[Doorgegeven] Prestatie Classic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
46
Voorstel.

We waren met een groepje aan het bedenken waarom Classic werelden geen wereldwinst prestatie hadden.
Opzich is het een snellere wereld, maar daarom zeker niet minder waardig in mijn ogen.
 
Upvote 0
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zie dit nu pas, maar volgendsmij is dit in het verleden al heel vaak gevraagd/voorgesteld. Word niks mee gedaan dacht ik... Maar heb iniedergeval voor gestemd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Omdat het speciale instellingen betreft is het een aparte server oid, daarom resetten ze steeds die ene ipv een nieuwe te openen. Hierdoor blijft geen tw stats m/ prestaties bewaard en kan je die dus nooit showen.
 
Reactiescore
1.094
Omdat het speciale instellingen betreft is het een aparte server oid, daarom resetten ze steeds die ene ipv een nieuwe te openen. Hierdoor blijft geen tw stats m/ prestaties bewaard en kan je die dus nooit showen.


Volgens mij was dit de reden inderdaad
 
Reactiescore
46
Ja maar is opzich een domme reden.
Het lijkt er eerder op dat Inno er makkelijk vanaf wilt maken.
Waar PP gespend word als een gek (gewone werelden & casuals) kunnen ze het wel en dan een Classic niet?
Luie fabriek die innogames
 
Reactiescore
228
alle geluk dat hij zelf geen prestatie meer kan krijgen van deze classic
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Drie jaar geleden ofzo was ik wellicht voor geweest, toen zei een classic overwinning nog. Ik weet niet of ik tegenwoordig voor ben, wat zegt een wereldwinst op de classic nu? Flex boost je eruit en wint meestal de wereld door dermate lage overwinningsvoorwaarden waardoor een endgame volledig geskipt wordt, woepdiedoei.
 
Reactiescore
2.490
We hebben deze reeds opgestuurd met DS-22704.

Echter gegeven dat awards pas uitgedeeld worden als een wereld gearchiveerd wordt schat ik de kans erg klein in. Tevens zou dit bij invoering ook niet zomaar van toepassing zijn op 'oude classics'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan