Presenteer je huisdier W76

Reactiescore
967
Hoi vrienden en andere huisdier-liefhebbers,

Sorry dat het allemaal wat langer heeft geduurd, het was namelijk ontzettend lastig om een beslissing te maken. Voordat ik de uitslag bekend maak, wil ik graag even zeggen dat alle huisdieren ontzettend lief waren en dat deze uitslag niks zegt over de liefheid van je grote vriend/vriendin, maar meer over de gestoken moeite in de inzending.

We hebben een top drie opgesteld waarbij de nummer 1: 1000 PP krijgt, de nummer 2: 600 PP en de nummer 3: 400 PP.

De uitslag is als volgt.

1: @Cacturne
2: @detlefst
3: @Conceived by Communism

Laat even weten waar de PP naar toe kan!

Nog een speciale shout-out naar @The Holy Crusaders, ook een erg leuke post! En een shout-out naar @Duckje, als je op deze wereld had gespeeld, had je zeker de prijs gewonnen.

Nogmaals bedankt aan iedereen voor het meedoen, altijd leuk om andermans huisdieren te kunnen zien.

Groetjes,

Dehuisdierensquad-UwU-rawr
 
Reactiescore
3.540
Hoi vrienden en andere huisdier-liefhebbers,

Sorry dat het allemaal wat langer heeft geduurd, het was namelijk ontzettend lastig om een beslissing te maken. Voordat ik de uitslag bekend maak, wil ik graag even zeggen dat alle huisdieren ontzettend lief waren en dat deze uitslag niks zegt over de liefheid van je grote vriend/vriendin, maar meer over de gestoken moeite in de inzending.

We hebben een top drie opgesteld waarbij de nummer 1: 1000 PP krijgt, de nummer 2: 600 PP en de nummer 3: 400 PP.

De uitslag is als volgt.

1: @Cacturne
2: @detlefst
3: @Conceived by Communism

Laat even weten waar de PP naar toe kan!

Nog een speciale shout-out naar @The Holy Crusaders, ook een erg leuke post! En een shout-out naar @Duckje, als je op deze wereld had gespeeld, had je zeker de prijs gewonnen.

Nogmaals bedankt aan iedereen voor het meedoen, altijd leuk om andermans huisdieren te kunnen zien.

Groetjes,

Dehuisdierensquad-UwU-rawr

PP mag naar Cacturne, dan zoek ik wel een geschikt asiel uit om het aan te doneren
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Hoi vrienden en andere huisdier-liefhebbers,

Sorry dat het allemaal wat langer heeft geduurd, het was namelijk ontzettend lastig om een beslissing te maken. Voordat ik de uitslag bekend maak, wil ik graag even zeggen dat alle huisdieren ontzettend lief waren en dat deze uitslag niks zegt over de liefheid van je grote vriend/vriendin, maar meer over de gestoken moeite in de inzending.

We hebben een top drie opgesteld waarbij de nummer 1: 1000 PP krijgt, de nummer 2: 600 PP en de nummer 3: 400 PP.

De uitslag is als volgt.

1: @Cacturne
2: @detlefst
3: @Conceived by Communism

Laat even weten waar de PP naar toe kan!

Nog een speciale shout-out naar @The Holy Crusaders, ook een erg leuke post! En een shout-out naar @Duckje, als je op deze wereld had gespeeld, had je zeker de prijs gewonnen.

Nogmaals bedankt aan iedereen voor het meedoen, altijd leuk om andermans huisdieren te kunnen zien.

Groetjes,

Dehuisdierensquad-UwU-rawr

3e maar?! DIERENHATERS!

Grapje, tof! Was ook een originele contest. PP mag naar Noire. :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ooh zit jij op Noire.
Dan neem ik mijn eerdere Golden Awards post terug en vind ik je een topper!!

Oh haha, dankjewel. :p
Is wel mijn account op w30 en w47 geweest, dus wel logisch dat ik er nu weer op zit (denk ik zelf althans?).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik ben aan het proberen de pp over te schrijven, maar als tribal wars de mails pas 13u later doorstuurt met de code in om pp over te maken die dan al reeds vervallen is, kan het een tijdje duren
 
Bovenaan