    Screenshot_20200809-004940.jpg
    745,8 KB · Weergaven: 32
  • Screenshot_20200809-004945.jpg
    Screenshot_20200809-004945.jpg
    797,7 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20200809-004954.jpg
    Screenshot_20200809-004954.jpg
    763,1 KB · Weergaven: 26
  • Screenshot_20200809-004959.jpg
    Screenshot_20200809-004959.jpg
    754,4 KB · Weergaven: 24
Reactiescore
201
Lol amateur toch,

wat had je dan precies verwacht? dat ik zomaar alles aan jou ga geven, nadat je mij gewoon keihard stabt.
Dit had je toch zelf ook wel kunnen bedenken zeker, dat ik NA jouw stab een vriendelijke PM naar Pasja ga sturen om te zeggen waar de edels van jullie op komen :redface:

had je nu gewoon netjes JOUW nap uitgezeten he, dan hadden je straks wellicht veel meer dorpjes kunnen hebben.
Ik heb gedaan wat eenieder zou doen nadat die gestabt wordt.

onder het motto 'The Enemy of my Enemy is my friend'


ik heb overigens nog geen bewijzen ontvangen van jouw insinuaties dat ik nap en voorwaarden heb geschonden, DIE ZIJN ER NAMELIJK NIET!

durf de zelfreflectie aangaan jamie, en kijk dan waar het is misgegaan.
Je komt op basis van vermoedens naar mij (wat ik geheel begrijp), maar wanneer ik je vervolgens de nodige (welliswaar ietwat korte) uitleg verschaf, beslis jij alsnog dje nap te beëindigen zonder opzeg.
ik geef je een uitleg, maar hij volstaat niet. als je dan toch niet wenst te geloven wat ik zeg, stuur dan de volgende keer geen pm jonge
 
Reactiescore
743
durf de zelfreflectie aangaan jamie, en kijk dan waar het is misgegaan.
Je komt op basis van vermoedens naar mij (wat ik geheel begrijp), maar wanneer ik je vervolgens de nodige (welliswaar ietwat korte) uitleg verschaf, beslis jij alsnog dje nap te beëindigen zonder opzeg.
ik geef je een uitleg, maar hij volstaat niet. als je dan toch niet wenst te geloven wat ik zeg, stuur dan de volgende keer geen pm jonge
Filip. Je leest duidelijk niet wat ik zeg. Bang dat de waarheid hard zal aankomen?
Ik heb je 2 opties gegeven. Heb ze zelfs enkele berichten terug geciteerd. Ofwel geef je de cfs af zodat wij schade kunnen beperken, ofwel zeggen we de nap op. Jij kiest geen van beide en wilt het oude aanhouden. Daar zijn wij niet mee akkoord en kiezen zelf om schade te beperken.

Als jij vervolgens Pasja laat recappen, maakt het je acties nog altijd een vuile streek. Er word al lang niet meer gepraat over het feit dat dat eerste dorp afgesproken was met Pasja of net niet. Heb ik op het AF zelfs nooit vermeld. Gaat over schade beperken. Helaas ben je te vol van jezelf om je eigen fouten in te zien. Pot verwijt de ketel.
 
Reactiescore
201
Filip. Je leest duidelijk niet wat ik zeg. Bang dat de waarheid hard zal aankomen?
Ik heb je 2 opties gegeven. Heb ze zelfs enkele berichten terug geciteerd. Ofwel geef je de cfs af zodat wij schade kunnen beperken, ofwel zeggen we de nap op. Jij kiest geen van beide en wilt het oude aanhouden. Daar zijn wij niet mee akkoord en kiezen zelf om schade te beperken.

Als jij vervolgens Pasja laat recappen, maakt het je acties nog altijd een vuile streek. Er word al lang niet meer gepraat over het feit dat dat eerste dorp afgesproken was met Pasja of net niet. Heb ik op het AF zelfs nooit vermeld. Gaat over schade beperken. Helaas ben je te vol van jezelf om je eigen fouten in te zien. Pot verwijt de ketel.

Er staat een nap van 14 dagen, achter een week beslis jij opeens om nap op te zeggen, of me opties te gaan geven?
Je komt gewoon terug op je eerder gemaakte afspraken.
Je had ook gewoon lief in PM kunnen vragen wat er aan de hand was, en kunnen kijken naar een oplossing.
Je start je pm verkeer liever op een ietwat dreigende toon (kan je niet ontkennen he :redface: )

nu spreek je over opties, maar je weet zelf donders goed dat dat eigenlijk geen opties zijn he.
er zijn vandaag 3-4 clears rip omdat jij je niet aan je afspraak houdt. Wees blij dat ik niet om compensatie vraag. je krijgt 2 opties: ofwel geef jij je dorpen ter intern aan mij, ofwel ga je op delete en edel ik erna al je BB's


Dat ik Pasja laat recappen is een geniaal plan van mij geweest. nadat jullie Pasja flink in de k*** wilde pakken zo blijkt hier op het AF :biggrin:
bovendien hebben ze zich in pasja (mits de nodige reminders nu en dan) wel aan de gemaakte afspraken van destijds hehouden.
je hebt nog niet zoveel moraal in die kleine vinger van jou, dan ze daar in pasja hebben
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
743
Er staat een nap van 14 dagen, achter een week beslis jij opeens om nap op te zeggen, of me opties te gaan geven?
Je komt gewoon terug op je eerder gemaakte afspraken.
Je had ook gewoon lief in PM kunnen vragen wat er aan de hand was, en kunnen kijken naar een oplossing.
Je start je pm verkeer liever op een ietwat dreigende toon (kan je niet ontkennen he :redface: )

nu spreek je over opties, maar je weet zelf donders goed dat dat eigenlijk geen opties zijn he.
er zijn vandaag 3-4 clears rip omdat jij je niet aan je afspraak houdt. Wees blij dat ik niet om compensatie vraag. je krijgt 2 opties: ofwel geef jij je dorpen ter intern aan mij, ofwel ga je op delete en edel ik erna al je BB's


Dat ik Pasja laat recappen is een geniaal plan van mij geweest. nadat jullie Pasja flink in de k*** wilde pakken zo blijkt hier op het AF :biggrin:
bovendien hebben ze zich in pasja (mits de nodige reminders nu en dan) wel aan de gemaakte afspraken van destijds hehouden.
je hebt nog niet zoveel moraal in die kleine vinger van jou, dan ze daar in pasja hebben
Ik reageer nog 1x kort want je begrijpt het duidelijk niet.

Jij bent de eerste x gekickt omwille van volgende punten:
- Dwarsliggen ivm edellijnen. Je ging zelfs EXPRES (die screen heb ik vast nog wel ergens thuis op de pc, aangezien je mij op disc geblockt hebt en al je berichten verwijderd hebt) in attempt cluster edelen omdat het jou mbs waren in zijn lijn.
- Je verpeste continu de stamsfeer. Je deed alsof jij de man was en kon absoluut niet tegen kritiek. Niks was jou schuld, maar wel de schuld van de hele stam omdat je geen hulp kreeg. Even een leuke tip: als je hulp wilt, vraag dat dan.
- De eerste stammassa die gepland was heb jij een inventarisatie gestuurd met wat je zou sturen. Vervolgens liep er niks van wat je beloofd had zelfs.
- Keer op keer de pms naar mij dat zowel ik als de stam jou aan de kant schoven, dat je lijn niet goed was, dat je niet genoeg stammenhulp kreeg etc etc.

Dit heeft ertoe geleid dat niemand binnen F!x. überhaupt nog wilde samenwerken met jou.

Paar lange dagen gesprek gevoerd met Andy en Tonnie waaruit bleek dat jij van het account zou vertrekken heeft ervoor gezorgd dat ik veel discussie gevoerd heb met de stam, tot soms zelfs ruzie om Lion zonder jou nog een kans te geven. Helaas hadden we al een oplossing voor jullie vertrek en dat was de lijn door Chaos (die toendertijd mb was) overgenomen. Met Andy dan een overeenkomst bekomen om naar de rim te gaan en daar een nieuwe lijn te krijgen.

Na een lange en moeilijke periode voor Lion lagen ze eindelijk goed in de rim en kon het feest beginnen. Helaas komt Gregory melden dat hij op intern moet. Ik heb hier geen seconde langer getwijfeld om die lijn aan Lion te geven. 350k intern plus minus en een prachtige edellijn.

Hier zijn we dan, de reden dat we jou opnieuw gekickt hebben:
- Jij wilde een nieuwe stam maken. Dat vind ik niet erg en had ik ook niet zo zwaar aan getild. Enkel het feit dan al dat je eerst Gregory wilde internen en dit allemaal stiekem wilde doen is gewoon een regelrechte stab.
Ook het feit dat jij stiekem terug op Lion ging spelen is voor mij reden genoeg om je opnieuw te kicken.

Ik heb je dan 2 weken nap gegeven, mits alle dorpen die cfs waren naar fix zouden komen. Jij wilde dit pas na de nap laten gebeuren zodat je sneller en beter de rim in kon. Ik heb je die kans gegeven puur omdat ik wel moreel handel. Helaas verlies jij een dorp vannacht, wat als je beetje logisch nadenkt, super nadelig is voor fix en best een vuile streek is van Pasja om weeral te gaan cfen via onafhankelijke spelers.

Om vervolgens de schade te willen beperken heb ik in samenspraak de keuze gegeven dat nu je beter in de rim gevestigd bent, we liever die dorpen nu nemen en je de nap in de rim gewoon kunt behouden. Desnoods hadden we die verlengd zoals we met The deadzone gedaan hebben. Die is 2 dagen verlengt.

Nu ga je ons nog meer stabben door pasja te laten recappen en zo nog meer cfs te laten leggen. Nu mag je mij eens uitleggen wat daar moreel aan is. Net zoals die diepe barbarendorpen die Pasja binnen Fix edelde.

Je slachtofferrol werkt bij mij niet Filip en ik ben mijn respect in jou volledig verloren. En geloof me, dat gebeurt niet snel.
 
Reactiescore
201
oke mooi ik kan gelijk je hele boel ontkrachten wat je over me schrijft omdat niets minder waar is.
een bewijs dat jij als CEO van je bedrijfje nog een lange weg te gaan hebt

Ik reageer nog 1x kort want je begrijpt het duidelijk niet.

Jij bent de eerste x gekickt omwille van volgende punten:
- Dwarsliggen ivm edellijnen. Je ging zelfs EXPRES (die screen heb ik vast nog wel ergens thuis op de pc, aangezien je mij op disc geblockt hebt en al je berichten verwijderd hebt) in attempt cluster edelen omdat het jou mbs waren in zijn lijn.

- Je verpeste continu de stamsfeer. Je deed alsof jij de man was en kon absoluut niet tegen kritiek. Niks was jou schuld, maar wel de schuld van de hele stam omdat je geen hulp kreeg. Even een leuke tip: als je hulp wilt, vraag dat dan.

- De eerste stammassa die gepland was heb jij een inventarisatie gestuurd met wat je zou sturen. Vervolgens liep er niks van wat je beloofd had zelfs.

- Keer op keer de pms naar mij dat zowel ik als de stam jou aan de kant schoven, dat je lijn niet goed was, dat je niet genoeg stammenhulp kreeg etc etc.

-Ik heb destijds geen enkele MB geëdeld, wat ik echter wel heb gedaan is aangehaald dat jouw edellijnen geheel onlogisch zijn.
Verder is het enige wat Thomas kent 'Internen en ikke ikke ikke' de dorpen die over AATP gebied geëdeld zijn is onderling met Ritesh een afspraak rond gekomen. Ritesh weet namelijk wel waar die mee bezig is, en had wel enig begrip voor de situatie die zich bij mij destijds voordeed.

Op jouw kaartje destijds stonden ook nog eens AAO en WOW WhO mee getekend, het enige wat jij voor hen kon bedenken was een hele lange lijn langsheen de rim, zodat een panda en een gregory die nog mijlenver weg lagen nog ergens tussen konden. dit had willen zeggen dat zowel AAO als Wow who geen story kon edelen, enkel rim van story. logisch gevolg daarvan zou zijn dat je wow who en AAO snel had moeten opgeven, omdat dat niet te deffen is aan de andere kant van de wereld (hun leave was dan ook de enige juiste keuze voor henzelf) overigens niet in dank afgenomen door jou en co
Als we dan verder uit gingen van jouw kaartje dan zouden gregory, hrieps, en Panda geheel story moeten gaan edelen (we weten allemaal hoe het panda vergaat op story, de eene flop na de andere)

ik heb een tijd geleden hier op het AF een hele mooie uitgebreide post gemaakt waarom dat zo is, ik stel voor dat je die even grondig naleest. ondertussen weet iedereen al wel denk ik dat jouw geknutsel met edellijnen ervoor gezorgd heeft dat je beleid over edellijnen een flop is.
verder heb ik ook duidelijk aangegeven wat het belang voor ons account was om de nodige safe te edelen ten noorden van ons eerste dorpje.
(ik zou je willen durven vragen om alle kaarten die gemaakt zijn destijds eens hier te posten, kijk vervolgens eens welke vooruitgang jullie tot noch toe hebben geboekt. het enige wat F!X heeft klaargespeeld de afgelopen maanden is groeien door rekrutering,om vervolgens te imploderen (dat hebben we destijds ook gedaan met Panda/Babor/Acta, en doe je nu weer met de nieuwe rekruuts.)
Bovendien is het een illusie van jou om te denken dat er niet in elkaars lijn werd geëdeld.
Hrieps en gregory pakken zonder enige waarschuwing dorpen in mijn lijn, die zijn gepakt... heb je mij daarover horen mopperen?
Kick hen dan uit je F!X eilandje
-2

-ik heb mijn aantallen doorgestuurd, echter nooit targets mogen ontvangen, het lijkt me nogal useless om @random hier en daar wat clears en fakes te gooien.
Hadden je targets gestuurd, waren de clears aan het lopen. simpel zat!
bewijs is geleverd met een gezamenlijke actie Hrieps/gregory/JL
Wat erger zou zijn geweest is nalatigheid zoals Hrieps en OLT dat hebben gedaan, toen ik hen WEL targets had gestuurd voor een actie, maar van hen NIETS (correctie 1 fake van OLT niet goed getimed) liep.
Ik stel voor dat je die 2 leden daarom ook per direct kickt uit Jouw geweldige eilandje
-1

Dit heeft ertoe geleid dat niemand binnen F!x. überhaupt nog wilde samenwerken met jou.
AATP, CHAOS, HRIEPS en gregory hebben ons nog persoonlijk gecontacteerd om gezamelijk iets op te zetten.
Foute boot, verkeerd eiland gekozen jamie


Paar lange dagen gesprek gevoerd met Andy en Tonnie waaruit bleek dat jij van het account zou vertrekken heeft ervoor gezorgd dat ik veel discussie gevoerd heb met de stam, tot soms zelfs ruzie om Lion zonder jou nog een kans te geven. Helaas hadden we al een oplossing voor jullie vertrek en dat was de lijn door Chaos (die toendertijd mb was) overgenomen. Met Andy dan een overeenkomst bekomen om naar de rim te gaan en daar een nieuwe lijn te krijgen.

Dit had je al gezegd, lees mijn eerdere post een tijd terug... bedenk hierbij de logica die er eigenlijk niet is.
in fact, je beloofde Chaos onze lijn, maar laat het nu net die lijn zijn die ik maar al te goed ken. en mocht je het nog niet gezien hebben... 30% van de CHAOS dorpen liggen eigenlijk niet eens in onze oude lijn.
Had je Chaos oude dorpen ter intern laten afstaan aan de spelers waartoe die dorpen dan volgens jouw lijnen behoorde, dan had je nu een grotere AATP gehad, en een grotere Chaos (want het evenwicht tussen die 2 accounts is volledig uit balans getrokken, doordat AATP al geruime tijd stil ligt, en Chaos nog steeds achter de dorpen aan holt met 16 edels.

Bewijs is verder geleverd dat er enige vriendjespolitiek daar speelt, en dat er een aantal mensen daar voorgetrokken worden op de andere.

Na een lange en moeilijke periode voor Lion lagen ze eindelijk goed in de rim en kon het feest beginnen. Helaas komt Gregory melden dat hij op intern moet. Ik heb hier geen seconde langer getwijfeld om die lijn aan Lion te geven. 350k intern plus minus en een prachtige edellijn.

We lagen by far niet goed in de rim, gezien hoe de massa is verlopen?
de instellingen van deze wereld maken een jump niet gemakkelijk, jij hebt ons deze kant op gepusht... wij wilde dit never nooit niet, zijn hiermee ingestemd omdat je ons eigenlijk alweer geen keuze hebt gegeven.
Had je chaos benaderd en gevraagd om te gaan rimmen, had je veel meer resultaat mee bereikt in zowel rim (chaos), als core (JL). gezien de toestanden van de accounts destijds dan.

Hier zijn we dan, de reden dat we jou opnieuw gekickt hebben:
- Jij wilde een nieuwe stam maken. Dat vind ik niet erg en had ik ook niet zo zwaar aan getild. Enkel het feit dan al dat je eerst Gregory wilde internen en dit allemaal stiekem wilde doen is gewoon een regelrechte stab.
Ook het feit dat jij stiekem terug op Lion ging spelen is voor mij reden genoeg om je opnieuw te kicken.

je insinuaties over dat gregory gedeelte kloppen niet geheel.
ik heb een dikke week moeten wachten tot we er genoeg van hadden... je beloftes die je maar niet na kwam hebben ervoor gezorgd dat ik op een namiddag/avond toen een PM heb gestuurd naar grommende. ik speelde al enkele dagen met dat idee, maar heb jou tot die tijd (en nog erna) het nodige vertrouwen gegeven omdat ik je dat wilde geven uit eerdere ervaringen met jou.
Er was nog geeneens een concreet plan, het enige wat er was is een PM die naar grommende werd gestuurd. NIET MEER NIET MINDER

Ik heb je dan 2 weken nap gegeven, mits alle dorpen die cfs waren naar fix zouden komen. Jij wilde dit pas na de nap laten gebeuren zodat je sneller en beter de rim in kon. Ik heb je die kans gegeven puur omdat ik wel moreel handel. Helaas verlies jij een dorp vannacht, wat als je beetje logisch nadenkt, super nadelig is voor fix en best een vuile streek is van Pasja om weeral te gaan cfen via onafhankelijke spelers.

Die dorpen zouden gewoon leeg staan volgens afspraak. dat ik een dorp verlies... spijtig ja :( Dat dit nadelig is voor F!X akkoord, dat dit daarom een reden mag zijn om op jouw afspraak terug te komen, niet akkoord.
Als je dan toch zoveel moreel had, dan had je mij nog laten doen tot de nap verstreken was en of dat dan met 1 of geen CF zou zijn geweest dan zij dat maar zo... ik zou mijn woord daarin niet breken.

Ik zie uit je acties van vandaag helemaal 0 moreel, je pleegt gewoon een regelrechte stab...

Om vervolgens de schade te willen beperken heb ik in samenspraak de keuze gegeven dat nu je beter in de rim gevestigd bent, we liever die dorpen nu nemen en je de nap in de rim gewoon kunt behouden. Desnoods hadden we die verlengd zoals we met The deadzone gedaan hebben. Die is 2 dagen verlengt.

neen Jamie, dit is niet in samenspraak gebeurd, dit heb jij beslist.
Ik heb TDZ gezegd dat hij die nap maar moest nemen, omdat hij geen dorpen verloren is aan pasja, jij flanst daar dan weer opeens wat bij dat hij niet eens zijn stamgenoot mag ondersteunen.
Had je mij gevraagd om diezelfde afspraak, dan had ik je wellicht met plezier nog wat recaps op pasja laten doen, of heel misschien had ik wel edels van hun laten snipen door TDZ (want dat kan dus ook bij hen gewoon).

Nu ga je ons nog meer stabben door pasja te laten recappen en zo nog meer cfs te laten leggen. Nu mag je mij eens uitleggen wat daar moreel aan is. Net zoals die diepe barbarendorpen die Pasja binnen Fix edelde.

Hoe kan ik jou nu stabben, nadat jij eerder je woord breekt, en een flinke stab begaat op mij? naar mijn weten hebben wij nu nog 0,0 afspraken.
het enige pad dat jij wil bewandelen, is dat waar het gras net voor je voetjes word gemaaid, en waar ze met de stofzuiger alle steentjesweg zuigen. zodat die fonkelnieuwe schoenen van jou maar niet vuil worden.
Trek gewoon je bergschoenen aan en ga lekker Hiken man, daar beleef je vele malen meer lol aan

Je slachtofferrol werkt bij mij niet Filip en ik ben mijn respect in jou volledig verloren. En geloof me, dat gebeurt niet snel.
Like I give a damn, ik hecht maar weinig belang aan het respect van personen zoals jij.[/Quote][/Quote]
 
Reactiescore
1.380
Hele lange teksten.

Korte vragen aan @Jah Lion en @We Like Turtles.
1. tot hoe lang was de NAP afgesproken?
2 weken dus met cfs als intern. Die na de NAP overnemen zodat Jah lion de gs nog kan gebruiken. Zo lees ik het (wat geheel logisch is in mijn ogen).
2. is er tussentijds wat anders afgesproken?
Zodat ik het lees is dit gebeurd nadat JAh lion een dorp verloor aan Pasja. Dit is dus niet terecht en je zou de originele NAP in stand moeten houden.
Je zou Jah Lion wel kunnen ondersteunen in dit geval zodat je minder cfs krijgt of vragen om snellere intern maar de originele NAP kan je niet zomaar opzeggen of veranderen zonder goedkeuring van beide partijen

Kortom:
* Je kan niet zeggen dat Jah Lion met PAsja samenwerkt of je moet bewijs hebben.
* NAP moet je gewoon na leven is tenslotte door beide partijen geaccepteerd. Jah Lion heeft de NAP niet geschonden (is dit wel het geval dan heb je alle recht om NAP aan te passen of compleet te laten vervallen.
* Dat Jah Lion dorp verliest is zuur maar maak samen een oplossing. bv je invite hem in de stam zonder rechten en of forum kunnen lezen dan kan je die dorpen ossen en kan hij zoals afgesproken de gs gebruiken om te bouwen.
* Jah lion heeft edels doorgegeven aan Pasja wat ik ook wel logisch vind als al het bovenstaande waarheid is want wie zou dat niet doen.

