Prestaties lvl5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey mede-w36'ers (en bezoekers),

Nu zat ik te kijken en het viel me op dat ik bij een schamele 725k punten al 4 prestaties heb waar ik aan een veelvoud van hun maximale level zit. Het moet wel bijna zo zijn dat ik niet de eerste ben die zich vragen stelt bij een mogelijke uitbreiding voor deze feature.

Waarom vragen jullie dan? De prestaties zijn een manier om je te meten ten opzichte van je rivalen op de wereld en geven toch een zekere vorm van status (waarom zou je anders beschaamd je rover verbergen als je merkt dat spelers met minder punten wel al een goud randje hebben en jij niet?).

Ik zit te kijken om nog een level aan de prestaties toe te voegen, pakweg een platinum border om het zo uit te drukken. Zo kunnen spelers met ettelijke miljoenen punten nog iets extra's verdienen als ze actief prestaties blijven najagen. Ook is dit een mogelijkheid om hogere vlaggen te unlocken daar als je onder een nieuwe naam start op een wereld, je een gigantische achterstand op andere spelers moet inlopen.

Het is maar een voorstel maar ik zou graag jullie mening erover willen horen.

Met vriendelijke groeten,
David (Acracakarbra|DaCapital)
 

DeletedUser

Guest
Klinkt goed. Plaats het bij het ideeën forum? :)

Dat wil ik dan later vanavond wel doen als ik eerst wat meer feed-back van de wereld heb gekregen. Ik ben al een tijdlang niet echt meer over het hele AF actief geweest en ik zou eerst wat reacties van spelers willen horen die ik al meermaals heb zien posten (Daarhet niveau van de gemiddelde inhoud van de berichtjes die op het forum geplaatst worden eerder laag is en ik een maatstaaf wil hebben bij de reacties van de spelers die iets te zeggen hebben.)

(laten we bv: "om te huilen..." even quoten en dan weten jullie wat ik bedoel ;) )
 

DeletedUser44415

Guest
Dat wil ik dan later vanavond wel doen als ik eerst wat meer feed-back van de wereld heb gekregen. Ik ben al een tijdlang niet echt meer over het hele AF actief geweest en ik zou eerst wat reacties van spelers willen horen die ik al meermaals heb zien posten (Daarhet niveau van de gemiddelde inhoud van de berichtjes die op het forum geplaatst worden eerder laag is en ik een maatstaaf wil hebben bij de reacties van de spelers die iets te zeggen hebben.)

(laten we bv: "om te huilen..." even quoten en dan weten jullie wat ik bedoel ;) )

Ik huil ook wel om zo'n posts hoor :confused:
 

DeletedUser72415

Guest
eerlijk gezegd , wat maken die prestaties nu uit ? Het is maar een game. & op einde van de wereld houdt je er toch niets aan over. Dat word toch gewist
 

DeletedUser

Guest
Op zich wel een leuk en vanzelfsprekend idee. Vooral de farmawards (rover, plunderaar, krijgsheer) worden al vaak early game of begin mid-game behaald en derhalve is de lol van het awardgeilen er een beetje af. Sommige awards vind ik aan de andere kant wel gebaseerd op het langere spelverloop.

En om op je bijdrage in top/flopspelers te reageren Acra, het is voor mods ook moeilijk om overal te reageren en te praten als je niet zelf actief bent op de wereld. Ik ben best eens te vinden in de praathoek, maar op andere dingen heb ik niet zoveel kijk als de mensen die op 36 spelen.
 

DeletedUser57683

Guest
Zoals Ramon al aangaf, is dit idee al eens verder uitgewerkt en erg goed ontvangen, echter is het zoals zo veel ideeën op de grote hoop beland.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het idee al een keer eerder is behandeld, heeft het vrij weinig zin om dit hier nog open te houden.
Mocht je het nog eens willen aanwakkeren, kun je daar vast nog wel een topic openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan