Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
634
ik hoor een hoop beschuldigen maar geen BEWIJS KOM OP MET DIE SCREEN!!!

Eerste moet er een screen komen waaruit gaat blijken dat de beschuldiging enig stand heeft.
Om die beschuldiging te ontkrachten, gaan er screens geplaatst worden.

Anders kan elke gek wat roepen en de slachtoffer mag zijn onschuld bewijzen :)
 
Reactiescore
372
Je blijft bezig en dit is leuk om AF levendig te houden, maar voor de rest enkel onzin.
Toen jij in de stam zat, begon je al gelijk erover dat Method de Uni moest rushen om zo sneller richting wereldwinst te gaan.
Jou reden hiervoor was o.a. dat de andere stammen dit ook zouden doen, in ieder geval zo een wazig verhaal.
Terwijl binnen de stam, was al voordat de Uni's vrij waren gekomen besloten om Uni niet te rushen.
Toch ben jij rond gaan kwaken dat Method Uni zou rushen.

Daarnaast wilde jij met een oud verhaal de afkoelperiode tussen NAW versnellen.
Helaas kwamen we er snel achter dat jou verhaal niet van toepassing was en dat het geen invloed zou hebben om de afkoelperiode sneller te laten afronden dan was afgesproken.

Hierop kwam jij aanzetten dat jij Robbo wel NAW kon laten aanvallen en van hem overnemen.
Robbo was jou PBG en die zouden dit wel voor jou doen.
Tussentijd was er een soort van solli van Robbo binnen gekomen en die was geplaatst geworden op onze forum.
De Solli/join verzoek van Robbo was afgewezen en jij was een van de accounts die tegen hadden gestemd.
Jullie reden was in ieder geval, omdat Robbo geen front account waardig was.

Hierop werd jullie gevraagd om de PBG op te zeggen met een nette opzegperiode.
Want een PBG vuile werk laten opknappen en later aan te vallen, valt niet onder fair spel en dit willen wij niet.
Hierop gaven jullie aan dat er geen behoefte was aan een nieuwe front en de PBG opgezegd zou worden, zodra de tijd er rijp voor was.

Reden van Kick:

Het aankondigen van een oud verhaal om de afkoelperiode sneller te laten afronden, terwijl oud verhaal niet relevant was en helemaal geen betrekking had op Illy > laat staan Method
Het willen rushen van de Uni, terwijl de stam al had besloten om Uni niet te rushen
PBG willen inzetten om vuil werk op te ruimen, met voorbedachte kennis, om hem later aan te willen vallen.
Kick > Illy

Oud Method ging je Zanular afbranden om in F5en te raken. > Terwijl jij de info die Zanular niet door mocht sturen ging gebruiken om F5en in te lichten
Toen F5en was gebroken, gebruikte je Gruttier als smoes om weer in Method te raken.
En nu gebruik je onzin verhaal over uni Rushen om in Fix te raken

Allereerst mijn complimenten voor het eerst goed uittypen van je stamnaam, chapeau!

1. Voordat wij Method joinen was mijn co’s (ik was er niet) al beloofd dat de NAP met NAW zou ophouden. Wij werden benaderd door een MB van een NAW speler dat hij gewoon werd overgenomen en gestabbed werd en dit was een speler waar wij al eens mee hadden samengewerkt. Dit was voor ons inderdaad een reden om een NAP verbreken toe bespoedigen. Niet heel gek.
2. Ik had inderdaad gehoord van spelers uit andere stammen dat dit ter sprake kwam. De enige manier om een wereldwinst te pakken met de noobs van Method (waar ik zelf niet eens naar toe wou) was om een uni te pakken. Dit aangezien ik 0 vertrouwen had/heb in de kwaliteiten van de meeste Method spelers. Volgens mij was jij degene die nog het meest positief reageerde op het idee lol. Gek mannetje.
3. Dat hele Robbo verhaal is onzin, dat zal een co van mij geweest zijn. Het ging om een torendorp zei die, dat hij een torendorpje voor ons zou kunnen overnemen. Wat uiteindelijk niet gebeurt is. Wij hadden Robbo nooit gestabbed aangezien dat maatjes zijn. Bovendien is er niks geks aan een medespeler vragen om een torendorpje voor je over te nemen. Meer weet ik hier ook niet over, aangezien dit een medespeler was.
4. Ik heb nog nooit info doorgespeeld, dat is al meerdere malen toegelicht dat dit Rick van Feestcomité was om opheldering te vragen. Hier had ik 0,0 mee te maken.
5. Je baalt gewoon, telkens proberen op te scheppen over hoe je F5’en hebt weggespeeld terwijl jullie geen enkel probleem vormde voor een stam die niet functioneerde en met een activiteitsprobleem zat lol. Must suck dat je zelfs van inactieve spelers in een stam waar de communicatie van sommigen belachelijk was zelfs moeite met je stam had om wat te bewerkstelligen. Je kon was wat voor mekaar krijgen toen de stam al was gevallen.

Maar goed mentally challenged Markie, ik snap af en toe echt niet waar jij je poep en onzin vandaan haalt. Het is heel makkelijk om onheuse feiten te blijven gooien alsof het waarheden zijn. Ik ga je negatieve roep naar aandacht niet meer voeden.

Stop aub allen is met dat waardeloze gezeik, ga gewoon lekker spelen. Als je het meerendeel van deze berichten ziet wordt je half depressief. Ik zie liever leuke statistiekjes, kwalitatief sterke analyses en posts dan een halve malloot die constant onzin roept en het dan dik drukt.

Ik wens iedereen heel veel succes, laten we er samen een leuke wereld van maken ;).
 
Reactiescore
634
Weet je, soort als jou zijn elke wereld aanwezig en verneuken de meeste werelden met hun onzin.
Elke wereld weer denken jullie dat wereld om jullie draait en zodra het te heet wordt onder de voeten verdwijnen jullie.
Mijn advies aan jullie is daarom om een wereld te proberen uit te spelen.

1. Hoezo zie jij samenspelen met de MB van NAW een goede zet ?
Daarnaast is dit gebeurd ruim voor dat jullie Method waren gejoined. Had het dan toen opgelost

2. Jij hebt wat gehoord en dit zelf aangekaart om te doen. Hierop is duidelijk verwezen naar onze forum en aangegeven dat wij niet zo spelen

3. Robbo wijzen jullie ook af man en geven aan dat account later plek zal maken voor een front account
Alleen dat jullie nu geen front erbij wilde, Zouden jullie de PBG aanhouden

4. Jij speelde de info door en Rick was ermee naar Brains gegaan. Jaaa, want Rick had de info niet

5. Ik baal nergens van. Alleen speel jij nu zwak spel
Het is namelijk altijd de schuld van een ander. Ene maal is het de leider en andere maal een Co
Neem dan zelf de touwen in handen, i.p.v. te huppen.

Ik zit ook niet erop te wachten om elke keer op AF te hoeven te typen.
Tag mij daarom ook niet met jullie onzin verhalen.
Speel gewoon je wereld
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Croissantje is echt een baas

Baas van het land der noobs!!
 
Reactiescore
201
Ik zie scouts lopen van F!x op mijn dorpen in de core :redface:
Als dit de manier is waarop F!x zijn afspraken nakomt (of net niet) dan wens ik hun een hele mooie nietszeggende wereldwinst toe

We Like Turtles. 08.08.20 19:02
waarom verlies je dorpen aan pasja??

We Like Turtles. 08.08.20 19:09
En zonder odd stijging zelfs.. Filip je bent me per direct een uitleg verschuldigd?

Jah Lion 08.08.20 19:22
al mijn troepen lopen 24/7 naar de rim, en als je niet on bent dan is het moeilijk deffen he
____
Filip

Jah Lion 08.08.20 19:24
verrassend dat je nu opeens wel om een uitleg komt vragen, had je misschien vorige keer ook beter eerst komen doen, dan had je nu deze PM niet moeten sturen
____
Filip

We Like Turtles. 08.08.20 19:25
Gast je bent echt ongelooflijk. Je hebt je kans meermaals gehad en die heb je vergooit. Om dit nogmaals te voorkomen en je NAP bij panda in de rim te behouden, willen wij vandaag beginnen met je dorpen te internen in clusters Hrieps en Chaos.

Ofwel dit, ofwel vervalt de nap vandaag om 19:45.