Zo lees ik het en correct me if i am wrong.
Als dit zo is is het niet fix van fix ook al is het zuur dat Jah lion een dorp verliest maar is geen rede om een NAP te verbreken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
141
Imo staat het tot ons volst recht. De nap is afgesproken zodat hij de gs kan gebruiken voor in de rim. Als hij vervolgens dorpen verliest in Pasja, die op die manier cfs plaatsen bij Fix is dat een reden om aan de bel te trekken en actie te ondernemen. Stel bij planet leaved een speler, die beloofd de dorpen aan planet. Vervolgens neemt Fix daar dorpen. Dan benader je die speler toch ook om hem sneller te internen?

Toevoeging, dorpen die Pasja pakt van JL worden niet recapped en die wat Fix pakt wel :)
 
Reactiescore
1.380
Imo staat het tot ons volst recht. De nap is afgesproken zodat hij de gs kan gebruiken voor in de rim. Als hij vervolgens dorpen verliest in Pasja, die op die manier cfs plaatsen bij Fix is dat een reden om aan de bel te trekken en actie te ondernemen. Stel bij planet leaved een speler, die beloofd de dorpen aan planet. Vervolgens neemt Fix daar dorpen. Dan benader je die speler toch ook om hem sneller te internen?

Zoals ik dus zeg dan invite ik hem terug in de stam om os te geven. Dan behoud je je gewone NAP en kan hij gs gebruiken voor groei.
Beide gelukkig maar nu ga je de fout in aangezien je direct de NAP schendt. Daarbij moet Jah Lion ook aan zoiets meewerken anders schendt hij de NAP.

Wij zouden niet in zo een situatie komen.
Check Coffea hij maakte een enorme stab (en dan alleen die achterlijke leider van Coffea want zijn co spelers zijn stuk voor stuk toffe gasten) hebben wij direct opgepakt en afgehandeld. Zo hadden jullie dit ook moeten doen. Dit was allemaal te verwachten zeker na het modder gooien op het af.
 
Reactiescore
141
Uh dit bericht bewijst weer dat we een juiste keus hebben gemaakt. Filip is en blijft een triest geval en moet gwn zo snel mogelijk weg zijn. Ooit nog terug in Fix (of welke wereld dan ook) zit er niet in
 

Bijlagen

  • D4AEF568-6616-41DA-8A8D-6A2344E439D6.jpeg
    D4AEF568-6616-41DA-8A8D-6A2344E439D6.jpeg
    598 KB · Weergaven: 44
Reactiescore
1.380
Uh dit bericht bewijst weer dat we een juiste keus hebben gemaakt. Filip is en blijft een triest geval en moet gwn zo snel mogelijk weg zijn. Ooit nog terug in Fix (of welke wereld dan ook) zit er niet in
Ben ik mee eens ik had hem zelf ook nooit een NAP gegeven maar direct stammassa erop en weg ermee
 
Reactiescore
1.918
Bericht van algemeen nut:

Beste Filip, doe eens een beetje normaal.


Met sportieve groeten,
 
Reactiescore
201
Uh dit bericht bewijst weer dat we een juiste keus hebben gemaakt. Filip is en blijft een triest geval en moet gwn zo snel mogelijk weg zijn. Ooit nog terug in Fix (of welke wereld dan ook) zit er niet in
let daarbij goed op de datum en het uur jonges toch, jullie blijven maar proberen he :)
 
Reactiescore
141
Nah ik wil je gwn asap weg hebben en thats it. Een wereld zonder Filip is een wereld zonder zorgen
 
Reactiescore
141
Nou nou nou, is die echt nodig? Straks gaat er gek naar zijn huis om hem iets aan te doen omdat denkt dat dan Corona stopt. Ff oppassen wat zegt

Een TW wereld zonder Filip is een TW wereld zonder zorgen*
 
Bovenaan