Problemen in F!x.?!?

Deleted User - 487957162

Guest
wacht wat een ander acc staat er toch gewoon los van? het ligt niet aan de speler die overstapt. Indien het andere acc niet in brrrt geweest is is er niks aan de hand? wat een schreeuw om aandacht te verleggen......

Als Account A een stam leavet moet die 14 dagen een NAP geven. Nu Jens zijn account leavet en bij de buren op het account gaat, zonder dit te melden aan zijn oude stam, en binnen 48 uur aanvalt is het prima.

Rare gedachtegang.
 
Reactiescore
2.477
Haha, Jens waarom doe je dit? Regelen we het netjes zonder het AF. Ga je weer moddergooien.

Ten eerste opheldering over deze pm. Jij geeft aan dat wij in een discord zaten met brrrrt. Dit is een oude screenshot van Story tijden. Wij hebben toen een aantal keer spelers van brrrt geholpen met wat deff werk. Is toch niet erg om nieuwere spelers te leren hoe een spel werkt. Daar doelde ik op met het bericht.

Toen wij naar planet gingen, hebben wij dat niet meer gedaan. Wij hebben, zoals dennis hierboven aan gaf, geen banden met brrrrt. We doen af en toe een PM naar elkaar, maar is dat verboden? Dat een speler van brrrrt aangeeft dat er een samenwerking is, is niet mijn fout. Ik heb wel aangegeven brrrrt niet aan te vallen, dat is voor ons gewoon een ongeschreven regel.

Er staat letterlijk in de PM 'logisch als je met de stam samenwerkt', hiermee geven jullie toch duidelijk aan dat jullie ermee samenwerken? Kan toch niet gekker worden :redface:

Verder vind ik wel meer dingen raar. Jij zat zelf een brrrt en weet toevallig op een edelafstand van 20 uur weer een dorp te pakken. Nogmaals, jij bent hier de slang. Jij leavet een stam, en valt ze per direct aan via een ander account. Is dit niet gewoon een stab?

20uur, laten we weer lekker overdrijven haha. Dichtsbijzijnde dorp is;
1599199226666.png
Lekker nog meer onwaarheden rondstrooien, ben je goed in. Als Jens de intentie had een stab uit te voeren, had hij via zijn oud account wel niet de oude dorpen netjes afgegeven maar nog wat leuks meegedaan. Iedereen die Jens kent weet dat hij fair spel hoog in het vaandel heeft staan. Ook heeft hij heeft tot de laatste dag helpen snipen en deffen bij brrrt. Dat deze speler van brrrt inactief was en wellicht ook geen nachtactiviteit ophoestte kan het kleinste kind afleiden uit tw stats hoor.
 
Reactiescore
742
Als Account A een stam leavet moet die 14 dagen een NAP geven.

ho is ff dit MOET helemaal niet, ja dat is wel netjes maar is geen regel he? dit is alsnog de keuze van account A....

Nu Jens zijn account leavet en bij de buren op het account gaat, zonder dit te melden aan zijn oude stam, en binnen 48 uur aanvalt is het prima.

wtf heeft jens zijn oude stam te maken met zijn overgang, stel jens zijn oude acc heeft een NAP met zijn oude stam wtf heeft jens persoonlijk met die NAP te maken? en waarom heeft ineens zijn nieuwe acc ook een NAP met zijn oude stam?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Er staat letterlijk in de PM 'logisch als je met de stam samenwerkt', hiermee geven jullie toch duidelijk aan dat jullie ermee samenwerken? Kan toch niet gekker worden :redface:

Zucht. Ik leg het net netjes uit, maar ben je echt te dom om het te begrijpen. Nog een keer in Jip en Janneke taal.