De keuze is aan jou. Dit kan gewoon niet Filip.

Jah Lion 08.08.20 19:45
JAMIE,


Om te beginnen wil ik je toch even attenderen op de toon waarop je me nu aanspreekt. ik ben namelijk niet meer zo geneigd om je nog op enige andere pm's te gaan reageren zo.
Ook zouden excuses op het AF ook wel gepast zijn, want voor een moraalridder met ethische waarde en gevoel voor fairplay is je zwartmakerij op het AF over mij geheel onterecht/ongepast.

Ik spreek gewoon de waarheid, kreeg een scoutje binnen van pasja, maar kan moeilijk wat doen als ik er 1- niet ben, en 2- geen troepen hier heb staan, omdat ik door jouw kick aan het verhuizen ben naar de rim.

Het verrast me wel dat je opeens nu wil terugkomen op je gemaakte afspraak, dit zou ook een heuse stab zijn overigens.
Er werd ons een NAP van 14 dagen beloofd, deze werd door ons aangenomen om een comfortabele jump naar de rim te maken. die lukt ons overigens aardig goed zoals je merkt.

Is het misschien omdat het je te heet onder de voetjes wordt, dat je maar kiest voor de easy way?

Ik stel voor dat je gewoon je afspraken nakomt, net zoals wij dat doen, en dat je wacht tot volgende week vrijdag 8u met edels te sturen (dat is namelijk de moment waarop onze nap afloopt volgens jouw afspraak)
____
Filip

We Like Turtles. 08.08.20 19:49
Filip. Je bent en blijft een irritant en ignorant persoontje.

Alles wat ik op het AF gezegd heb is gewoon de waarheid waar jij gewoon niet durft toe te geven dat ik gelijk heb. Je hebt er duidelijk een te groot ego voor.

Aangezien je die dorpen niet leeg zet vervalt bij deze de algehele NAP. De bedoeling was niet dat je dorpen aan Pasja ging geven zodat ze ons konden CFen. Bij deze is de NAP afgelopen. Je hebt de keuze gehad je dorpen leeg te zetten in ruil voor de nap in de rim.

Je mag al blij zijn dat je deze gehad hebt, aangezien niemand hete emee akkoord was. Zelfs Planet leden verklaren me voor gek dat ik je die NAP gaf. Je hebt het voor jezelf grandioos verpest met je regelrechte stab-plannen.

Je kunt vanaf nu aanvallen verwachten.

Jah Lion 08.08.20 20:04
Ik heb keurig alle bewijzen van mijn onschuld voorgelegd, daarop is geen enkele reactie meer van jou gekomen.

Wat planet doet en denkt is hun zaak en heb ik verder weinig affaire mee.
Er zijn evenveel andere spelers die me net zoveel gelijk geven overigens. het verschil tussen ons 2 is dan ook dat ik daar niet gelijk mee naar het AF trek.

Ik stel voor dat we 'jouw problemen' binneskamers houden en deze dan ook oplossen.
Ik zal deze PM stab dan ook niet kenbaar maken bij het grote publiek. In tegenstelling tot jou wacht ik dit liever af en kijk ik of je ook effectief de aanvallen zal laten lopen.

Ik stel voor dat jullie gewoon in de rij gaan staan, en WACHTEN met aanvallen tot JOU voorstel van nap afloopt, alvorens aanvallen verstuurd kunnen worden.


De grote almachtige Jamie is toch geen stabber he?
____
Filip

We Like Turtles. 08.08.20 20:19
Dit heeft gewoon geen zin
Met jou valt er gewoon niet te praten. Alles wat ik tegen u zeg, kom je direct met een argument dat niet klopt, niet relevant is of wat gewoon je argument tegenspreekt.

De NAP met Lion is dan ook bij deze weg. Ik ben wel eens benieuwd wie jou gelijk geven, zullen wel spelers zijn die niet weten wat jij ons probeerde te flikken.

Je bent een stab begaan Filip. Ik ga ook gwn niet reageren op je. Je weet donders goed dat je een vuil persoontje bent van het moment dat je je zin niet krijgt. Grow up man.

De gemaakte afspraak waar nu dreigt op te worden teruggekomen

We Like Turtles. 31.07.20 08:50
Goed, heren.


