Presenteer je huisdier W76

Reactiescore
3.540
Beste Dames en Heren Reizigers, voordat ik de genderpolitie op mn dak krijg

Allereerst, iedere PP die gewonnen wordt door middel van deze contest doneren we direct terug aan het dierenasiel aangezien we toch zonder PP spelen. Wij zijn hier niet bijeengekomen voor eer, premium punten, of strijdlustigheid. Wij zijn hier bijeengekomen om te smelten van schattige honden, katten, honden, en alle andere soorten huisdieren die er bestaan.

Dan laat ik u niet langer in spanning, en introduceer ik u tot mijn 3 grote liefdes in het leven, mijn 3 honden.

Doortje
1600618506841.png

Doortje is een Boxer van inmiddels 4 jaar oud. We kochten haar nog geen 2 maanden nadat onze vorige Boxer is overleden van ouderdom (RIP) en we moesten het lege nest vullen. En wat een schat was dit, direct speels en gaf je geen seconde rust! Terwijl Doortje nog geen jaar oud was kregen we een belletje van de fokkerij, er is een nieuw nestje, maar er zitten 3 witte boxers tussen. Mensen willen geen witte boxers aangezien deze geen stamboom krijgen en er niet mee gefokt mag worden (zeer racistisch als je het mij vraagt). Ze hadden dus ineens 3 witte boxers die niemand wilde, helaas was eentje doof en blind geboren dus die zou het niet overleven. Eentje wilden ze zelf wel houden, maar ze zochten nog een huis voor de laatste, en hoe konden we nee zeggen tegen de meest schattige puppy die we ooit hebben gezien:
1600618716666.png

Beer
En zo kwam Beer in onze familie. En hier hebben we geen moment spijt van gehad, want beer is een en al goedheid. Doet geen vlieg kwaad, volgt je overal waar je heen gaat en komt je altijd gedag zeggen. Beer is ook een ongelofelijke slaapkop:
1600618912236.png

Beer slaapt graag op het kleed, in zijn mand, buiten op het gras, noem het maar op en beer slaapt er. Soms kom je terug van een dagje weg, en dan ligt Beer ergens te slapen waar het niet mag, bijvoorbeeld op de bank!
1600619043515.png

Als hij niet aan het slapen is dan zijn er maar 2 dingen wat Beer wilt. Eten en spelen, en als je hem probeert te negeren dan gaat hij heel zielig doen en voor je het weet speel je al weer met hem.

1600619204394.png

Doortje en Beer samen
Gelukkig voor ons kunnen Doortje en Beer het samen heel goed met elkaar vinden. Doortje heeft wel de broek aan, maar zal Beer nooit kwaad doen.

1600621449580.png

De derde hond
Scherpe lezers hadden natuurlijk al lang gezien dat ik drie honden bezit. Deze derde bundel van geluk is altijd in een knuffelbui, heeft altijd honger en luistert naar niemand! Niet allemaal even goede eigenschappen, maar we houden nog steeds van hem:
1600621626258.png


Dat waren ze, de beesten waar ik mijn leven voor zou geven!
 
Reactiescore
215
Beste Dames en Heren Reizigers, voordat ik de genderpolitie op mn dak krijg

Allereerst, iedere PP die gewonnen wordt door middel van deze contest doneren we direct terug aan het dierenasiel aangezien we toch zonder PP spelen. Wij zijn hier niet bijeengekomen voor eer, premium punten, of strijdlustigheid. Wij zijn hier bijeengekomen om te smelten van schattige honden, katten, honden, en alle andere soorten huisdieren die er bestaan.

Dan laat ik u niet langer in spanning, en introduceer ik u tot mijn 3 grote liefdes in het leven, mijn 3 honden.