Stapje 1: Toen de stam Story bestond, hebben wij brrrt ondersteund met wat deffen. Hiervoor zat één van de bespelers van Grommende Tijgers in de discord van Brrrt.
Stapje 2: Toen wij Planet joinde, is de speler uit de discord gegaan. Aangezien hij geen problemen wilde veroorzaken.
Stapje 3: Jens geeft aan een screenshot te hebben, die is dan van het verleden.
Stapje 4: Ik geef aan dat wij in het verleden inderdaad in die chat zaten. Ik geef de uitleg erbij. Dan is er NU dus nog geen samenwerking. Er was trouwens nooit een vaste samenwerking.

Snap je het nu?


20uur, laten we weer lekker overdrijven haha. Dichtsbijzijnde dorp is;
Bekijk bijlage 22886
Lekker nog meer onwaarheden rondstrooien, ben je goed in. Als Jens de intentie had een stab uit te voeren, had hij via zijn oud account wel niet de oude dorpen netjes afgegeven maar nog wat leuks meegedaan. Iedereen die Jens kent weet dat hij fair spel hoog in het vaandel heeft staan. Ook heeft hij heeft tot de laatste dag helpen snipen en deffen bij brrrt. Dat deze speler van brrrt inactief was en wellicht ook geen nachtactiviteit ophoestte kan het kleinste kind afleiden uit tw stats hoor.

Hij heeft de oude dorpjes nooit afgegeven.. Hij is op delete gegaan.
 
Reactiescore
805
wacht wat een ander acc staat er toch gewoon los van? het ligt niet aan de speler die overstapt. Indien het andere acc niet in brrrt geweest is is er niks aan de hand? wat een schreeuw om aandacht te verleggen......
Ik leave een stam waar panda niets mee te maken heeft om dan na scoutactie te blitzen! Stabbermove imo. ;)
 
Reactiescore
805
Hij heeft de oude dorpjes nooit afgegeven.. Hij is op delete gegaan.
Waarom zou ik ze afgeven? Ik heb zelfs aan dennis gezegd hoeveel er nog instond dus je zoekt gewoon een manier om het punt weg te leggen.
Ik ben op het AF komen "moddergooien" omdat jouw stamgenoten of vriendjes of samenwerkgenoten dat kwamen doen terwijl het al opgelost was.

Stapje 4: Ik geef aan dat wij in het verleden inderdaad in die chat zaten. Ik geef de uitleg erbij. Dan is er NU dus nog geen samenwerking. Er was trouwens nooit een vaste samenwerking.
Wij hebben nochtans screens van GISTEREN waarin mensen aangeven dat ze de banden met GT als samenwerking zien dus dan denk ik dat jij toch ook even beter moet gaan communiceren wat het wel effectief is. :) Als je in een discord zit maar je hebt geen vaste samenwerking dat is dan geen vuil spel? :rolleyes: Alleen als ik dat zou doen?

Zoals ik al in PM zei, ik heb geen info meegenomen uit brrrt, kon niet eens de troepen zien die in spelers hun dorpen stonden dus leg me dan even uit hoe ik info meegenomen heb?
Verder vind ik wel meer dingen raar. Jij zat zelf een brrrt en weet toevallig op een edelafstand van 20 uur weer een dorp te pakken. Nogmaals, jij bent hier de slang.
Ooit al gehoord van twstats? :) Als je ziet dat een speler 3 dagen 0 punten groeit met zo kleine dorpen weet je dat die inactief is. Stop met moddergooien zonder ook maar iets van bewijs dat ik vuil spel gepleegd heb. Jullie spelen hier het dubbel spel door als het jullie uitkomt samen te werken en anders niet... :)
1599217906551.png

Edit: Ik zal die screens van die gesprekken met plezier delen op het AF maar doe dat voor nu niet aangezien ik mensen niet in een slecht daglicht wil plaatsen die wel eerlijk zijn. :redface:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Waarom zouden wij open kaart moeten spelen over met wie we wel en niet samenwerken wie heeft die onzin bedacht.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Waarom zou ik ze afgeven? Ik heb zelfs aan dennis gezegd hoeveel er nog instond dus je zoekt gewoon een manier om het punt weg te leggen.
Ik ben op het AF komen "moddergooien" omdat jouw stamgenoten of vriendjes of samenwerkgenoten dat kwamen doen terwijl het al opgelost was.

