Pro. vs MoTTo

DeletedUser

Guest
balth... waarom dan toch??? en dan vooral op deze manier...

En over die op een na laatste zin ben ik het niet eens... De sfeer binnen de stam is nog steeds goed... En ik denk dat dat zo zal blijven... Zeker nu dat we zo goed bezig zijn tegen MoTTo :p

als je stam goed draait is een wissel in de leiding niet eens zo erg. meestal beslis je dingen toch met de hele stam.
 

DeletedUser

Guest
Hmm ben gestopt idd,
en de speler die ik een kans gaf ging niet goed met het account om:)

Als ik me zou laten internen, zou iemand die in mijn ogen de dorpen niet heeft verdiend meer dan 50% van m'n dorpen krijgen.
Nu kan Isisike ook nog wat meer groeien door makkelijke dorpen, voordat ze weer eens moet laten zien wat ze echt kan in het spel (en dat is helaas voor isiske niet zo veel).

Knap dat Pro. 't nog steeds vol ziet te houden, nu met Heidbuurt als leider zal het niet meer zo heel lang duren in mijn ogen.

In ieder geval nog veel succes aan alle partijen.

Balth
Nee ik ging er niet goed mee om,
Ik hebd agen lang af zitten breken,
Toen ik op het acc kwam waren er ongeveer 100 dorpen niet ingedeeld,
Alle dorpen op andere puntenaantallen.
Omdat ik dus een compromis maakte over internen zodat ik niet heel veel zou krijgen maar toch wel wat.
Jij was het er niet mee eens,
Maar zei nouja je ziet maar.
Dan een tijd later dat als excuus gebruiken is niet echt heel erg slim.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef Balthazar gelijk betreffende de nieuwe speler op zijn account.

Aanvallen van deze speler waren een heel pak zwakker dan die van de echte Balth.
Voor de echte Balth had (heb) ik respect.

Wel jammer dat hij ermee ophoudt.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef Balthazar gelijk betreffende de nieuwe speler op zijn account.

Aanvallen van deze speler waren een heel pak zwakker dan die van de echte Balth.
Voor de echte Balth had (heb) ik respect.

Wel jammer dat hij ermee ophoudt.

Zoals je (misschien?) wel gemerkt had waren het dumps om andere clears op te bouwen maar jij stackte maar niks..
Als ik je te pakken had willen nemen had ik meer clears gestuurd, ze verspreid over het front want niks stond gestacked, en ik zou niet in de nachtbonus aan laten komen.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik je niet als excuus, ik geef aan dat ik je niet de juiste persoon vond om op het juiste account te spelen,
dat is mijn goed recht, en ik blijf bij die mening.

En ik snap niet wat er zo laf wordt gevonden aan delete,
zoals ik al zei, als ik voor interne verdeling was gegaan was het grootste gedeelte naar de verkeerde gegaan terwijl ik het in de hand had,
nu mogen de mensen die willen een graantje mee pikken.

En ik wil hierbij voor het laatst nog een dankwoordje uitspreken voor de leuke tijden aan;
Zaqua, Djmarco, Freezb (ook de nieuwe speler.), Troien, Bertha, Raf, Janstroop, Rwoltman, Veerke & Martinos.

Het was voor een aardige tijd een leuk internet spelletje, maar op den duur gaat het je te veel tijd kosten,
en IK (dus lees als, mijn mening) vond het dat niet waard, en hou me liever bezig met andere dingen.

Succes,
En MoTTo, veel plezier bij het verliezen van deze oorlog.


ps: Pro. laat zien wie jullie zijn en maak het af;)
 

DeletedUser

Guest
als je stam goed draait is een wissel in de leiding niet eens zo erg. meestal beslis je dingen toch met de hele stam.

Volkomen mee eens,
maar een stamleiding moet 100% zich inzetten voor de stam,
en helaas zit er nu een leider die zichzelf 200% belangrijker vind dan de stam:)
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik je niet als excuus, ik geef aan dat ik je niet de juiste persoon vond om op het juiste account te spelen,
dat is mijn goed recht, en ik blijf bij die mening.

