Prijzen van pakketjes/edels

DeletedUser7869

Guest
laat het lekker zoals het is. we hebben niet voor niks deze wereld gekozen toen we hier op begonnen te spelen.

Ik zou alles laten hoe het is, het is immers de wereld waarvoor je gekozen hebt, of niet soms? Op andere werelden is het dezelfde grondstoffen buiten dat er bij sommige werelden niet 100'en paketten verloren gaan als je edels gemold worden. Het is het spel, daar moet je niet ineens halverwege de regels veranderen.

We hebben inderdaad voor deze wereld gekozen, maar op het moment dat we er voor kozen om hier te gaan spelen hield niemand er rekening mee dat de wereld maar halfvol zou worden en er dus veel minder inactieve spelers zouden zijn. Dus dat we deze wereld (met zijn instellingen) hebben gekozen vind ik geen reden om tegen de verlaging van de prijzen te zijn.

Maar, ik ben wel tegen de verlaging van de prijzen. Je kan dan idd makkelijker risico's nemen bij het aanvallen. Maar het feit dat paketten nu vrij duur zijn vind ik juist 1 van de leuke dingen aan deze wereld. De hoge kosten van de edels zorgen er juist voor dat het spel tactischer gespeeld moet worden.


Naar mijn mening zijn de prijzen van de pakketjes/edels alleen een probleem als je veel te internen hebt. Dit probleem komt dan ook niet bij alle top 10 stammen voor.

Idd, ik heb nooit een probleem met pakketjes/edels, kan er inmiddels zo'n 192 maken. Alhoewel dit misschien een andere reden heeft dan niet internen :p
 

DeletedUser15110

Guest
Als eens gevraagd aan duck of er een stemming KAN komen ?
 

DeletedUser40381

Guest
Nog niet Iras, ik wilde eerst de mening van de w10 spelers weten, maar aangezien er maar 4 man en een paardekop op reageren denk ik niet dat ik duckje uberhaupt hoef te vragen of er een stemming mogelijk is.
 

DeletedUser7869

Guest
Nog niet Iras, ik wilde eerst de mening van de w10 spelers weten, maar aangezien er maar 4 man en een paardekop op reageren denk ik niet dat ik duckje uberhaupt hoef te vragen of er een stemming mogelijk is.

Dat er weinig man op reageert is niet vreemd, want het is algemeen bekend dat het W10 AF niet echt veel bezocht wordt.
 

DeletedUser40381

Guest
Nee, dat is waar, maar als het topic 2 weken open is, verwacht je toch dat mensen die er werkelijk in geinteresseerd zijn ruimschoots de tijd gehad hebben om te reageren.
Iedere week het forum checken doen er toch nog behoorlijk wat (hoop ik)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voorstander voor die prijzen daling van pakjes.

Zelf heb ik vaak het probleem dat ik nog niet kan in actie schieten omdat ik nog niet genoeg pakjes heb.
Met dit systeem zou ik met minder pakjes al kunnen beginnen, ideaal voor mij dus en voor nog velen denk ik :).

Ik koos voor deze wereld juist omdat ik niet zo actief hoef te zijn om niet dramatisch in rang te zakken/stijgen net hoe je het ziet.
Iedereen heeft ervoor gekozen, wil je een snelle wereld ga dan naar wereld 7 of wat dan ook, daar heb je edels zoveel je wilt.

De charme van wereld 10 zijn juist de dure edels en zonder dat is het gewoon een slome wereld waar niks aan is voor de rest.
 
Bovenaan