Je had ze ook leeg kunnen zetten. Aan Dennis kunnen geven en vervolgens kunnen overstappen. Als ik nu op delete ga, vervolgens tegen Justin zeg dat in alle dorpen full deff staat en vervolgens bij FIX buuraccount op het account ga spelen. Dat is toch gewoon een rare streek?

Wij hebben nochtans screens van GISTEREN waarin mensen aangeven dat ze de banden met GT als samenwerking zien dus dan denk ik dat jij toch ook even beter moet gaan communiceren wat het wel effectief is. :) Als je in een discord zit maar je hebt geen vaste samenwerking dat is dan geen vuil spel? :rolleyes: Alleen als ik dat zou doen?

Wij hebben geen enkele BG of PBG met spelers van brrrt. Wij hebben één ding gemeen, een gezamenlijke vijand. Dat we daardoor een band hebben, is prima. Dat sommige dit als samenwerking beschouwen, vind ik prima. Als ik iemand leer snipen, is dat toch niet meteen een samenwerking? Ik vind het leuke om jonge en leergierige spelers nieuwe dingen te leren.

Zoals ik al in PM zei, ik heb geen info meegenomen uit brrrt, kon niet eens de troepen zien die in spelers hun dorpen stonden dus leg me dan even uit hoe ik info meegenomen heb?

Activiteit van spelers.

Ooit al gehoord van twstats? :) Als je ziet dat een speler 3 dagen 0 punten groeit met zo kleine dorpen weet je dat die inactief is. Stop met moddergooien zonder ook maar iets van bewijs dat ik vuil spel gepleegd heb. Jullie spelen hier het dubbel spel door als het jullie uitkomt samen te werken en anders niet... :)
Bekijk bijlage 22892

Edit: Ik zal die screens van die gesprekken met plezier delen op het AF maar doe dat voor nu niet aangezien ik mensen niet in een slecht daglicht wil plaatsen die wel eerlijk zijn. :redface:

Deel alles wat je hebt, deel de overeenkomsten van de afspraken. Ik zie ze graag tegemoet.
 
Reactiescore
805
Waarom zouden wij open kaart moeten spelen over met wie we wel en niet samenwerken wie heeft die onzin bedacht.
Is nu eenmaal zo als er wereldafspraken gemaakt zijn waar het volgende instaat: " doormiddel van het overnemen van BB dorpen of dorpen van spelers die niet aangesloten zijn bij 1 van de partijen. " :)

Activiteit van spelers.
Eline zat niet eens in de stam discord denk ik? Not a single clue, ik kwam daar ook alleen als ik getagged werd en dat kan Dennis wel beamen. Enige namen die ik me daarin herinner zijn

Wij hebben geen enkele BG of PBG met spelers van brrrt. Wij hebben één ding gemeen, een gezamenlijke vijand. Dat we daardoor een band hebben, is prima. Dat sommige dit als samenwerking beschouwen, vind ik prima. Als ik iemand leer snipen, is dat toch niet meteen een samenwerking? Ik vind het leuke om jonge en leergierige spelers nieuwe dingen te leren.
Ik zal je die screens met plezier privé bezorgen. Maar ga niet verder in op deze discussie want jij bent het type persoon die denkt altijd gelijk te hebben ook al duiden alle bewijzen de andere kant uit. Heb nog nergens een screen gezien waaruit jij kan afleiden dat ik info gebruikt heb van brrrt behalve jouw speculaties. :)

We hebben het dorp afgegeven en jij komt terug op een discussie die eigenlijk al afgelopen was. :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wie kwam er met screenshots op een AF? Je praat constant over de feiten heen.
 