Geen idee of het een team effort was, of een individueel persoon. Maar mijn geduld is op.
Wij zijn van externe bron te weten gekomen dat er een stab gepland word. Gregory internen en dan de stam willen leaven. Hierna zelf een stam oprichten samen met Story en leden van AD. Dat gaat helaas niet gebeuren, althans het internen van greg. Ik ben diep teleurgesteld in jullie. Nadat wij ervoor gezorgd hebben dat jullie na de kick terug mochten komen en een berg gepuzzel een lijn hebben gegeven, hebben we jullie deze nieuwe kans gegeven. Nu steken jullie dus overduidelijk een mes in mij en Jesse zijn rug.

Je kunt het steken op dat de intern te lang duurt, maar jullie weten nog half niet waar wij nu momenteel me bezig zijn vooraleer wij weten waar je precies ging liggen aangezien we met nieuwe recruit aan de praat zijn.

Helaas hebben we besloten jullie geen kans meer te geven en het account Jah Lion uit de stam te kicken. Jullie hebben 2 opties:

- Geen nap, en behoud je dorpen zoals ze nu zijn.
- 2 weken nap, je behoud je dorpen in de rim maar de rest in F!x. cluster word afgestaan.


Graag horen we je keuze.

Jah Lion 31.07.20 13:29
Geachte,

Geen idee wie of wat je bronnen zijn... maar eerst Gregory internen om dan te vertrekken was niet ons plan. Bovendien zouden wij daar nog 2 maanden op kunnen gaan wachten, waar wij dus niet op gingen wachten.

Jah lion aanvaard een 2 weken lange nap, op voorwaarde dat in die 2 weken geen enkel dorp van ons wordt aangevallen in de core.
Na 2 weken zullen wij alle dorpen leegzetten en mogen jullie starten met edelen zonder weerstand.

Jah Lion 31.07.20 13:30
Wij hebben onze dorpen nodig om een doorstart te maken in de rim. Lijkt me een fair voorstel aangezien de eerdere beloftes die door jou gemaakt werden jegens ons nooit naar behoren werden nageleefd.

We Like Turtles. 31.07.20 13:37
Niets zijn nagekomen?? Wij hebben onze handen meermaals voor jullie door het vuur gestoken, tegen alle spelers van Fix voor jullie ingegaan. Dat dit niet gewaardeerd wordt is iets anders.

Verder is je voorgestelde optie niet echt wat we in gedachten hadden, in 2 weken zou je namelijk de volledige tijd hebben om je core vol te stacken. Dat zou dan (wederom) en stab zijn en dat riskeren we niet. Ofwel, je dorpen in de core worden komende week (vanaf as maandag) overgenomen, beginnend met je defdorpen gezien je die niet nodig hebt voor je jump.

Ik hoor van je

Jesse

Jah Lion 31.07.20 13:46
Je praat telkens over een stab, maar deze hele kock wordt in scene gezet op basis van geruchten.

Verder.
Wij stacken onze dorpen niet vol over 2 weken, dat zou namelijk erg useless zijn.
Als wij onze dorpen graag volstacken, dan zal dit ook wel voor het einde van het weekend lukken.


Enige argumentatie over de dorpen die ik aan pasja heb verloren en waardoor er geen ODD bij gekomen is, is om de simpele reden dat eenerzijds het dorp al leeg stond (deze GS die het produceerde werden doorgesluisd naar de rim, om daar de dorpen netjes uit te bouwen)



Wat wel klopt is dat ik niet de intentie heb om dorpen te gaan verdedigen in de core, wanneer dit voor ons simpelweg niet mogelijk is
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
743
Filip, je bent echt een zielig persoon. Je probeert keer op keer het bloed onder mijn nagels uit te halen en jezelf het slachtoffer te laten blijken. Ik heb je de keuze gegeven, aangezien je ervoor zorgt dat wij dikke CF's tegen krijgen, om die dorpen af te staan en de nap in de rim te laten lopen zoals eerst afgesproken. Je weigert, dus ga ik voor optie 2 die ik je gaf en vervalt de NAP.