Doortje

Doortje is een Boxer van inmiddels 4 jaar oud. We kochten haar nog geen 2 maanden nadat onze vorige Boxer is overleden van ouderdom (RIP) en we moesten het lege nest vullen. En wat een schat was dit, direct speels en gaf je geen seconde rust! Terwijl Doortje nog geen jaar oud was kregen we een belletje van de fokkerij, er is een nieuw nestje, maar er zitten 3 witte boxers tussen. Mensen willen geen witte boxers aangezien deze geen stamboom krijgen en er niet mee gefokt mag worden (zeer racistisch als je het mij vraagt). Ze hadden dus ineens 3 witte boxers die niemand wilde, helaas was eentje doof en blind geboren dus die zou het niet overleven. Eentje wilden ze zelf wel houden, maar ze zochten nog een huis voor de laatste, en hoe konden we nee zeggen tegen de meest schattige puppy die we ooit hebben gezien:

Beer
En zo kwam Beer in onze familie. En hier hebben we geen moment spijt van gehad, want beer is een en al goedheid. Doet geen vlieg kwaad, volgt je overal waar je heen gaat en komt je altijd gedag zeggen. Beer is ook een ongelofelijke slaapkop:

Beer slaapt graag op het kleed, in zijn mand, buiten op het gras, noem het maar op en beer slaapt er. Soms kom je terug van een dagje weg, en dan ligt Beer ergens te slapen waar het niet mag, bijvoorbeeld op de bank!

Als hij niet aan het slapen is dan zijn er maar 2 dingen wat Beer wilt. Eten en spelen, en als je hem probeert te negeren dan gaat hij heel zielig doen en voor je het weet speel je al weer met hem.


Doortje en Beer samen
Gelukkig voor ons kunnen Doortje en Beer het samen heel goed met elkaar vinden. Doortje heeft wel de broek aan, maar zal Beer nooit kwaad doen.


De derde hond
Scherpe lezers hadden natuurlijk al lang gezien dat ik drie honden bezit. Deze derde bundel van geluk is altijd in een knuffelbui, heeft altijd honger en luistert naar niemand! Niet allemaal even goede eigenschappen, maar we houden nog steeds van hem:


Dat waren ze, de beesten waar ik mijn leven voor zou geven!
liked voor de derde hond
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wat kut?? Mijn vertrouwen is geschonden.

ps ik stuur straks een betere foto door mvg mvg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.603
Hoi Rob!!
 
Reactiescore
1.018
2) Dit is Bobby het varken. Een echt karakter die niet met zich laat sullen maar altijd voor zijn vrienden klaar staat.

Bobbie

Ohja nog wat saaie regels:

- Je moet mee doen op W76
- Je dorp moet meer dan 1000 punten hebben
Flauw dat ik word uitgesloten van deelname!

Oh en @MyPride, heb je toestemming gegeven voor het delen van deze foto van je?
 
Reactiescore
534
Loebas en Beest

Ik wil jullie graag voorstellen aan Loebas en Beest. Loebas is een labrador hond. Hij is al zo´n 10 jaar oud en helaas begint zijn tijd te komen. Beest was een vlaamse reus en zijn tijd is kort geleden helaas al gekomen. Desalniettemin blijven deze beestjes voor altijd in mijn hart!​



Loebas houd enorm van zwemmen. Hij hoeft maar een plas water (vaak gepaard met modder:() te zien en hij ligt erin. Wanneer hij ervandoor gaat zijn we soms even kwijt wie nou wie is. Is het Loebas? Of toch 1 van de andere driehonderdmiljoen zwarte honden.

Loebas 1.jpgLoebas 2.jpgLoebas 3.jpg

In tegenstelling tot mij, is Loebas ook enorm sportief. Loebas doet naast het zwemmen onder andere ook aan trampoline springen en bowlen. Net als mij is PSV er bij hem ook met de paplepel ingegoten.

Loebas 4.jpgLoebas 5.jpgLoebas 6.jpg

Tot zover Loebas. Ik wil jullie nog even kort laten zien hoe Beest eruit zag en dat hij enorm van Schultenbrau hield. Om de verhoudingen weer te geven ook eventjes een foto waarin ze samen te bewonderen zijn in het verblijf van Beest. We hebben ook nog een kat, deze is kleiner dan dat Beest was.

