DeletedUser40381
Guest
Goedemiddag, en allereerst bedankt de tijd te nemen mijn lap(je) tekst door te lezen. Ik maak mij zorgen over activiteit op wereld 10, vandaar dat deze post hier wordt geplaatst. Ik ben van mening dat deze wereld naar de kl*ten gaat omdat er teveel accounts op wissen staan, onbemand zijn danwel onder permanente VV staan en dus eigenlijk ook niets kunnen.
Naar mijn idee, om maar meteen met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen, is dat de wereld steeds verder vergrijst. Nu dit in Nederland al genoeg problemen met zich meebrengt, wil ik dat hier eigenlijk proberen te voorkomen.
Met slechts 500 grotere spelers op w10 (groter dan 100k) lijkt het mij dat de wereld aan het doodbloeden is.
Stammen hebben of veel inactieve accounts, of mensen die wel de tijd in VV-accounts steken nodig om te blijven bestaan.
Om van dit intern- en barbarenprobleem af te komen zou ik eens willen polsen hoe jullie tegenover een evt. kostenverlaging van pakketjes staan. Hierdoor krijg je meer activiteit in het spel en zullen de barbarendorpen (hoewel natuurlijk minder spannend) eerder opgeedeld gaan worden aangezien edelmannen een lagere kostprijs gaan hebben. Hierdoor kun je sneller edels produceren, wat weer ten goede komt aan de groei van deze en gene.
Stammen krijgen hierdoor weer de mogelijkheid de interns eindelijk af te ronden, spelers gaan misschien weer actiever spelen en zo komt (mijn inziens) misschien het leven toch nog enigszins terug op wereld 10.
Omdat er in de naam van dit spelletje nog steeds het woord oorlog voorkomt denk ik dat mocht deze verandering doorgevoerd gaan worden, er meer gevechten zullen uitbreken. Edels kosten minder, waardoor er misschien meer risico's genomen gaan worden. Bovendien wordt op deze manier het kaf van het koren gescheiden en zou er in theorie een nog wat kleinere wereld overblijven, maar dan wel een wereld waar de spelers actiever zijn, in plaats van een wereld waar de spelers zodra ze incomings krijgen maar op zoek gaan naar de account-wissen knop.
Natuurlijk zit er ook een andere kant aan dit verhaal. Je kunt als stam ervoor kiezen de inactieve spelers te kicken; en dan alsnog weg te edelen als je er 'later' een keer tijd voor hebt. Dit is een optie, maar hierdoor creeer je eigenlijk onwerkelijke clusters. Immers, het account staat wel in de stam op VV, dus iets te duchten heb je niet, maar ondertussen bouw je aan het front verder uit. Ik ben niet van mening dat de spelers die stoppen meteen gekickt moeten worden. Ook deze spelers hebben maandenlang voor hun dorpen gevochten, vaak met hulp van andere leden uit de stam. Deze dorpen kun je links laten liggen, en toch eerst proberen de vijand aan te vallen, maar hierdoor schiet de intern niet op en heb je weer een nieuw 'inactief' account gecreeerd.
Mijn mening is dat de verlaging van de prijs van edels ten goede zou komen aan de speelsnelheid van de wereld, de activiteit van spelers en stammen, en bovendien zou zorgen voor een misschien nog wat kleinere, maar wel actievere dus interessantere wereld. Groeien wordt makkelijker, waardoor barbarendorpen gaan verdwijnen en stammen dichter op elkaars lip komen te liggen. Dit resulteert weer in meer oorlog, en daarvoor is dit spelletje uiteindelijk toch gemaakt, niet?
Ik ben op de hoogte van het feit dat op w1 pas na jaren en een barbarenzee de prijs werd verlaagd, maar misschien is het juist wel te laat geweest op die wereld om zo laat in te grijpen. Op deze wereld spelen in verhouding vrij weinig spelers meer, maar deze spelers zouden wel een stuk actievere en zo dus ook interessantere wereld voorgeschoteld kunnen krijgen.
Bedankt voor het lezen, en graag jullie reacties...
Naar mijn idee, om maar meteen met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen, is dat de wereld steeds verder vergrijst. Nu dit in Nederland al genoeg problemen met zich meebrengt, wil ik dat hier eigenlijk proberen te voorkomen.
Met slechts 500 grotere spelers op w10 (groter dan 100k) lijkt het mij dat de wereld aan het doodbloeden is.
Stammen hebben of veel inactieve accounts, of mensen die wel de tijd in VV-accounts steken nodig om te blijven bestaan.
Om van dit intern- en barbarenprobleem af te komen zou ik eens willen polsen hoe jullie tegenover een evt. kostenverlaging van pakketjes staan. Hierdoor krijg je meer activiteit in het spel en zullen de barbarendorpen (hoewel natuurlijk minder spannend) eerder opgeedeld gaan worden aangezien edelmannen een lagere kostprijs gaan hebben. Hierdoor kun je sneller edels produceren, wat weer ten goede komt aan de groei van deze en gene.
Stammen krijgen hierdoor weer de mogelijkheid de interns eindelijk af te ronden, spelers gaan misschien weer actiever spelen en zo komt (mijn inziens) misschien het leven toch nog enigszins terug op wereld 10.
Omdat er in de naam van dit spelletje nog steeds het woord oorlog voorkomt denk ik dat mocht deze verandering doorgevoerd gaan worden, er meer gevechten zullen uitbreken. Edels kosten minder, waardoor er misschien meer risico's genomen gaan worden. Bovendien wordt op deze manier het kaf van het koren gescheiden en zou er in theorie een nog wat kleinere wereld overblijven, maar dan wel een wereld waar de spelers actiever zijn, in plaats van een wereld waar de spelers zodra ze incomings krijgen maar op zoek gaan naar de account-wissen knop.
Natuurlijk zit er ook een andere kant aan dit verhaal. Je kunt als stam ervoor kiezen de inactieve spelers te kicken; en dan alsnog weg te edelen als je er 'later' een keer tijd voor hebt. Dit is een optie, maar hierdoor creeer je eigenlijk onwerkelijke clusters. Immers, het account staat wel in de stam op VV, dus iets te duchten heb je niet, maar ondertussen bouw je aan het front verder uit. Ik ben niet van mening dat de spelers die stoppen meteen gekickt moeten worden. Ook deze spelers hebben maandenlang voor hun dorpen gevochten, vaak met hulp van andere leden uit de stam. Deze dorpen kun je links laten liggen, en toch eerst proberen de vijand aan te vallen, maar hierdoor schiet de intern niet op en heb je weer een nieuw 'inactief' account gecreeerd.
Mijn mening is dat de verlaging van de prijs van edels ten goede zou komen aan de speelsnelheid van de wereld, de activiteit van spelers en stammen, en bovendien zou zorgen voor een misschien nog wat kleinere, maar wel actievere dus interessantere wereld. Groeien wordt makkelijker, waardoor barbarendorpen gaan verdwijnen en stammen dichter op elkaars lip komen te liggen. Dit resulteert weer in meer oorlog, en daarvoor is dit spelletje uiteindelijk toch gemaakt, niet?
Ik ben op de hoogte van het feit dat op w1 pas na jaren en een barbarenzee de prijs werd verlaagd, maar misschien is het juist wel te laat geweest op die wereld om zo laat in te grijpen. Op deze wereld spelen in verhouding vrij weinig spelers meer, maar deze spelers zouden wel een stuk actievere en zo dus ook interessantere wereld voorgeschoteld kunnen krijgen.
Bedankt voor het lezen, en graag jullie reacties...