Je probeert mij keer op keer zwart te maken en te doen alsof ik niet moreel handel. Helaas voor jou, was de stemming om jou te kicken zodanig positief dat er geen enkele "Nee" stem aangeduid is. Ik denk dat dat meer zegt over de zaak, dan dat jij probeert te beweren. Je bent niet gekickt vanwege persoonlijke ete jegens jou of het account. Wel ben je gekickt om je manier van handelen (Eerste keer van de kick) en om F!x. proberen te stabben door eerst 400k aan intern te krijgen en dan te leaven. (Reden tweede kick). Je hebt 2x de kans gehad je te bewijzen. Helaas heb je ze alle2 weggegooid. Hoe ondankbaar kun je zijn na alle tijd en ruzies die ik er voor over had om dat account terug een kans te geven. Onrespectvol vind ik je.
Ik ben vaak gewaarschuwd voor je, en helaas begin ik in te zien dat de waarschuwingen terrecht waren.

Ik stel dus voor dat je eerst een spiegel zoekt en grondig naar jezelf kijkt voor je anderen op dingen probeert te wijzen die je zelf gecreëerd hebt.
 
Reactiescore
201
Als jij niet de intentie, tijd of skills hebt om die dorpen te verdedigen lijkt het me vrij logisch dat F!x die dorpen pakt in plaats van dat ze clusterfucked worden door een andere stam, als ik het zo lees zouden die dorpen sowieso al naar F!x gaan dus.

Als ik naar de bakker ga en een brood ga halen, ik betaal netjes dat brood zoals het hoort.

Als de bakker vervolgens beslist om dat brood niet te geven, en besluit mijn geld te houden (omdat ik niet de intentie had dat brood op te eten volgens hem)

is dit dan diefstal?

Komen nu ook edels aan op TheDeadZone?
Terwijl die niet een dorp verloren is.

Tjongejonge toch Jamie en F!X laten zich van hun mooiste kant zien hier :redface:
 
Reactiescore
372
Als ik naar de bakker ga en een brood ga halen, ik betaal netjes dat brood zoals het hoort.

Als de bakker vervolgens beslist om dat brood niet te geven, en besluit mijn geld te houden (omdat ik niet de intentie had dat brood op te eten volgens hem)

is dit dan diefstal?

In dit geval ben jij meer de bakker, als F!x netjes het brood aan het betalen is (NAP naleven) en jij vervolgens als bakker iemand het brood wat toekomt aan je klant sneetje voor sneetje laat stelen door een ander zonder er iets aan te doen of aangifte te doen, waardoor de rechtmatige klant straks geen brood meer heeft. Dan is het logisch dat de rechtmatige klant de overgebleven sneetjes brood komt opeisen omdat er anders niks meer over is en er dus voor niks betaald is. Dan geniet iemand anders van die lekkere boterham.
 
Reactiescore
743
Komen nu ook edels aan op TheDeadZone?
Terwijl die niet een dorp verloren is.

Tjongejonge toch Jamie en F!X laten zich van hun mooiste kant zien hier :redface:
Ooh Filipje toch. Excuses waren al over gemaakt aan Deadzone aangezien dit een foutje was met Coordgrabber. Die aanvallen zijn reeds ook gewoon geanulleerd.
 
Reactiescore
201
er werd mij never nooit gevraagd om info door te spelen wanneer aanvallen binnen komen. verder staat dat ook niet omschreven in de PM.

Draai het of keer het hoe je wil. ik heb netjes de nap nageleefd, en jullie beslissen nu om 10 min later treinen te sturen Dat is gewoon een Regelrechte STAB,
Maar dat zijn we ondertussen wel gewoon van jamie
 
Reactiescore
201
@Jah Lion je doet nu de letter van de wet opvolgen maar totaal niet begrijpen waar de wet over gaat, of de gedachten achter de wet. Had meer van je verwacht.

Ik weet heel goed waar de wet over gaat, en wanneer iemand een nap heeft met iemand dan betekend dat, dat er geen aanvallen naar elkaar worden gestuurd.
Wanneer destijds op W66speler a een nap had met speler B, en speler B dorpen verloor aan speler C, dan was dat een regelrecht stab wanneer speler A opeens dorpen ging edelen van speler B. in welk opzicht is dit dan anders dan daar?

