Privilegepakket

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Naar aanleiding van enkele klachten van andere spelers hebben we samen met InnoGames dit onderzocht.

Het is inderdaad gebleken dat er op dit moment een promotie loopt waarin spelers 4 gratis privilege-items krijgen. Binnen Tribal Wars.nl gebruiken we zulke promoties om op basis van een algoritme spelers te bepalen van wie het algoritme denkt dat zal stoppen. Het uiteindelijke doel is spelers in het spel te houden en dan krijgen ze zulks aanbod.

Echter is het logisch dat we zulke aanbiedingen doen op langer lopende werelden en is dat totaal niet OK op een net gestartte wereld. Op basis van de informatie die ik van enkelen van jullie gekregen heb (waarvoor dank) is de aanbieding in de loop van vanmiddag stopgezet aan de kant van InnoGames.

Het TribalWars.nl team heeft dan de stap genomen om manueel te onderzoeken welke spelers er op Wereld 75 gebruik van gemaakt hebben. De items zijn aansluitend afgetrokken en de spelers werden gecontacteerd. (Waarvoor dank aan mijn teamleden)

In het kader van transparantie maak ik deze post. Ik vermeld er in diezelfde kader van transparantie echter wel bij dat er op Wereld 75 slechts 33 spelers gebruik hebben gemaakt van deze aanbieding. (0,01% van alle Spelers op Wereld 75).

De uiteindelijke impact is dus ook niet zo groot als hier door spelers soms werd aangegeven.

We wensen jullie hoe dan ook nog veel succes op Wereld 75,

Duckje
 

Deleted User - 487970061

Guest
Bedankt voor het uitzoeken, blij dat het zo snel opgelost is :biggrin:
 

DeletedUser83147

Guest
Wat voor zieke maatregel is dit trouwens? onafhankelijk van dit schandaal op w75

Dan kan je je express inactief houden dan opeens co spelers op tribalwars zetten 24/7 online zijn en gewoon lekker gaan met die privelege als je in een safezone zit in bestaande werelden? direct lekker een treintje etc.

Ziek hoor... Maarja als jullie zo denken spelers terug te halen is het erg gesteld met de mentaliteit van de leiding daar in innogames. De meeste verliezen hun permanente interesse in het spel dat los je niet op met een tijdelijke maatregel die ook nog eens flink oneerlijk is.
 
Bovenaan