Reactiescore
805
Wat jij wilt. ;)

Zal nu ook op dat mooie knopje van negeren drukken, je weet me te vinden als je verder wilt discussiëren. :redface:
 
Reactiescore
2
Wat jij wilt. ;)

Zal nu ook op dat mooie knopje van negeren drukken, je weet me te vinden als je verder wilt discussiëren. :redface:

Je doet er wel veel aan om ons in het slecht daglicht te zetten, aao kwam in ons cluster te liggen we hebben geprobeerd een deal te maken dit is niet gelukt, NAP hebben we nooit gehad dit is gewoon foutieve informatie. De deal was na een paar dagen doodgelopen, toen wou aao een NAP geven van 7 dagen dit heb ik geweigerd. Dat is wat er gebeurd is. Dat jij misbruik heb gemaakt van het vertrouwen van onze leden is ook wel wat van te zeggen.

Toen je in brrrt zat heb je een aantal dorpen van me gered dat geef ik je toe, maar nu worden wij belachelijk gemaakt op het AF terwijl jij bent overgelopen naar onze vijand en ga me niet vertellen dat als je ergens een maand of meer in de stam gezeten heb je hier geen voordeel uit haalt want dat is niet waar. Ins en out weet je dan wel hoe alles werkt. Wie wat doet.

Ik heb moeten vragen naar hoeveel troepen er in je dorp stond nadat je geleaved was, ik had je toegevoegd om dit te vragen en je accepteerde niet. Pas na dat je verweten werd dat je een spion zou zijn nam je contact op met me via discord. Nou ik maakte ik me niet druk, maar kijk nu wie je in een hoekje wilt drukken terwijl er aan ons niks te verwijten valt. Ik lees je heb fair play hoog in het vaandel, maar je joined een stam die spionnen had in onze stam, niemand hoeft die wereldregels (welke ik overigens niet eens vinden kan) te kennen om te weten dat zoiets een flinke stab was, hij werd zelfs toegelaten tot de stamleiding nou dan ben je een gladde hoor. Maar jij representeerd nu dus wel die stam ook al was dat voor je tijd de leden blijven wie ze blijven.
 
Reactiescore
32
Bij deze een poging om te bevestigen wat gloeilampje en Dennis zeggen.
Tentijde dat GT in story zat hebben we een toen al on ONAFGESPROKEN korte samenwerking gehad voor het defenden tegen fix, ik en twinkle zijn hierbij inderdaad kort in story geweest voor deff en hebben veel van grom geleerd, in gedachten te houden dat dit me eerste wereld was.

Het moment dat GT en zireal in planet gingen, heeft AAO duidelijk gemaakt geen nap te willen hebben met brrt. Op wat pm's na over wat onzin en dingen die ik wel allemaal fout doe (deffen met 3k lichte calverie bijvoorbeeld) gaan er verder weinig nuttige pms heen en weer. Verder is er GEEN nap, en GT zou volledig in z'n recht staan als die ons zou aanvallen. Echter als je naar z'n ligging kijkt, valt te zien dat brrt als een buffer tussen fix en grom inligt, waardoor hij wellicht keuzes kan maken waar wij als brrrt buiten staan. Verder geld gewoon, enemy of my enemy is my friend. Als fix ons aanvalt preferen we dorpen te verliezen aan de vijand van fix, en als dit in de toekomst zou omdraaien, bijvoorbeeld aanvallen van planet op brrt, dan zullen wij de vijand van planet opzoeken. Dit is puur omdat brrt gewoon te klein is om losstaand te kunnen spelen tussen grotere stammen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
805
In plaats van zo teksten te typen kan je toch gewoon een screen zetten van die zogenoemde pm en is alles opgelost? :redface:
 
Reactiescore
805
ik had je toegevoegd om dit te vragen en je accepteerde niet. Pas na dat je verweten werd dat je een spion zou zijn nam je contact op met me via discord.
Wederom valse info, je vriendschapverzoek geaccepteerd vanaf jij het stuurde. :)

Enige fout die ik toegeef is het niet zeggen dat ik naar panda ging, maar zoals al eerder gezegd was dat nog geen zekerheid toen ik de discord leavede. Dus dat kan ik wel aan dat je me dat verwijt. Voor de rest heb ik niets gedaan dat op een stab moet lijken.
 
Bovenaan