Er worden zomaar veronderstellingen gemaakt vanuit F!X kamp, en daarmee willen ze nap nu vervroegd opzeggen.
Er wordt niet naar mijn uitleg geluisterd, of het is niet de uitleg die ze verwachtte. (neen, want ze verwachten namelijk dat ik met Pasja onder 1 hoedje speel, en dat ik dorpen die kant doorsluis.)
wel ik kan jullie vertellen dat dat niet zo is.
Sedert wanneer moet de onschuldige zijn onschuld bewijzen?

wanneer je iemand wil beschuldigen van gepleegde feiten, dan kom je met harde bewijzen, niet met uit de kluiten gewassen veronderstellingen.


Deze dit is gewoon een regelrechte stab van Jamie en F!X omdat het hen goed uitkomt.
Ze zien nu al dat het straks een heel stuk moeilijker voor hen wordt om mijn dorpen in de rim te pakken en gaan dan maar redenen verzinnen om mijn groei op alle mogelijke manieren te vertragen.
 
Reactiescore
1.647
Ik weet heel goed waar de wet over gaat, en wanneer iemand een nap heeft met iemand dan betekend dat, dat er geen aanvallen naar elkaar worden gestuurd.
Wanneer destijds op W66speler a een nap had met speler B, en speler B dorpen verloor aan speler C, dan was dat een regelrecht stab wanneer speler A opeens dorpen ging edelen van speler B. in welk opzicht is dit dan anders dan daar?

Er worden zomaar veronderstellingen gemaakt vanuit F!X kamp, en daarmee willen ze nap nu vervroegd opzeggen.
Er wordt niet naar mijn uitleg geluisterd, of het is niet de uitleg die ze verwachtte. (neen, want ze verwachten namelijk dat ik met Pasja onder 1 hoedje speel, en dat ik dorpen die kant doorsluis.)
wel ik kan jullie vertellen dat dat niet zo is.
Sedert wanneer moet de onschuldige zijn onschuld bewijzen?

Je snapt niet waar de wet over gaat en al helemaal niet de gedachten achter de NAP.

Waarvoor is de NAP volgens jouw afgesloten? Welke intentie of gedachten zat daarachter?
 
Reactiescore
201
Je snapt niet waar de wet over gaat en al helemaal niet de gedachten achter de NAP.

Waarvoor is de NAP volgens jouw afgesloten? Welke intentie of gedachten zat daarachter?

waar een nap over gaat, of de intenties ervan zijn geheel naast de kwestie.
er stond een NAP met JL en MB's, dat is een vaststaand feit.


Wanneer iemand de intentie heeft om een moord te plegen, en deze wordt opgepakt voor de moord gepleegd is, dan wordt die niet berecht voor moord, en zolang er geen concrete bewijzen zijn, dan wordt die zelfs niet eens berecht voor poging tot moord.

In tegenstelling tot wat er hier gebeurd. Hier wordt een man al veroordeeld nog voor de feiten gepleegd zijn.
 
Reactiescore
1.647
waar een nap over gaat, of de intenties ervan zijn geheel naast de kwestie.
er stond een NAP met JL en MB's, dat is een vaststaand feit.


Wanneer iemand de intentie heeft om een moord te plegen, en deze wordt opgepakt voor de moord gepleegd is, dan wordt die niet berecht voor moord, en zolang er geen concrete bewijzen zijn, dan wordt die zelfs niet eens berecht voor poging tot moord.

In tegenstelling tot wat er hier gebeurd. Hier wordt een man al veroordeeld nog voor de feiten gepleegd zijn.

Niks veroordeeld, jij komt jouw kant van de voorwaarden niet na. Ff voor de duidelijkheid:

Een Non-AgressiePact is een overeenkomst tussen twee of meerdere partijen, waarin wordt overeengekomen oorlog of een gewapend conflict te voorkomen en om geschillen via gesprekken op te lossen.

Je werkt niet mee aan een oplossing, dit is een voorwaarde van een NAP. Waar F!x het probeert op te lossen door middenweg te zoeken, hou je koppig bord voor de kop en zeg dat je NAP heb. Enkel met die houding voldoe je niet eens aan de basis voorwaarden van een NAP. Door niet een oplossing te geven aan F!x staan zij in volste recht zich uit de NAP terug te trekken en is het jouw schuld dat hij valt en niet van hen.
 
Bovenaan