En ik snap niet wat er zo laf wordt gevonden aan delete,
zoals ik al zei, als ik voor interne verdeling was gegaan was het grootste gedeelte naar de verkeerde gegaan terwijl ik het in de hand had,
nu mogen de mensen die willen een graantje mee pikken.

En ik wil hierbij voor het laatst nog een dankwoordje uitspreken voor de leuke tijden aan;
Zaqua, Djmarco, Freezb (ook de nieuwe speler.), Troien, Bertha, Raf, Janstroop, Rwoltman, Veerke & Martinos.

Het was voor een aardige tijd een leuk internet spelletje, maar op den duur gaat het je te veel tijd kosten,
en IK (dus lees als, mijn mening) vond het dat niet waard, en hou me liever bezig met andere dingen.

Succes,
En MoTTo, veel plezier bij het verliezen van deze oorlog.


ps: Pro. laat zien wie jullie zijn en maak het af;)


veel succes in IRL balta ;) jammer dat je gestopt bent man :(
 

DeletedUser

Guest
Zoals je (misschien?) wel gemerkt had waren het dumps om andere clears op te bouwen maar jij stackte maar niks..
Als ik je te pakken had willen nemen had ik meer clears gestuurd, ze verspreid over het front want niks stond gestacked, en ik zou niet in de nachtbonus aan laten komen.

Toch wel vreemd. Steeds als jullie aanval mislukt, noemen jullie dat een dump.
Mag ik dan concluderen dat Freezb zijn aanvallen van de afgelopen dagen dumps waren :D

Waarom zou ik dorp in 1 keer volduwen als tussen 2 aanvallen 40 uur zit?
Bovendien zijn je aanvallen per dorp (gemiddeld 10) toch steeds, dus denk wel dat ik aan stacken heb gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel vreemd. Steeds als jullie aanval mislukt, noemen jullie dat een dump.
Mag ik dan concluderen dat Freezb zijn aanvallen van de afgelopen dagen dumps waren :D

Nou... Op ons forum staat niks van een aanval van FreezB op jou, dus dit zou kunnen XD (of ik kijk niet goed;)) Maar dat zul je hem zelf moeten vragen :p

en ik heb volgens mij een keer gehad dat een aanval van mij op jou mislukte :p en ik heb dat geen dump genoemd :p Dus dat doen we niet altijd :p Maar ik viel toen meerdere spelers aan, dus toen was mijn aanval eigenlijk ook niet mislukt, gezien ik uiteindelijk toch iets van 30 dorpen had veroverd :p
 

DeletedUser

Guest
Damn mogen de mensen van motto onderhand wel een keer zelf wat zeggen?
je zal wel snel een keer bij dabitcher moeten melden
100 zweepslagen?
 

DeletedUser

Guest
Toch wel vreemd. Steeds als jullie aanval mislukt, noemen jullie dat een dump.
Mag ik dan concluderen dat Freezb zijn aanvallen van de afgelopen dagen dumps waren :D

Waarom zou ik dorp in 1 keer volduwen als tussen 2 aanvallen 40 uur zit?
Bovendien zijn je aanvallen per dorp (gemiddeld 10) toch steeds, dus denk wel dat ik aan stacken heb gedaan.

Haha, nee, dit keer geen dumps, waren volgens mij toch steeds gewone clears? Die op K97 waren kansloos en zonder enig nut. ODA geilen, alleen dan op zeer kleine schaal ^^. Verder had ik, mocht het opeens leeg staan misschien nog een dorpje willen edelen in K76. Was geen goede aanval ofzo, gewoon tijd verdrijven ;)

En troien, ik heb er ook niks over gezegd, dus je kijkt er niet overheen. Was gewoon beetje kloten. Zal nog wel een keer wat serieuzer gaan proberen isiske!
 

DeletedUser

Guest
Ach isiske,
als persoon ben je hartstikke leuk, kon altijd goed met je spreken,
maar als speler ga je het helaas toch echt niet halen :)
 
Bovenaan