Loebas 7.jpgLoebas 8.jpg


Groetjes,
Sule Silmad en ondergetekende
Loebas 9.jpg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
Mijn vriendin en ik zijn recent gaan samenwonen. Het was haar grote droom op een hond te hebben en ik die ook rekening hield met het financiële aspect van een hond wou liever wat wachten dus deden we het meest logische : we kochten 1vd grootste hondenrassen ter wereld..(soms heb ik wel inspraak hoor!!)

meet sam AKA samsters AKA de beer AKA sahmed


thumbnail_image8.jpg

thumbnail_image9.jpg


thumbnail_image11.jpg

Toen we hem nog konden dragen, wat schattig was hij toen. Hij woog toen al 15 KG na 8 weken, de dikzak.

thumbnail_image10.jpg

Onze kat was helemaal niet onder de indruk van onze nieuwe baby en moet vaak tonen wie de baas is. Onze sam vergeet soms dat hij intussen 50+kg weegt en 80cm hoog is, dus als de poes haar boos maakt gaat Sam gewoon terug in z'n mand gaan liggen

thumbnail_image4.jpg

Behalve eten en slapen gaat hij ook enorm graag gaan wandelen, liefst zonder riem maar aangezien hij gek is op mensen en nogal imposant en druk kan zijn gebeurt dat niet al te vaak.

thumbnail_image1.jpg

Onze Sam is intussen 8 maand oud en we zouden niet meer zonder kunnen. Behalve dat zijn gemiddelde scheet voldoende is om het hele huis te doen stinken, hij luider snurkt dan menig tw'ers na een avondje drinken en met zijn volle gewicht graag op de schoot komt zitten is het een enorme lieve knuffelbeer en ondanks dat hij enorm groot is gedraagt hij zich alsof ie 10kg weegt.
Mijn vriendin zeurt intussen alweer maanden om een 2e hond erbij te nemen maar ik hou vol en weiger! ik heb namelijk ook iets te zeggen, toch?
 

Bijlagen

  • thumbnail_image1.jpg
    thumbnail_image1.jpg
    245,6 KB · Weergaven: 3
  • thumbnail_image7.jpg
    thumbnail_image7.jpg
    240 KB · Weergaven: 3
Reactiescore
2.062
Ik maakte gister gewoon een grapje, wou even kijken wie en hoe er op ingehaakt werd
Als goedmaker zal ik mijn huisdier presenteren!
1600670376561.png


Dit is @Duckje mijn eend! Ik ben bijna de hele dag met hem bezig, hij heeft een sterke mening en komt met de gekste ideeën!
Hij is de hele dag bezig met zijn ''spel'' die die eigenlijk niet eens zelf speelt, hij beheert het gewoon!
 
Reactiescore
3.540
Ik maakte gister gewoon een grapje, wou even kijken wie en hoe er op ingehaakt werd
Als goedmaker zal ik mijn huisdier presenteren!
Bekijk bijlage 23241


Dit is @Duckje mijn eend! Ik ben bijna de hele dag met hem bezig, hij heeft een sterke mening en komt met de gekste ideeën!
Hij is de hele dag bezig met zijn ''spel'' die die eigenlijk niet eens zelf speelt, hij beheert het gewoon!
1600672907668.png
 
Reactiescore
2.489
Ik maakte gister gewoon een grapje, wou even kijken wie en hoe er op ingehaakt werd
Als goedmaker zal ik mijn huisdier presenteren!
Bekijk bijlage 23241


Dit is @Duckje mijn eend! Ik ben bijna de hele dag met hem bezig, hij heeft een sterke mening en komt met de gekste ideeën!
Hij is de hele dag bezig met zijn ''spel'' die die eigenlijk niet eens zelf speelt, hij beheert het gewoon!

Dieren leven in roedels,
In elke roedel is een alpha en de rest

Het is duidelijk waar ik sta op de hiërarchische ladder. Maar om het duidelijk te maken ben ik de alpha ;)
Daarna komen mijn vrouw en kinderen,
Daarna de hond (Winston) en de kat (Tommie)
En daarna jij...

En omdat je jezelf zo belachelijk hebt gemaakt zal ik niet eens je post wissen en berispen voor offtopic maar laat ik hem lekker staan.

Dan gaan we vanaf nu terug ontopic naar huisdieren en omdat ik hier nu toch post, ontmoet Winston:
61136920_354279348551902_442624145972223735_n.jpg
 
Bovenaan