Problemen in F!x.?!?

Deleted User - 487971803

Guest
fairplay zou zijn als jullie geeneens een poging hadden gedaan om dat dorp te pakken
Omdat? Als GT samenwerkte met deze speler was het gewoon een legit cf. Naar schijn werkte zij samen en ook de andere partij bevestigde dit. Nu hebben we GT maar voordeel van de twijfel gegeven.
 

DeletedUser79704

Guest
Lees even terug in GA en kijk hoe Gloeilampje brrrt ging verdedigen. :)
Maar dat was ook gewoon toeval!
los van het feit dat hij al dan niet een samenwerking zou hebben, als je nu al gaat zitten cf'en vooraleer er front word gevormt kan je niet spreken dat je aan fair play doet. over dat dorp van aao heb ik geen weet van, als de getroffen speler een pm zou sturen naar de leiding fixen we het wel
 
Reactiescore
805
los van het feit dat hij al dan niet een samenwerking zou hebben, als je nu al gaat zitten cf'en vooraleer er front word gevormt kan je niet spreken dat je aan fair play doet. over dat dorp van aao heb ik geen weet van, als de getroffen speler een pm zou sturen naar de leiding fixen we het wel
Tja ik kom van een wereld waar de vijand dat iedere week probeerde en de afspraken even vaag waren als hier. Wederom ga niet met modder gooien als ik gewoon niets "illegaal" doe volgens de afspraken.
1599140748527.png
Stop met zo schijnheilig te doen en geef dan gewoon toe dat je samenwerkt maar niet 2 dagen geleden wel, volgens andere leden van brrrt ook, maar als het je uitkomt niet? :)

En nu doei. Euvel is de wereld uit dus hopen dat jullie even fair handelen. :)
 

DeletedUser79704

Guest
Tja ik kom van een wereld waar de vijand dat iedere week probeerde en de afspraken even vaag waren als hier. Wederom ga niet met modder gooien als ik gewoon niets "illegaal" doe volgens de afspraken.
Bekijk bijlage 22877
Stop met zo schijnheilig te doen en geef dan gewoon toe dat je samenwerkt maar niet 2 dagen geleden wel, volgens andere leden van brrrt ook, maar als het je uitkomt niet? :)

En nu doei. Euvel is de wereld uit dus hopen dat jullie even fair handelen. :)
waar gooi ik met modder dan? of waar doe ik schijnheilig? ik zeg gewoon dat het niet netjes is, bg of niet
 
Reactiescore
2.433
Beetje rare actie iig. Vind het een best raar dat er moord en brand wordt geschreeuwd om deze CF, maar goed.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Tja ik kom van een wereld waar de vijand dat iedere week probeerde en de afspraken even vaag waren als hier. Wederom ga niet met modder gooien als ik gewoon niets "illegaal" doe volgens de afspraken.
Bekijk bijlage 22877
Stop met zo schijnheilig te doen en geef dan gewoon toe dat je samenwerkt maar niet 2 dagen geleden wel, volgens andere leden van brrrt ook, maar als het je uitkomt niet? :)

En nu doei. Euvel is de wereld uit dus hopen dat jullie even fair handelen. :)

Haha, Jens waarom doe je dit? Regelen we het netjes zonder het AF. Ga je weer moddergooien.

Ten eerste opheldering over deze pm. Jij geeft aan dat wij in een discord zaten met brrrrt. Dit is een oude screenshot van Story tijden. Wij hebben toen een aantal keer spelers van brrrt geholpen met wat deff werk. Is toch niet erg om nieuwere spelers te leren hoe een spel werkt. Daar doelde ik op met het bericht.

Toen wij naar planet gingen, hebben wij dat niet meer gedaan. Wij hebben, zoals dennis hierboven aan gaf, geen banden met brrrrt. We doen af en toe een PM naar elkaar, maar is dat verboden? Dat een speler van brrrrt aangeeft dat er een samenwerking is, is niet mijn fout. Ik heb wel aangegeven brrrrt niet aan te vallen, dat is voor ons gewoon een ongeschreven regel.

Verder vind ik wel meer dingen raar. Jij zat zelf een brrrt en weet toevallig op een edelafstand van 20 uur weer een dorp te pakken. Nogmaals, jij bent hier de slang. Jij leavet een stam, en valt ze per direct aan via een ander account. Is dit niet gewoon een stab?
 
Reactiescore
742
Jij leavet een stam, en valt ze per direct aan via een ander account. Is dit niet gewoon een stab?

wacht wat een ander acc staat er toch gewoon los van? het ligt niet aan de speler die overstapt. Indien het andere acc niet in brrrt geweest is is er niks aan de hand? wat een schreeuw om aandacht te verleggen......
 
Reactiescore
1.647
wacht wat een ander acc staat er toch gewoon los van? het ligt niet aan de speler die overstapt. Indien het andere acc niet in brrrt geweest is is er niks aan de hand? wat een schreeuw om aandacht te verleggen......

Als je daardoor alle informatie weet en je (on)bewust niet heb medegedeeld dat je naar directe vijand overstapt staat het niet los.

Maar zoals jij dit een schreeuw om aandacht te verleggen vind, was de bewering dat Tijger en Brrt actief samenwerken dit ook vanuit Fix om de schijn op te houden dat ze zo netjes zijn want ze geven een legale CF af, terwijl gewoon illegale was en dus niet meer dan logisch was dit te doen.
 
Bovenaan